neděle 21. ledna 2018

Péče o pleť LEDEN 2018

Tož tak se zase jednou potkáváme. A tentokrát jen proto, abych vám řekla, že od Nového roku, možná skoro tak nějak už od Vánoc, jsem prostě krásná a ještě krásnější. A chci vám říct vlastně jenom tohle, protože vůbec netuším, čím jsem si to tak najednou zasloužila. Fakt netuším, čím to je, že se mi tak zlepšila pleť. Tak ale abychom to sucharsky neutnuli předčasně, pokusím se trošku spekulovat...




Zbavila jsem se kyseliny glykolové. No jo, už je to tak. Prostě ji nemám ráda, jako nikdy jsem si tedy nevšimla, že by ji moji pleť taky neměla ráda, neměla na mě nijak negativní účinky a přišla mi fajná. Ale prostě je to jediná AHA kyselina, která mi na pleti vadí. Štípe mě a je mi mírně nepříjemná. Navíc, jak je to nejsilnější AHA, tak snad všichni výrobci k ní vždycky přidávají glycerin a všechny ty různé konzistence a produkty s glykolovou mi na pleti nepříjemně lepí a tak vůbec. Takže už někdy minulý rok jsem cokoliv s glykolovou přestala kupovat. Jako jo, asi mi zůstaly doma ještě nějaké masky a tak, ale tonika nebo séra na každodenní použití jsem si pořídila s jinými kyselinami. Netvrdím, že tohle bylo nějak zásadní, ale opravdu mi přijde, že moje pleť je spokojenější bez glykolové.

Když je ta zima, používám si retinoly dvakrát denně. Pořídila jsem si silné retinoly od The Ordinary a musím říct, že jsem docela zklamaná, je to slabota a znovu si je nepořídím. Vlastně ani se mi nechcou spotřebovávat, chci si znovu koupit 2% emulzi, ale tak jo, dám těm ve skvalenu ještě šanci. Ráno pak používám Mad Hippie áčko a tohle sérum mám opravdu ráda.

The Ordinary Argireline Solution. Buď je to vlastně náhoda a placebo. Nebo to opravdu něco dělá. Ten okamžik největšího zlepšování pleti je totiž tak nějak podezřele spojen s okamžikem, kdy jsem začala používat toto sérum. Pamatuji si to, že to bylo o Vánocích, jsem byla poněkud společensky unavená ze dvou vánočních večírků ve dvou dnech a pleť odpovídala této unavenosti, takže jako nic moc. A tak jsem se jí věnovala, otevřela jsem si nové sérum a opravdu se mi pleť začala zlepšovat. Dost rapidně a za týden jsem měla najednou tak hezkou pleť, jak už dlouho ne. Možná je to jen náhoda, ono přece jenom Argireline by měl být spíš na vrásky, ale opravdu mi přijde, že mi rozjasňuje a regeneruje.

Ráda se mažu. Nikdy jsem na krémy moc nebyla. Ale teďkom se mi maže opravdu pěkně. Takže se mažu pravidelně opravdu dvakrát denně a většinou dvěma krémy po sobě. Ne, nezatěžuje mi to pleť. Ne, nedrolí se mi to. Ano, klidně na to můžu dát makeup. A ano, makeup mi pak normálně drží celý den. Mazání je zrovna mojí pleti nejlepší kámoš. Večer pak mažu na olej, někdy i na dvě vrstvy olejů, ale to asi víte.

Chce to hodně vody. Taky vám vždycky přišlo divné mazat krém na mokrou pleť? Jo, mně jo. Ale teď... no čím víc vody, tím víc radosti na starém bělidle. A nejlépe se cokoliv maže na mokro. Takže hodně toneru, ani to nenechat vsáknout a hned na to se séry, s oleji, s krémy, s čímkoliv. A když to začíná dřít na sucho, tak si vody přistříknu, protože obyčejná voda ve spreji je kamarád na věky věků. Z tohoto důvodu jsem vzala tak nějak na milost Cosrx šnečí emulzi. Jako nepřijde mi nic mimořádného, ale mokrá je hezky a přijde mi, že hydratuje docela fajn. A zrovna hydratace mi snad až chybí, když to zanedbám, najednou vypadám o sto let starší. A i normálně dost často vypadám na sto let, takže vypadat na dvě stě let není zrovna můj nejoblíbenější image.

Vzdala jsem se cukru? Tohle poznamenala moudrá Bára. A jako já k tomu přišla dost omylem, ale fakt jsem asi tři týdny neměla nic sladkého. Někdy 26. prosince jsme dojedli cukroví a od té doby prostě chuť na cukr nebyla. Asi jsem se o Vánocích trošku rozbila. Ale už se to zlepšilo, zrovna včera jsem dojedla vánoční čokolády, tak uvidíme, jak nová dávka cukru zamává s mojí pletí.






3 komentáře:

  1. Musím už aj ja na ten retinol konečne prejsť, už sa na to chystám azda 100 rokov, mne mazanie robí tiež veľmi dobre, ale musím si dat pozor čim sa mažem, lebo niektoré krémy alebo oleje sú pre mňa peklo. Inak všimla som si, ze ti pribudla foreo, ako si s nou spokojná? Ja na ňu nedám dopustiť :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jako bylo mi divne proc mi vcera pribylo 7 sledujicich. Ze odkud se berou....uz chapu.
    Taky chci byt krasna. Koupim to vsechno a mozna i ten cukr vysadim. A retinol mazu jen 1x denne, ale asi nemam nic prijemneho na den. Bara

    OdpovědětVymazat
  3. Vidim dobre Foreo Luna? Ak ano, recenzia nebude? By som porovnala.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...