středa 29. listopadu 2017

Spotřebováno za říjen: John Master Organics, Human+Kind a Pure by Phytocare

No není se čím chlubit. Moc jsem toho nespotřebovala, ale na druhou stranu jsem toho hromadu nakoupila. Například jsem se rozhodla, že dám značce Cosrx novou šanci, tak jsem si nakoupila hromadu pytlíku. Zatím mám pocit, že ani ta druhá šance úplně nedopadla ke spokojenosti nás všech, ale tak co už. Pak do drogérek přišly vánoční limitky. Alverde jsem koupila všechny, na které jsem narazila, nějaké ty Balea dokupuji postupně. Zkusila jsem si koupit Marie Claire Box a vlastně je to docela fajn, dokonce jsem z toho už třetinu spotřebovala. No a tak vůbec se mi v říjnu nakupovalo dobře.

Celkově to dalo 55 nakoupených kusů a k tomu 45 pytlíčků. To ta spotřeba mi až tak nešla. Spotřebovala jsem jen 12 plných balení a k tomu 4 vzorky. Navíc celá ta spotřeba byla nezajímavá a prostě průměrná, že mi do užšího výběru, o kterém vám něco sepíšu, spadly jen tři produkty... a to jen proto, aby tam vůbec něco bylo. Takže dneska to bude jen kratičké, ale můžete se pokochat vyfocenými nákupy, jsem to cvakla z každého úhlu.









No a co bylo tedy to nej z nudy a šedi spotřebované v říjnu?

John Masters Organics Evening Primrose Shampoo for dry hair asi nebyl špatný. Mi to tedy přišlo takový průměr, na druhou stranu oceňuji, že to i pěkně pěnilo, že šamponu stačilo i jen malinko a že mi vlastně ta malá lahvička stačila opravdu snad na měsíc až dva používání. Vlasy byly po tom docela fajn, jako lepší než třeba s levnými drogérkami jako Alverde a Altera, ale jsou i lepší šampony pro můj typ vlasů, třeba Alcina nebo Pure Fiji (ty jo, ten si musím někdy zase pořídit).

Human + Kind Body Souffle bylo úžasné. Fakt jsem se úplně zamilovala do jeho konzistence. Nadýchaná, jako mráček, jako sen, roztírala se tak lehce, že jsem si ani nevšimla. A hned se to vsakovalo. Prostě ideální tělové máslo, když se chcete mazat pravidelně, ale zase se s tím nechcete nějak cicmat. I to vonělo, sice možná trošku mrzí, že z pokožky to potom už cítit nebylo, ale při mazání to vonělo příjemně. Jen tedy nechápu, proč se mi ke konci změnila konzistence. Vzhledem k tomu, že jsem máslo dostala v říjnu v Marie Claire Boxu a v říjnu jsem ho i spotřebovala, tak zkažené snad nebylo. I tak ale byla ke konci konzistence mnohem vodovější a klouzavější, vůbec mi nešla nabrat, pořád mi padala z prstu. Škoda no. Navíc Human+Kind bohužel není 100% přírodní, takže plné balení si pořizovat určitě nebudu.

Pure by Phytocare Papaya Ointment bylo tak moc fajn, že bych plné balení asi doma snesla. Prostě takový ten typický mastný přírodní krém, přirovnala bych to k Egyptian Magic. Ale lepší. Líp se mi vsakoval, byl mi mnohem příjemnější na pleti a taky mi tahleta papaya víc voněla. No a rána s ní byla celkem veselá, takže uvidíme, plné balení bych si rozhodně vymlouvat nenechala.


6 komentářů:

  1. No tak na mě velký nákupy padly až se začátkem listopadu ... takže 6 balíků z iHerbu a 2 z Jolse (všechno samozřejmě velmi těsně pod celním limitem). Ale všechno si to zatím úspěšně obhajuju, že to bude všechno pod stromečkem.
    Jo a jinak maj dneska (29.11.2017) v daily deals na iHerbu Serumpidity za 8,47 €, takže to tam samozřejmě taky nemůžu nechat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak včera večer bylo serumpidity za 3,99 dolarů a já ho měla za plnou, protože už jsem ho jednou jako trial v akci koupila. tak jsem si z toho zklamání jen odklikla košík plný čajů a štětců. ale jinak taky čekám na začátku prosince balíčkovou smršť.

      Vymazat
  2. no tak za 3,99 by bylo samozřejmě ještě hezčí, ale i tak jsem ho hodila do košíku :) a doplnila to z nekonečnýho wish listu. Jinak jsem myslela, že trialy a daily deals nejsou to samý. Z trialu objednáš jednou za zvýhodněnou a další za plnou. Ale daily deals platí pro všechny a pokaždý. Nebo to blbě chápu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no já si to taky myslela, ale sérum mám v košíku za plnou cenu... což za tu cenu se dají koupit o dost lepší céčka. a ičko u ceny říká, že můžeš jen jednou.

      Vymazat
    2. áhá .. no tak už jsem zase o něco chytřejší :) jinak trial už pro mě není moc zajímavej, buď tam jsou věci co mě moc neberou a ty co jo, tak ty jsou hned pryč :D takže si radši za těch posledních pár fufníčků hodím do košíku nějaký sheet masky a nebo něco malýho a sladkýho :)

      Vymazat
  3. Mi se teď po karanténě hodně zhoršila pleť, takže u nás jede teď hlavně kosmetika na čištění pleti a nejvíce snad čistící pěna na obličej. Kupuji odtud, kdyby chtěl někdo poradit. :) Jinak to vaše spotřebováno je dost zajímavý. Ještě se ty věci prodávají nebo ne? Klidně bych něco z toho nakoupila a vyzkoušela. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...