středa 8. listopadu 2017

Spotřebováno: Sukin, Mylo, Steamcream, Palmer’s, Emma Hardie a ArtNaturals

Náhodou, když se tento měsíc podíváte pozorně, tak to tam určitě taky uvidíte. Prostě, co jsem spotřebovala, to jsem si i dokoupila. Došel pleťový olej... a máme tady tři nové. Hodně jsem se mazala a vymazala jsem princezny... a máme tady novou růžovou těhotenskou kolekci tělových másel. Došel šampon... koupíme nový. Taky to tam vidíte ne? Alespoň trošku? Že ne? No tak ale alespoň trošku jo...

Každopádně pokud porovnáme tuto spotřebu (ta je totiž ze září) s tou poslední, co jsem si zatím spočítala jen pro sebe (tedy říjnovou), tak zjistíme, že jsem se s nákupy docela krotila. Bych se k tomu měla urychleně vrátit, v poslední týdnech se mi nakupování nějak vymyká z rukou.

Každopádně v září jsem nakoupila 26 kusů a spotřebovala 20. Takže celkově to máme + 6. Není to ideální, ale zase to není ani nijak špatné.




Spotřebované oleje jsou Mylo a Sukin. U obou jsem psala recenzi. Mylo určitě nebyl špatný olej, ale vydržel mi prostě nekonečně dlouho a už mě pak vůbec nebavil. Pokud bych si ho pořizovala znovu, tak bych určitě raději sáhla po malé lahvičce. Tohle balení mě už ke konci opravdu dost omrzelo, takže posledních pár pipetek jsem vymazala na vlasy. Což tedy vůbec nebylo špatné, protože miluji jeho vůni a takhle jsem ho ze sebe cítila ještě dva dny. (Mylo Flóra recenze)

To Sukin byla láska, která bohužel zmizela opravdu rychle. Je to dáno možná tím, že balení je poloviční, ale určitě vliv měl i fakt, že Sukin jsem potřebovala na obličej o kousek víc, má o něco málo asi méně výživnější texturu než Mylo, takže jsem měla pocit, že se potřebuji namazat víc. Dalším faktorem byl i obsah retinolu, u kterého jsem měla také pocit, že ho chci na obličeji víc. Sukin se mnou tak vydržel jen léto, možná čtyři měsíce. A celou tu dobu jsem ho milovala. Klidně bych si ho pořídila znovu, kdybych doma neměla nasyslených dalších 7 olejů. Ale tak někdy zase třeba... (Sukin Botanical Hydation Booster recenze)


Můžete vidět, že v oblasti celotělového mazání jsem se také činila. Steamcream jsem tedy používala na obličej (miluji ho tak a nejen to), ale to balení je fakt obrovské, takže mi ke konci začal měnit vůni a raději jsem ho rychle vymazala na nohy. I tam byl super. 

Vymazala jsem i Apple&Bears Grapefruit & Seaweed Body Silk, který jsem dostala v nějakém asi beauty boxu, a jako nebylo to špatné, konzistence se hned vsakovala, spíš je to lehké mléko než krém, ale vůně nebyla úplně můj šálek vůně.

Vymazala jsem taky alverde princezny, protože prostě vánoce se blíží a s vánocemi přichází nová várka alverde máslíček, jak jste si možná všimli... a já je zase koupila všechny dvakrát, tak ještěže jsem si uvědoměle uvolnila v září místo.

Balea krém v plechovce je strašně základní. Ale oni těch plechovek mají spoustu a pořád nové a nové, tak to pořád kupuji a náhodou občas i nějaký spotřebuji.

Palmer’s Eventone Fade Milk miluji. Kdybych neměla nasysleno hromady tělového mazání, asi bych si ho koupila hned znovu, takto rok počkám a koupím si ho až na další podzim. Ono je to docela hutné mazání a výživné, ale ten zázrak je spíš v obsahu kyselin. Mléko tak opravdu pomalu a postupně pomáhá s regenerací, sjednocuje pokožku a pomáhá hlavně s hojením nějakých těch bolístek, kterých já mívám v létě na nohou vždycky strašně moc.



alverde Coffein Shampoo je asi fajn. Pro mě to je víceméně takový základní šampon, který ale nestojí moc, je v každé dm a je dobře po ruce. Přijde mi, že v posledních letech změnili nejen obal, a ty nové se mi fakt líbí, ale i složení, přijde mi, že mi nějak víc pění. Ale možná se mi to jen zdá. Nebo mně se vlastně teď mnohem méně mastí vlasy, tak to může být i tím. Jinak ten kofeinový účinek proti padání vlasů tam úplně nevidím, ale možná bude myšlenka silnější skutkům?


Na konec si dáme takový mix pleťové péče. Yes To Cucumbers Daily Gentle Cleanser jsem si koupila opravdu dávno a za opravdu malý peníz. Bylo to tak dávno, že jsem si fakt myslela, že jsem koupila odličovací mléko. A dost mě překvapilo, když z toho vylezl gel. Ale tak spotřebovala jsem to, mělo to nízkou pH, už si nepamatuji kolik, ale bylo to pod 7, nevysušovalo to a vlastně v pohodě.

Emma Hardie Moringa Cleansing Balm samozřejmě stále miluji. A otevřela jsem si toto malé cestovní balení, abych se o tom ujistila. Je to pořád ono. Proč proboha pořád nakupuji hromady odličovačů, když si chci koupit ten jediný dokonalý, tedy EH v maxi balení? No takto si musím zatím nechat zajít chuť. (recenze na dokonalý odličovač)

Balance Me Radiance Face Mask už je konečně pryč a vůbec nevím, proč jsem ho na tu fotku vůbec dávala. Protože tohle je tak průměrná maska, že to snad ani není možné, a prostě nevím, co o tom víc říct, vypsala jsem si své povinné minimum už v recenzi. No nic, ještěže je to pryč. (Balance Me Radiance maska minirecenze)

ArtNaturals Vitamin C Serum bylo prostě taky průměrné. Na Mad Hippie to nemá, na The Ordinary to naopak má, ale zase si myslím, že jsou lepší céčka někde kdesi schované. Takže znovu ho potřebovat nebudu.

REN Evercalm Global Protection Day Cream je takový základní krém, který jsem spotřebovala bez jakýchkoliv excesů, neucpával póry, rychle se mi ráno vsakoval a prostě namazal. Znovu ho potřebovat nebudu, ale zase si myslím, že já nejsem úplně cílovka, takže vlastně v pohodě.


No a vidíte, jsme na konci. Takže já jdu asi spát a vám všem dobré ráno.

6 komentářů:

  1. Na sérum od Indivo jsem velmi zvědavá! Velmi po něm toužím, a taky po tom rozjasňujícím. Složení je okouzlující, ale ta cena je prostě.... no, tak doufám, že se dozvím, že za to nestojí a toužit přestanu. A nebo, že je to zázrak a nutně ho potřebuju. Ani nevím, co bych radši...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem to vzala jen tak náhodně, uvidíme. takže říkáš, že ho mám vyzkoušet co nejdřív jo?

      Vymazat
    2. Ano, prosím! Fakt mě po dlouhé době zaujalo něco mimo k-beauty. Ale zároveň se mi nechce naslepo investovat takovou částku.

      Vymazat
  2. Mě Indivo bobulove přišlo fajn, tedy v létě bylo fajn.. chvíli jsem uvažovala o plném balení, ale zatím jsem ho nekoupila!?

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ako sa ti pozdávali séra od Wooden spoon a Indivo? Dakujem:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...