pondělí 24. července 2017

Vzorkovala jsem: BRTC Jasmine Water BB Cream

* vzorky jsem ??? nevím, kdybyste mi dali nad odpadkový koš meteoritky a řekli, že buď, nebo to vysypete... fakt nevím. vzorky jsem asi koupila na eBay, nebo dostala k nákupům a postupně nastřádala

Rozhodla jsem se s tím něco udělat a postupně se prokousat všemi možnými vzorky. Ať už těmito BB krémovými, tak i všemi ostatními. Tento BB jsem už jednou ve vzorcích měla a tenkrát jsem o něm napsala, že si naprosto nepamatuji, jaký byl a že určitě jsou BB krémy, které mi z davu vystupují více. V pozitivním i negativním smyslu. A tak to prostě je. Jako tento BB krém se používat dá, ale asi nejspíš najdete lepší BB krémy. A taky najdete horší BB krémy. Prostě průměr.

Třeba takto. Je krémový a dobře se nanáší. Ale u asijských BB krémů jsem zvyknutější na krémovitější a hebčejší konzistenci. Proti tomuto je BRTC spíš suchý a uvítala bych ho hutnější.

Docela hezky kryje, ale to bude nejspíš tím, že zrovna krytí moc nepotřebuji. Jinak asijské BB krémy určitě častěji kryjí více. (Jo fotky dole trošku zkreslují, nanášela jsem jen rychle dlaněmi, myslím, že štětcem můžete docílit až tak středního krytí.)

Rozjasňuje, ale opravdu jen hebce a sametově. Jsem většinou u asijských BB přeci jen ve větším očekávání a většinou se mi to očekávání daří naplňovat, takže tohle rozjasnění mi přijde docela malé.

Velmi dobře drží, celý den bez problémů. Ale nevím, v posledních týdnech mi drží skoro všechno. I v těch vedrech tak nějak víceméně do večera s makeupem (jakýmkoliv) přežíváme bez výraznějších problémů.

Má SPF 30, což si myslím, že je asi v pohodě. To má snad tak většina BB.

No a to je asi všechno. Nic dalšího mě k tomuhle BB nenapadá. Vlastně ještě jo: má o kousek tmavší odstín, než bych jako čekala. Já to sice zvládnu, hlavně v létě, ale kdybychom do toho chtěli šťourat, tak rozhodně si šťournout můžeme. Ještě tedy poslední věc, BB od BRTC mi docela určitě přijde lepší ten bělicí (whitening&wrinkle nebo jak se to vlastně jmenovalo).

Hele a spotřebováváte vzorky? Přijde mi, že jsem si jich za posledních pět let nasyslila tři krabice, ale vůbec nevím, jak to spotřebovat. A dokážu do konce roku spotřebovat alespoň jednu krabici?




2 komentáře:

  1. Áno, vzorky...tiež mám ten problém, že ich mám príliš veľa. Na jednej strane nemám to srdce to vyhodiť (čo ak je medzi nimi nejaký kozmetický poklad), na druhej strane sa bojím, že sa mi vráti periorálna dermatitída, ak sa budem každý deň mazať niečím iným.
    Lucc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vzorky jsou prostě mor. taky je hromadím a pak se bojím používat, abych se neosypala...

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...