sobota 8. července 2017

Právě teď (aneb přesně před rokem): rtěnky

Podobný článek jsem psala... no před 2 roky a kousek. No a mezitím se stala taková věc. Hodně špatná a nemilá věc. Malý kousek mě kvůli tomu umřel. Ztratila jsem Illamasqua Drench. Vidíte v tom starém článku, jak říkám, že do konce života si klidně vystačím jen s jednou jedinou rtěnkou, když to bude Drench... a já ji ztratila. A samozřejmě se tento odstín už neprodává. Chci plakat, vyplaču si svou černou duši a pak budu plakat ještě víc. Nejhorší ovšem na tom je, jak jsem ji ztratila. Podle všeho mi totiž vypadla z kabelky při placení piva. V Brně Na stojáka, někdy v květnu to snad bylo. Pokud jste ji tam někdo našel, tak vám gratuluji. A vězte, že jsem kvůli tomu noci proplakala.

Plyne z toho ovšem jedno velmi důležité ponaučení. Nikdy za sebe prostě neplaťte. Vždycky platí kluk. Zapomeňte na nějaké ty emancipace a rovnoprávnost v tomto případě, prostě platí kluk. Proč byste se s ním měli dohadovat, že rozdělíte účet. Nebo že ho zvete na pivo (to byl můj případ, debil debil debil... já, aby bylo jasno). Od určitého věku prostě platí on. A oni s tím kluci taky úplně normálně počítají... nedávno se mě na to zeptal kolega z jednoho projektu, jestli mi vadí, když zaplatí oběd, protože jsem asi ta nejvíc emancipovaná žena, co zná... tak pro jistotu se prý ptá. A mně to fakt nevadí, jen kluci plaťte, však co si tak jako dokážu spočítat, tak stejně máte větší plat a navíc dost často z toho svého platu živíte jenom sebe a ne tři lidi jako já. Navíc nemusíte absolvovat takové ty tance kolem účtu, co jsou většinou jen trapnost na trapnost. A to že platí kluk, vás opravdu k ničemu nezavazuje, protože kdyby on opravdu platit nechtěl, tak vám to určitě řekne a klidně vás ten jeden zázvorový čaj nechá zaplatit (pravdivý příběh). Takže prostě nikdy za sebe neplaťte. A za něho už vůbec ne. Nebo se vám pak stane, že chcete zamachrovat, zacálujete pivo... a ztratíte svou nejoblíbenější rtěnku všech dob v okamžiku, kdy vytahujete peněženku z kabelky. Prostě karma vás za to potrestá. A víte jak, karma je prostě svině.

Takže jsem se musela posunout a vybrat si novou nejoblíbenější rtěnku. Úplně se mi to zatím nepovedlo, ale je třeba říct, že barevně jsem se trošku posunula. Místo červeno růžových teď mnohem častěji nosím růžovo červené. Takže víc červené.

Uvědomuji si, že ze rtěnek uvedených níže v článku, snad už skoro žádnou normálně neženete. Taky si uvědomuji, že kvůli tomuto důvodu mám článek jen tak schovaný v konceptech už rok. Ale chci vám nutně předat to poselství (neplaťte za sebe!), a taky když už jsem se s tím fotila...




Joe Fresh Matte Ruby Rubis je moje prostě nejoblíbenější červená. Tedy před rokem po ztrátě Illamasqua byla. Zrovna teď už asi dva měsíce nevím, kde ji mám. Je to smutná pohádka... protože tato rtěnka je jinak úžasná. Suchá, matná, díky tomu prostě drží a drží. A držela by dodneška, jen kdyby se našla. (koupíte možná ještě v Joe Fresh obchodech, co jsou jenom v některých kanadských státech)

All For Eve Lipstick Eve Red je moje druhá nejoblíbenější červená, bohužel ale má menší výdrž. Jako jo, ona drží, ale má klouzavější konzistenci, díky tomu prostě putuje a odchází dříve než Joe Fresh. (byla to limitovaná edice na podporu něčeho, asi nějakého výzkumu rakoviny, nebo co, už to nekoupíte)

Ink by Dennis Knudsen Perfect Stay Lipstick 15 Coral sice říká, že je korálová, ale na mně jde docela úspěšně do červena. V létě je to fajn barva a je hodně trvanlivá. Konzistence je spíše sušší a opravdu hezky dlouho i dlouho hezky vydrží. (Ink je dánská značka, na severu možná někde koupíte, ale myslím, že tento odstín už se neprodává)

Revlon Matte 005 Strawberry Suede je úžasná oranžovo červená. Bohužel se mi nedávno trošku rozpadla a zlomila se. Ještě jsem se nerozhodla, co s tím udělám. Zlomený kus jsem vyhodila, ale asi půl centimetru ve rtěnce ještě zbylo. Asi to nějak osekám a budu používat. Konzistence je sušší, je to hodně výrazný odstín, navíc nepříliš vhodný pro můj barevný typ, ale v létě ji nosím ráda. Výdrž je velmi dobrá. (odstín už se nevyrábí asi pět let)

Etude House Fresh Cherry Tint je zvláštní tint. Není totiž vodový, ale spíš silikonově vazký. Díky tomu se s ním při nanášení špatně pracuje, dala bych přednost vodové konzistenci. Ale barevně je to hezká korálově oranžová. Nejdřív je světlejší, na mých rtech tmavne. Drží celý den, jakmile se vsákne, tak s ní nic nepohne. (sice v jiném balení, ale koupíte na eBay)




Youngblood Dragonfruit je úžasná letní svítivá růžová. V létě ji nosím ráda. Má skvělou výdrž, navíc je spíš klouzavá a nevysušuje. A já opět nevím, kde ji mám. Budu se muset po ní podívat. (pořád se prodává, jen tedy nevím, odkud vám značku pošlou k nám do střední Evropy)

Sisley 5 Sheer Raspberry byla naprosto úžasná. Jak mám článek rozepsaný už rok, tak jsem ji mezitím spotřebovala. A milovala jsem ji. Tmavší výraznější červená, ale v sheer provedení. Spíš takový balzám, pro každodenní použití kdykoliv a kdekoliv. A hned vypadám lépe. Tedy vypadala jsem. (prodává se v parfumérkách, nevím, jestli tento odstín pořád je)

Silk Naturals NaNaNaNa Boo Boo Vegan Lipstick jsem také málem spotřebovala. Až se mi ten poslední centimetr zlomil a já ji vyhodila. Byl to velmi lehký přírodní balzám, přirozená barva, pro použití kdykoliv během dne. (Silk Naturals pořád prodává, ale jejich poštovné se mi už nelíbí)

Korres Pomegranate Lip Butter zná každý ne? Barevný balzám, co se nabírá prstem. Efekt na rtech má nenápadný, vydrží málo, ale zase ten efekt je fakt pěkný: dělá šťavnaté a letní rty. Používala jsem ho opravdu ráda, ještě kousek tedy v kalíšku mám, ale už mi dlouho nevydrží. Je to spíš balzám na rty než rtěnka. (koupíte u Korres)

Becca Beach Tint je hodně zvláštní, myslím, že ho mám v odstínu Strawberry. Je to červená, ale s trošku cihlovým podtónem. Nejde do růžova, ale spíš do oranžova, přičemž to ale není korálová. Zvláštní až škaredá barva, dost nevhodná pro můj barevný typ. Ale mám ráda konzistenci, která je sice silikonově vazká, ale nanáší se fajn a pak i dlouho vydrží. Nenosím to v plné palbě, ale spíš jako lehký nádech barvy, který se rtů drží i během pití a jídla. A jde použít i jako tvářenka. (tento odstín se už myslím nevyrábí)



Therapi Honey Skincare lipbalm byl fajn asi tak do první poloviny. A pak byl moc patlavý a zmizel až moc rychle. Ale #jevtomMED, tak si nebudeme stěžovat. Nuxe Reve de Miel je asi lepší, ale kdyby se ke mě dostal někdy zase i tento, tak bych nezlobila. (koupíte v UK eshopech - já ho měla z Content Beauty)

Yves Rocher Repair balzám na rty je opravdu fajný. Takový hezký balzám na rty, který mě neštval zbytečnou mazlavostí, něco dělal a nebyl jen na okrasu. (koupíte v obchodech YR)


A to je vše z rok starého článku. Možná bychom si někdy příště měli dát rekapitulaci, jaké rtěnky opravdu nosím právě teď. Přece jenom, některé z tohoto článku jsem už spotřebovala, nebo zničila, a jiné jsem začala používat úplně nové...

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...