pátek 21. července 2017

Péče o pleť červenec: 5 věcí, které musím vždy mít

Vím, že to nejsou moc pěkné (a ostré) fotky. Ale to nevadí, protože víte co? Včera mi smontovali novou kuchyň. A jasně, nemám sporák, nemám pračku, není tam zavedená voda a nevím, kam dám odpadkový koš. Ale je to něco!

No nic popojedem a k tématu. Se současnou péčí o pleť jsem spokojená. A protože se mi tam produkty docela opakují, tak jsem se rozhodla jen shrnout, jaké produkty (a složky) musím mít vždycky ve svojí péči, a trošku i zhodnotíme, jak si vedou současní zástupci těchto složek a produktů v mé koupelně.

(1) Kyselinové tonikum - BR Lotion P50
Bez kyselinového tonika si snad neumím představit svůj život. A ano používám ho i v létě a budu ho používat celé léto, dokud nás smrt nerozdělí. Musím říct, že zrovna Lotion P50 je velmi excelentní kyselinové tonikum a já ho miluji. Používám ho už osm měsíců a ještě tam na pár měsíců mám. To trošku ospravedlňuje jeho cenu (stálo mě 1990), ale přiznávám, že až budu kupovat nové balení, že to bude peněženku bolet.

(2) Opalovací krém - Cosrx
Byly doby, kdy jsem opalovací krémy až tak neprožívala. Ale poslední tři roky to prožívám a myslím, že to už nikdy prožívat nepřestanu. Protože používám kyseliny, tak potřebuji opalovací alespoň padesátku. A bez toho u mě už nejede ráno vlak. Cosrx je asi fajn, ale úplně celoplošně bez výhrad bych to na léto nedoporučila. Má hodně krémovou a výživnou texturu, což si umím představit, že někomu bude vadit. Taky si musím ráno tak deset minut počkat a potřebuje to hodně vody ve spreji, než se vsákne. Ale zase mi neucpává póry a na pleti je opravdu příjemný, takže ho spotřebuji s radostí. Příště ale asi koupím spíš něco jiného.

(3) Vitamín C - Serumdipity
Bez céčkového séra se prostě neobejdu. A používám ho celoročně, dvakrát denně. Rozjasňuje, regeneruje, sjednocuje. Zrovna teď mám od Madre Labs z iHerb a přijde mi tedy spíš slabší a příště sáhnu určitě spíš po něčem jiném. Však už taky jsem si z Amazonu objednala jinou značku. Jako tohle není špatné, ale účinky má prostě slabší, jsem zvyklá na o dost lepší výkony.

(4) Retinoly - Sukin
Olej od Sukin prostě miluji. Neskutečně miluji. S ohledem na retinoly a jak se umí na pleti chovat... no Sukin je hodně slabý čajíček. Ale tak nějak mi to nevadí. A mám hezčí pleť, když používám Sukin, než když používám The Ordinary. Je opravdu hodně regenerační. Jako po delší době si moje pleť většinou o silnější retinol řekne, ale to vyřeší pár dní s The Ordinary a pak se vracím zase k Sukin a jsem spojená.

(5) Kyselina hyaluronová - Jeffrey James Botanicals
Hyaluronovou většinou pomlouvám, kudy chodím. Mi totiž nic nedělá. Ale už jsem si na ni tak zvykla, že se bez ní nejspíš neobejdu. A ano už mám doma 2 nová balení různých značek do zásoby. Tohle od Jeffrey James bych si klidně pořídila znovu, ale nakonec jsem si koupila něco levnějšího. K čemu je hyaluronová dobrá? No u mě hlavně hydratuje, navíc se bleskově vsakuje a je mi na obličeji příjemná. Není to žádný regenerační a protivráskový zázrak, jak tvrdí kde kdo, ale je to takový základní krok, který nerada vynechávám.

No a to je všechno. Jdu asi nakupovat sporák, mám absťák po pečení.



0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...