pondělí 3. července 2017

Etude House CC Cream Silky

* koupené na eBay (už nevím u koho)

Protože už ho mám doma opravdu dlouho. Myslím, že tak čtyři roky dlouho. A celou tu dobu jsem ho vůbec nepoužívala, ani jsem nezkoušela. Líbil se mi totiž obal a vůbec celý design tohodle CC krému a taky jsem tenkrát chtěla vyzkoušet všechny CC krémy, které potkám... tak jsem si koupila obě verze od Etude House.




Jsou totiž dvě verze: Silky a Glow. A jako první jsem sáhla samozřejmě po Glow verzi. A bylo to strašné. Málo to kryje, lepilo to, spíš to zvýrazňovalo nedokonalosti, oxidovalo to, bylo to až moc glow, vůbec mi to na obličeji nedrželo. Navíc jsem se po týdnu používání obsypala. A možná to spolu nesouviselo, ale výsledkem bylo, že Glow verzi jsem darovala (ne moc dobré kamarádce) a k Silky verzi jsem pojala respekt. Jasně říkala jsem si, taky to vyzkouším, pak se obsypu a taky ho někam daruji. Ale na obsypání není vždy nálada. A tak jsem si to doma asi tři roky schovávala.

Letos ale na Etude House došlo. Zaprvé bych chtěla říct, že jsem na něj šla opravdu opatrně. Ale neobsypala jsem, póry mi to neucpává, takže dobrý. Zadruhé si myslím, že se mi možná trošku změnila pleť. Určitě mám lepší pleť, takže není co krýt. Taky mi přijde, že se míň mastím, takže nějaké glow mě nemůže rozhodit. A zatřetí je nutné říct, že ho asi miluji. No dobře nemiluji ho tak moc, že bych si kupovala hned nové balení. Ale miluji ho na tolik, že jsem už měsíc nesáhla po Matis BB. Etude House dokonce nosím klidně i do práce na celý den, na celých 15 pracovních hodin bez problémů. A spotřebuji ho do dna bez jakýchkoliv kompromisů. Možná si pak dokonce to nové balení koupím. Takže tak mi to máme s Etude House CC.



Je to takový ten klasický bílý krém, co má v sobě mikrokapsle s pigmentem. Pigment je trošku tmavší, než bych od asijského makeupu čekala. V zimě to pro mě nebylo moc ideální, ale teď v létě dejme tomu, mohlo by to být o kousek světlejší, ale zvládáme to a já navíc možná ještě kousek ztmavnu. Na léto je to perfektní i díky SPF30. (Jo jsem trošku snob na faktory v létě a myslete si co chcete, ale používám opalovací krém padesátku a na to nutně potřebuji i makeup minimálně dvacítku.)

Na pleti se chová skvěle. Snadno se roztírá, kryje zhruba středně, dokonce mi přijde až víc než obyčejně středně. Bílá konzistence se mění na světle hnědou se studeným podtónem, vyhlazuje a zjemňuje. Vzhledově je to samet. Jemný, hladký, sametový povrch, ale s mini odlesky, není to úplný mat. Vlastně si myslím, že ani není třeba pudrovat, jen pak bohužel trošku zkrátíte dobu výdrže a navíc mi přijde, že makeup víc oxiduje. Ano bohužel oxiduje a tmavne, naštěstí méně než glow varianta. V zimě bych to nemohla, ale teď v létě mi to až tak nevadí. Makeup vydrží celý den. Maluji se většinou kolem šesté, do poledne je to v pohodě, po obědě, kolem druhé už se začíná tedy hýbat na pleti, ale když se přepudruji a moc si nesahám na obličej, tak vydrží opravdu pěkný až do osmé do večera bez problémů.

Neucpává mi póry a navíc mi opravdu voní. Voní mi to jako okurky. Svěže a letně. Mám ráda to bílé balení se zlatými detaily, navíc se dobře používá a dávkuje přesně. SPF30 mi naprosto stačí ke štěstí a opravdu jsme spolu spokojení a budeme spokojení až do konce léta.



na fotkách: pleť bez ničeho - pleť s CC (2 pumpičky na celý obličej) - s korektorem, pudrem, trošku tvářenky - odpoledne (asi po 6 hodinách)

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...