neděle 21. května 2017

3x3 za květen

Na to, že 3x3 bývala kdysi pravidelná rubrika oblíbených každý měsíc... no moc mi to tady v tomto ohledu nešlape. Ale tak co už. Tak se na oblíbené podíváme teď v květnu a další třeba na podzim.


Moje momentálně oblíbená pleťová séra:

Jeffrey James Botanicals The Serum
Jako fontánu mládí bych to sice vůbec neoznačila, ale jako taková ta základní kyselina hyaluronová je to fajn. Navíc mi přijde, že balení je opravdu bezedné. Hyaluronová séra na sebe mažu většinou horem dolem, je to dost nekonfliktní záležitost (tedy pokud se to umí, což Jeffrey James zvládl), hydratují hezky, i když bez zázračných účinků, které většinou slibují. No a tohle na sebe mažu snad už třetí, nebo čtvrtý měsíc a jsem v půlce. Saloosácké 15 ml mám většinou za měsíc fuč. Takže vlastně spokojenost. Zázračnost to není, ale solidní výkon určitě.

The Ordinary Advanced Retinoid 2 %
Aneb zatím jediné sérum od The Ordinary, které jsem si pořídila podruhé a nejspíš si ho koupím i potřetí. Retinolová séra dokáží být docela dráždivá, ale tohle je opravdu velmi jemné a šetrné. Bez problémů ho dokáži používat každý den, sérum vyhlazuje, zjemňuje, účinek na vrásky jsem zatím nezaznamenala, ale proti pupínkům to funguje spolehlivě.

Madre Labs Serumpidity Vitamin C sérum
Konečně zase jednou sérum s vitaminem C, které je normální a jde bez problémů používat. Řeknu vám, že po těch zkušenostech s céčkama od The Ordinary se mi fakt stýskalo po normálním séru, které by fungovalo a zároveň mě při používání ničím neštvalo. Chtěla jsem si koupit zase jednou Mad Hippie, ale nakonec bylo tohle v akci, tak jsem si řekla, že vyzkouším. A zatím bych hodnotila jako fajn. Konzistence je mléčná, hned se vsakuje, nenechává na pleti povlak, nedráždí mě. Přijde mi, že i normálně funguje, sice ho používám jen asi dva týdny, ale všechno dobrý. A má opravdu hezké složení.


Moje právě teď používané pleťové oleje:

Mylo Flóra
Mylo olej je pořád stejně fajn, jako když jsem na něj onehdá psala recenzi. Jen je tedy pravda, že ho moc nepoužívám. On je opravdu spolehlivý, ničím mě nezlobí a funguje. Ale prostě už je trošku ohraný. Ten olej je nekonečný, mi přijde, že jsem ho načínala snad před rokem a pořád ho tam je půlka. V posledním měsíci jsem ho míchala se vzorky Odacité, co jsem doma kdesi vyhrabala... a Mylo vůbec neubylo.

May Lindstrom The Youth Dew
Stejně tak i May Lindstrom mi přijde nekonfliktní a spolehlivá. Opravdu hezky voní a má spíš odlehčenou konzistenci, patří určitě k lehčím olejům. Co je ale průser je ta cena, balení je jenom 20 ml a stojí 136 liber. Jako za co? Když to dělá přesně jen ten samý základ jako obyčejný Mylo olej za pár éček. Abych platila tolik peněz za vůni... asi nepotřebuji.

Sukin Botanical Hydration Booster
Navíc proč bych měla platit tolik peněz za May Lindstrom, když je na světě tolik čistých přírodních olejů, které jsem ještě nevyzkoušela. Třeba zrovna od Sukin. Tento olej je s obsahem retinolu. Zatím jsem ho použila dvakrát, takže můžu snad jen říct, že mi to smrdí. Ale jinak pohoda. Plánuji používat v létě místo The Ordinary retinolu, tak uvidíme, jak moc bude Sukin účinné.



Moje rtěnky, co momentálně nejvíc nosím:

ColourPop Ultra Satin Lips Dopey
Tekuté rtěnky od ColourPop mám ráda. Sice mám doma jenom tři, ale všechny tři mám ráda. Hlavně mi přijde, že mají opravdu fajn aplikátor. Není to nic speciálního, ale mně se s ním tak dobře pracuje. Možná to souvisí i s konzistencí, která se prostě rovnoměrně nanáší, dobře se roztírá a nezlobí. Na rtech mi necuckuje a vydrží dlouho. Co víc si přát.

Rimmel by Kate 51
Červených rtěnek není nikdy dost což? Abych řekla pravdu, tak moje nejoblíbenější červená je stále Joe Fresh, ale to prodávají jen v Kanadě a myslím, že ten můj červený odstín už ani není, tak vám sem dám momentálně druhou nejoblíbenější. Má hodně klouzavou až silikonovou texturu, ale na rtech mě nezlobí, navíc se díky tomu dobře nanáší a výdrž je taky slušná.

RiRe (noname z eBay) rtěnka z prášku
Jsem to samozřejmě potřebovala vyzkoušet. Vím, že něco podobného asi má zrovna Lancome, ale na to jsem četla jen špatné recenze. A navíc do kamenných obchodů fakt až tak moc nechodím, tak jsem prostě jednoho krásného večera zadala do eBay "powder lipstick" a tohle mi tam vylezlo. Je to hodně zvláštní, při nanášení mě to neskutečně sere, ale miluji to. Nanáší se špatně, zaprvé aplikátor toho nabírá málo, takže musím nabírat alespoň třikrát, abych si vybarvila rty. A při každém nabírnutí mi kousek prášku někde upadne (= bordel). Při aplikaci flekatí a prostě zabere spoustu času, abych pěkně a stejnoměrně všechno vybarvila. Prášek chladí, je to zvláštní, ale je to tak. A lepší je asi nedýchat, už jsem se tím skoro i zadusila. Ale jakmile tohle všechno překonáte, tak barva prostě drží. Na puse vůbec není cítit, žádná jakoby balzámovost rtěnky, nebo stahující pocit tekuté rtěnky, jen na pohled sametový mat a výrazná barva. Chvilku po nanesení sice trošku brní rty, ale to je všechno. A barva vydrží krásná až do oběda, neobtiskuje se nic. Pak většinou opravím jen bezbarvým balzámem, znovu jakože rovnoměrně rozetřu mastným prstem a zase to drží pár hodin, jen tentokrát spíš leskle, jak obyčejná rtěnka. A barva je boží, červenooranžová, na léto přesná.



7 komentářů:

  1. Ahoj, mám lehce off topic dotaz, ale na začátku máš séra, tak to aspoň tošku souvisí. Hledala jsem nějaké čstící sérum a našla jsem Matis Paris Intenzivní čistící sérum pro mastnou a smíšenou pleť (Matis Intensive Purity Serum). Máš s tím nějaké zkušenosti? Matis BB je svatý grál, ale co to sérum? Nikde jsem úplně nenala recenzi a naslepo to koupit se mi úplně nechce.
    Jinak powder lipstick už taky sázim do ebaye a musim to vyzkoušet :D
    Díky. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem kdysi tu purity řadu vyzkoušela z malých balení celou. jediné, co mě opravdu zaujalo (a dokonce jsem si koupila i plné balení) byla maska. sérum mi přišlo jako v pohodě, ale vlastně si moje pleť ani nevšimla, že už ho nemám. dokonce jsem na to psala recenzi v prehistorii tohoto blogu. matis purete

      Vymazat
    2. hledala jsem podle celého názvu séra a právě mi to nic nenašlo. Já hledám něco hodně čistícího na způsob Mychelle Clear skin serum, kterýho jsem měla 4 balení, ale od dubna 2016 nebylo na iherbu v akci :( a platit clo se mi taky úplně nechce. Každopádně Matis sérum podle Tvojí recenze asi přejdu. Nemáš nějaký tip ? :)

      Vymazat
    3. mychelle je mnohem lepší. tedy u mě to tak bylo. přemýšlím, jaké jiné čisticí sérum bych doporučila... a nevím. balance me má a je docela chválené. mám doma vzorek, ale ještě jsem nevyzkoušela. nic jiného mě asi nenapadá.

      Vymazat
  2. Vcera som mala nakupny zachvat na iherbe a okrem ineho som kupila aj to Serumdipity C serum. Tak som zvedava, co ukaze. Zlozenie ma pekne.
    Lucc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žejo, složení to má hezké. zatím jsem spokojená i s výsledky a jak se to chová na pleti (bezkonfliktně, na rozdíl od the ordinary). takže za mě prostě pohoda.

      Vymazat
  3. Skvělý článek! Na Ordinary se chystám. Chtěla jsem počkat až se přežene Ordinary lavina a podle recenzí zjistit, co si pořídit. Spravný čas nastal :-). Séra jsem si pořídila od Timeless v jejich 50% slevě. Jsou vychvalovaná(hlavně céčko) a musím říct, že jsem po měsíci používání moc spokojená.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...