pondělí 9. května 2016

Spotřebováno: Omorovicza, Pixi, Lulu&Boo, Premae, Elemental Herbology, Maybelline

Já toho v březnu spotřebovala maličko. Maličko a ještě míň. A skoro nic zajímavého, buďto stálice, nebo prostě nic moc, o čem se mi ani psát nechtělo. A tak jsem chtěla spotřebováno vynechat a spojit ho s dubnem. Jenomže pak mi přišlo, že v dubnu jsem toho spotřebovala zase strašně moc a spojené by to bylo moc dlouhé. Takže takové březnovo-dubnové spotřebováno jsem nakonec rozdělila do dvou článků, aby to nebylo moc dlouhé. 

Dneska si tak dáme většinou březnovou nadílku s menší odbočkou do dubna a příště si zase dáme trošku zkrácený duben. Tak nejdřív nákupy... a děje se něco divného, protože jsem skoro nenakupovala. Nebo něco jsem tedy nakoupila, něco jsem dostala a dalo to dohromady 21 kusů. Spotřebovala jsem 13. Takže sice mám možná pocit, že jsem skoro nic nenakupovala, ale stejně mi toho doma zase přibylo, celkem osm kusů.

Pokud bych měla nákupy nějak komentovat, tak kávový peeling fajn, Naturisimo box jsem ještě nic nezkusila, alverde řasenky jedna fajn, druhá nicmoc, sérum s kyselinovou hyaluronovou v pohodě a nejlepší asi byl nákup na pheesmakeupshop.com, hlavně ten oční stín asi zbožňuji.


Omorovicza Rejuvenating Night Cream je zatím jediný krém od Omorovicza (třetí v pořadí), který mi neucpal póry. To vnímejme pozitivně. Negativně bych ale vnímala to, že v plném balení tento zázrak stojí 145 euro a nedělá to nic. Fakt jsem nepoznala rozdíl, jestli jsem to večer namazala nebo zapomněla. A k čemu to tedy potom je? Jo bylo to příjemné, rychle se to vstřebalo, docela to vonělo, na prstu to bylo příjemné, na obličeji taky... ale co s tím. 

Pixi Glow Tonic je pořád to nejlepší na poli kyselinových tonik, co jsem kdy zkusila. Na obličeji je jemný a neštípe. Nedráždí a není moc silný. Zároveň je ale dostatečně silný na to, aby ty účinky byly vidět. Hladká a jemná pleť. Bez pupínků, bez černých teček, bez neplech. Těžko víc od toneru chtít. Ono to ještě slibuje nějaké ty zmizíkovrásky, což asi nedělá... ale buďme prostě vděční za to, co to umí, a nehledejme zbytečně mouchy na takovém zázraku. Na moji problematickou pleť jsem nic lepšího snad ještě nepoznala... vlastně možná ještě supersérum a tonika od Silk Naturals se tomu můžou rovnat. Hodlám to v nějaké blíže nespecifikované době porovnat, ale poštovné a DPH limity mě od toho zatím odrazují. 

Avene Cicalfate je moje stálice. Toto je nejspíš třetí, možná i čtvrté balení. Pokud si chcete namazat problematickou pleť něčím hutnějším, co má do druhého dne jasné regenerační účinky, pak u Cicalfate jste správně. Působí snad i proti klubajícím se potvorám. Můžete to použít bodově, kde je třeba, nebo i celoplošně jako masku i noční krém. Výsledkem je ráno vyhlazená, rozjasněná, tak nějak jednotnější a krásnější pleť.


Premae foundation vzorky mám snad stále raději. I přes to, že jejich sociální sítě jsou fakt divné. Dokonce mám tento makeup tak ráda, že se snad i přemůžu a napíšu na makeup recenzi. Ono ze začátku jsme si občas nerozuměli, hlavně bylo třeba vychytat množství a způsob nanášení, ale když jsem si konečně ujasnila, že je třeba malinko na hutný stippling brush... tak moje spokojenost roste snad každým dnem. Lehké krytí, sametový efekt, velmi dobře se nosí, skoro vypadá lépe odpoledne než po nanesení. Občas mi to přijde až jako HD efekt. K tomu přírodní složení, bez silikonů, bez glycerinu... škoda, že to nemá SPF, byla bych pak odhodlaná se uvázat i dlouhodobě. Takto si možná někdy počkám na slevovou akci, jinak spíš asi ne. Ale to plné balení, co mám tak v půlce, spotřebuji s láskou a vášní.

Lulu & Boo vzorky byly prostě boží. Safflower & Nettle Face Cream byl až neskutečný. Připomněl mi Steamcream, takový nenápadný, malinkatý, v koutku zastrčený. Umí jen základní věci, prostě namaže a hydratuje, ale umí to sakra dobře. Bez ucpaných pórů. S hladkou pletí. S lehce až zamatovanou pletí. Navíc oproti Steamcreamu dává na pleti lehčí pocit, rychleji se vstřebává a je vhodnější pod makeup... no jsem dost nalomená. Super Anti-Oxidant Berry Brightening Mask chci a to je bez diskuze. Je to jenom otázka času. Až spotřebuji alespoň pět masek, co mám doma a tři z toho kyselinové. Až se mi bude líbit nějaká ta pěkná akce. Až až až... a možná to prostě nevydržím a bude to brzy. Velmi jemná konzistence, voňavá, na pleti nedráždivá a jemná, přitom vyhladí, regeneruje vyhlazuje. Ideálka a navíc to má přírodní složení.


Elemental Herbology Facial Detox bychom si snad ani nemuseli vysvětlovat... však vy už to dávno víte ne? Tohle je ta nejlepší možná maska na aknózní pleť. Čistí a nevysušuje. Předchází pupínkům. Likviduje pupínky. Zbavuje černých teček. Navíc je na obličeji tak neskutečně příjemná. Jak pohlazení, jak jarní větřík, jak čerstvě vypraný ručník.

Maybelline Age Rewind korektor jsem možná trošku pomluvila... ale víte co? My jsme si na sebe dost zvykli. Ono to nakonec docela i dobře kryje. Rozjasňuje. Nezalézá to do vrásek. Neslévá se to. Nedráždí to oči. V rámci svých možností to i dobře drží. Ovšem nutno poznamenat, že tu cestu k sobě jsme našli vlastně až po tom, co jsem utrhla tu trapnou (a po pár týdnech dost nechutnou) houbičku. Ale jenom na oči no, jakékoliv pokusy kamkoliv jinam moc dobře nedopadly...


Tak nakonec to bylo docela krátké ne? Pokračování příště...

6 komentářů:

  1. Pixi má teď 20% slevu na vše do 15., a to blbý Lulu si dává na čas! Chci to taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepotřebuji to. a budu si to opakovat, dokud to nebude pravda.

      Vymazat
  2. Jů ty premae foundation mě dost zaujaly. Objednávalas vzorečky z těch jejich stránek? Mě se právě nechce za vzorek dávat 18 Liber za dobravu do ČR...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neobjednávala, jsem si přes email řekla a dostal jsem tyhle dva vzorky zdarma k objednávce. poštovné jsem normálně platila k dvěma plným kusům. takže možná jim napsat a zeptat se?

      Vymazat
  3. Dobrý den,
    kde prosím objednáváte Elemental Herbologies? Předem děkuji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naturisimo, spacenk, feelunique... určitě i další UK eshopy mají.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...