sobota 16. ledna 2016

5+2 a v prosinci jsem nakupovala

My si doma dárky moc nedáváme. A čím jsem starší, tím jsem za to snad raději. Dáme si čokoládu, alkohol a dobře se najíme. Však co víc je potřeba. Za prvé nejsem stejně moc vánoční typ a za druhé se tím dost efektivně vyruší většina předvánočního stresu. Vlastně ještě za třetí se tím vyruší dárky, které jsem dostávala, ale asi bych byla raději, kdybych nedostala. Jako jasně, děti dárky dostaly. Zas nejsem krkavčí matka. Ovšem, když jsem tak četla ten jejich dopis Ježíškovi: kočárek, miminko (aneb klasika), pusa, sluníčko, hvězdička, houba, motýlek, duha... no moc možností mi to pro realizaci v hračkářství nedávalo. A nejvíc je snad pod stromečkem potěšila ta hora Penny lega. Před Vánoci dávali totiž ke každému nákupu nad 300 v Penny Marketu jeden balíček. No a když jsem šla nakupovat ještě nějaké maličkosti před Štědrým dnem, tak akce už asi končila, takže paní mi u pokladny nasypala plné hrsti k nákupu za 150. To bylo doma radosti. Takže takové menší naprosto nematerialistické Vánoce to byly.


Jsem si to vynahradila prosincovými nákupy pro sebe, jak jinak. A musím tedy říct, že i na moje poměry to bylo docela extrémní. Ani ne tak množstvím, jako spíš celkovou cenou... ne, ani to snad nechci počítat.

(1) Všechno to začalo na Cult Beauty a jejich dárkem k nákupu. Nutno říct, že Cult Beauty a Space NK mají tradičně tyto GWP fakt vychytané. Dávám asi spíš přednost Space NK, protože to mnohem lépe balí a vůbec to mají mnohem hezčí... ale tomu předvánočnímu z Cult Beauty jsem neodolala. Hlavně vlastně i proto, že jsem celý ten nákup měla už poskládaný v košíku asi tři měsíce, takže jsem věděla, že ty věci nekupuji jen tak zbůhdarma a opravdu je chci. Co jsem koupila? Omorovicza BB krém a Anastasia Beverly Hills rozjasňovač. A pro limit na GWP jsem přidala malé zkušební balení REN, co teď po Vánocích mají všude snad za polovinu nebo za třetinu. Tak co už. A taky malé balení odličovacího balzámu od Emma Hardie. To se hodí vždycky.


Zadarmo jsem pak toho dostala taky kupu. Některé věci trošku zbytečně a asi je někomu daruji, ale za jiné jsem moc ráda. Třeba plné balení Liquid Gold? Beru. Plné balení Odacité? Sice si myslím, že to je předražené... ale taky beru, třeba změním názor. Malá May Lindstrom, krém od Emma Hardie, malý Becca Shimmering Skin Perfector? No sem s tím? Malé balení naprosto novinkového krému od Oskia? No super!


(2) Premae Skincare sleduji už dlouho a dlouho u nich chci nakoupit. Trošku mě odrazovalo poštovné, co chtějí, a až teď mě zpětně napadá, že by s nimi možná šlo vymailovat, aby to poslali nějak jinak než superdrahýma kurýrama. Takto jsem poštovné kompenzovala alespoň 40% slevou, no a alespoň jsem měla balíček po dvou dnech od objednávky doma. Koupila jsem hlavně makeup. Oni se totiž chlubí tím, že mají naprosto přírodní makeup pěnové konzistence. A fakt to má konzistenci jak takový ten pěnový Maybelline. Tak uvidíme. Zatím jsem dost zklamaná balením na způsob nejlevnějšího plastu, ale opravdu mile překvapená samotným makeupem, vlastně i tou bází. Dokonce si říkám, že bych si měla nakoupit do zásoby, protože povánoční slevy dostaly cenu makeupu na pouhých třeba osm liber (záleží na odstínu).


(3) Stejně tak dlouho sleduji i Lulu&Boo. Líbí se mi název a ty obaly. Trošku to připomíná třeba Raw Gaia, jen tohle je tak pěkně dozelena. To nejlepší přírodní složení, ve skleněném balení. Nakupovala jsem kvůli slevové akci, jak taky jinak. Kupovala jsem vlastně jen řasovou čistící masku a k tomu dva vzorky, olejové sérum bylo zdarma k nákupu. A na mou obranu, zrovna večerní olej mi doma docházel, takže Lulu a Boo jsem rovnou nastěhovala do koupelny a dokonce už ho i vyzkoušela. 


(4) V poslední době mám divné období. Makeupově divné období. Mám pocit, že jakýkoliv makeup na sebe namažu, že to nevypadá přirozeně. To vedlo k tomu, že za poslední asi tři měsíce jsem si koupila asi 6 nových makeupů. A ani jeden mě úplně neuspokojil. Pak jsem se nad tím zamyslela a vymyslela jsem, že vlastně ty makeupy špatné asi nejsou, že vlastně když to nanáším humpolácky dlaněmi, tak je to o dost lepší. Tak jsem vymyslela, že vlastně mám doma špatné štětce. A začala jsem nakupovat štětce. Chvilku jsem uvažovala třeba nad Zoevou nebo Hakuro, ale pak jsem si spočítala, že za cenu jednoho štětce u Zoevy můžu mít u Ecotools celou sadu. A vzhledem k tomu, že Ecotools štětce mám doma už tři a všechny tři patří mezi moje nejpoužívanější, tak jsem do toho skočila rovnýma nohama. 




(5) A nejdražší a nejzbytečnější nákup se odehrál přímo na Štědrý den u Escentual. Tam tedy většinou nakupuji jenom limitky Guerlainu, sice se platí poštovné, ale většinou se dá vychytat 20% sleva. A navíc tam mají dostatečné zásoby a nemusí se o to bojovat jak o první a poslední kousek kulí v české parfumérce. Na rozdíl od FU se nemusí platit DPH a mají hodně rychlé doručení. Jinak taková malá perlička, přišlo mi vyrozumění od české celnice, že zamítají moji reklamaci proclení. Velmi milá paní celnice mi totiž kdysi napočítala DPH z kupní ceny, ale asi jí to přišlo málo, trošku ji zmátlo označení free shipping, takže kupní cenu vynásobila dvěma (jakože jednou kupní cena a jednou poštovné) a z toho mi napočítala dvojnásobné DPH. Však nějak se na prémie vydělávat musí. No trošku jsme si to vyříkaly a po dvaceti minutách mi ještě mileji vysvětlila, že teď s tím už nejde nic dělat, protože je to v počítači, že si mám tak a tak podat reklamaci a že to vyřídí reklamační urgentně, protože je to jasně její chyba. No tak po roce a půl mi přišlo urgentní vyrozumění, označené jako důležité, že jsem to blbě reklamovala a že to mám podat znovu. A proto nemám FU ráda a přesedlala jsem na Escentual. I když o Vánocích, když jsem zamířila do jejich výprodeje, tak jsem od toho nějak ani moc nečekala. Ale překvapili mě tak mile, že jsem si to nemohla nechat ujít. Aneb stará kolekce Clarinsu a nejnovější LE lisovaných meteoritků za polovinu?




(6) Je pravda, že něco jsem i dostala. Kadidlovou vodu jsem si přála už hodně dlouho. Jsem se kdysi dočetla, jak je skvělá jako tonikum, jak hojí, regeneruje a bůhví co. Tedy ty ódy, co jsem četla, byly na Balm Balm. Ale tato od Raw Gaia by snad měla být ještě lepší. Tak se necháme překvapit.


(7) A pak jsem úplně neplánovaně dostala tuto krásnou zkušební sadu. Od Barunky. A nevím, co víc dodat. Je to strašně krásné.


6 komentářů:

  1. Štědré Vánoce vůbec nemusí být štědré na dárky viz můj článek na blogu. Od třetiny clánku jsem jako bys psala svahilsky, pro mě :-) Značky, produkty nic neznám....taková jsem ostuda:-) ale hned jdu všechno omrknout.

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Spoustu krásné kosmetiky, miluju drahou kosmetiku!Také přemýšlím nad tím bílím pudříkem od Guerlain a ten bronzer od Clarins vypadá božsky.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu pekne veci. Jinak s Vanocemi a darky uplne souhlasim. Ja deti nemam, takze ani stromek nekupuju. Nemusim ho vyhazovat a uklizet vanocni dekorace, a hlavne predavat nechtene darky dal. Kazdymu dopredu rikam, at mi nikdy nic nedava. Vanoce nevanoce, narozeniny, to je fuk. Svicky, keramiku, sprchove gely a kremy na ruce opravdu nepotrebuju. A taky ne parfem. Uz vubec ne sperky ci hodinky. Pandora. Boze nikdy. Ale nejaka poukazka na nakup do Sephory, proc ne.Vse nej do Noveho roku.

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, skromný nákup :D:) Nad tímto lisovaným pudrem jsem také přemýšlela, ale nakonec jsem sáhla opět po koulích...tak třeba příště :)

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní nákup.To ses rozšoupla.Ta kadidlová voda,by mě zajímala.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji všem moc za komentáře.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...