úterý 3. června 2014

Evolve Light Perfect AHA Mask

* koupené na naturisimo.com v akci 2+1 na značku, to byl jediný důvod, proč jsem koupila, vůbec jsem netušila, že kupuji takový poklad
* druhé balení jsem kupovala v biooo.cz, protože prostě tohle doma nutně potřebuji mít!

Jo o téhle masce jsem toho už nažvanila... a dneska ještě nažvaním. Než se dostaneme k těm zázračným účinkům... a zázračné fakt jsou!... tak si nejdřív popovídáme jen tak. Víte co, nezávazně. Pak už to totiž bude vážné! 

Baví mě konzistence. Je džemová. Nebo jak hodně hustý med. Ale ne úplně hladký. Takový s jemnými pomletými zrníčky. Je s tím dost sranda. Teče to. Hodně. Chce to dávat docela pozor při nanášení, protože to i kape. Takže při nanášení to není úplně uživatelsky přívětivé. Chce to dávat bacha, jestli to někam nekape... a kape to dost, takže pozor, kolik toho z tuby vymáčknete, spíš míň je rozhodně líp. Ale pak už se roztírá dobře. Z obličeje nikdy nic neteče a maska zasychá do takového gelově želé povlaku. Ze začátku na pleti trošku štípe, ale po chvíli to zmizí. Jo a už jsem říkala, že to voní? Jak léto a rozmačkané ovoce. Autenticky medovou to má i barvu.





Tak a účinky. Ty jsou fakt dobrý. Jakože tohle je nejspíš první maska, u které pozoruji účinky ještě třetí den po aplikaci. Takže jak to probíhá.

Den nultý: nanesení masky, působení asi tak deset minut až půl hodiny. Pak už jenom umýt, namazat nějakým tím krémem, umýt zuby a šup spinkat. Ani se v zrcadle moc neprohlížejte, stejně tam nic neuvidíte.

Den první: pleť je hladká a jemná, ale tak to by zvládnul i nějaký obyčejný mechanický peeling, kvůli tomuhle si Evolve fakt nepořizujeme. Zatím to ráno vypadá tak nějak obyčejně, nic výjimečného. Večer to začíná trošku bouřit a klubou se pupínky. Takové podkožní a nepříjemné.

Den druhý: stále se to klube, stále se to klube. Večer to pak stačí vymáčknout. Jo vím, že se to nemá, ale na tohle stačí vzít ubrousek a lupnout. 

Den třetí: přes noc jsem asi projela photoshopem nebo nevím. Veškeré předchozí škody se začínají zatahovat a najednou končí moje pleť v úplně té samé kondici, jako byla před aplikací masky. Až na to, že prostě, co maska vytáhla, to už tam hluboko není. A co je důležité... ani nějaká ta extrémní povrchová stopa po tom nezbyla. A tak při každé aplikaci jednou týdně těch problémových partií, kde se líhnou podkožní boláčky, ubývá... až najednou nejsou, nikde nic, což je právě teď moje fáze.

Jak maska na mě funguje právě teď? První a druhý den občas něco z pleti ještě vytáhne, ale je to minimum, tak třeba dva kousky a nic drastického. Takže užívat si můžu už jenom ten třetí den, ten photoshopový efekt, kdy najednou přes noc došlo k radikálnímu vylepšení pleti. Jo funguje to i na pigmentové skrvny a různé jizvičky. Funguje to jako zázrak a nehodlám se toho vzdát. Jestli to tak bude fungovat i na vaši pleť... to nevím. Možná ne, možná je to jenom shoda okolností, potkalo se složení masky, moje pleť, součástky zaklaply a bude z toho láska na celý život. Nebo taky ne, každopádně já teď Evolve masku miluji bezvýhradně. V létě se spolu asi raději moc neuvidíme, ale to nové balení na mě do podzimu počká. A pak to spolu znovu roztočíme.





Kyselinové masky jsou v poslední době hodně populární a spousta lidí se mě na to hodně ptá. Takže na závěr jenom menší srovnání s dalšími kyselinami. Nutno říct, že tyhle masky jsem měla většinou jenom ve vzorku, takže zvažte, jak moc je třeba moje srovnání adekvátní, jako můžu se třeba mýlit, že ano. Kolikrát jsem masku použila, máte napsané v závorce.

Ilcsi AHA Whip Peeling Treatment (použita 3x ze vzorku). Tak nutno říct, že s Ilcsi nám to moc neklaplo. Hlavní nevýhodu bych viděla v tom, že maska mi brutálně dráždila oči, jsem je musela mít zavřené po celou dobu aplikace. Jinak na pleti to taky štípe, takže na moc dlouho to není a ty výsledky mě moc neuspokojily. Pupínek nevylezl ani jediný, tón pleti to taky moc nesjednotilo a to jsem se pozorovala tři dny jak debil. Kladně bych v podstatě vyzdvihla jenom příjemnou konzistenci a strašně krásnou vůní. Tohle je pro mě taková maska jenom na fet.

REN Glycolactic Radiance Renewal Mask (použita 2x ze vzorku). Jako nevím, co to, jestli to je nějaká karmická pomsta nebo co, ale i tahle maska mě na pleti dost štípala, dokonce ještě víc než Ilcsi. I oči mi dráždila, i když jen malinko. Na druhou stranu se mi moc líbila konzistence, je dost podobná Evolve, taky medová, ale mnohem snadněji se mi to nanášelo, protože REN je míň tekutý.  A taky to moc hezky vonělo. Účinky jsem nějaké zaznamenala, pupínky sice nevylezly, ale regenerace se podpořila a pleť to sjednotilo.

Juice Beauty Green Apple Peel Sensitive (použité asi tak 5x ze vzorku). Na úvod nutno říct, že mám hroší kůži... a nějaké kyseliny mě prostě nerozhází. Vím o tom a taky se podle toho chovám. Kyselinovou masku, která má doporučenou dobu působení pět minut, si na obličeji nechám klidně půl hodiny a nic extrémního se většinou nestane. Jo tak u Juice jsem si dost naběhla. Bylo to snad poprvé, co mě po nějaké masce fyzicky bolel obličej. Dva dny! Je pravda, že doporučenou dobu působení jsem moc nedodržela, masku jsem smývala snad po dvaceti minutách a klidně bych ji nechala dýl, jenomže maska se sama připomněla a začala na obličeji pálit. Už při aplikaci trošku hřeje a štípe, proto jsem to taky umývala docela brzy na moje poměry, maska mě donutila. No a tahle maska je nespíš už dost silný chemický peeling, protože jsem byla mírně červená. Ne moc, ale trvalo to i druhý den ráno. I když se to dalo normálně zamáznout makeupem, dobrý to nebylo. Pleť mě na dotek bolela a dva dny mi bylo neustále připomínáno, že jsem si na obličej dala něco, co tam tak moc nepatřilo. Při další aplikaci, kterou jsem si tedy dovolila až po třech týdnech, jsem si fakt dávala pozor na časový limit a po deseti minutách jsem smyla. Výsledek byl v podstatě ten samý... bolavá červená pleť. Takže zbytek masky jsem sice dopotřebovala, ale většinou jsem ji nechávala maximálně tři minuty... taková dost bleskovka. No a výsledky? Asi nějaká menší regenerace, ale podle té červené a bolavé pleti bych to tedy čekala jako větší slávu. No a v názvu to má, že prý sensitive? No to určitě!

Elemis Fruit Active Rejuvenating Mask (mám doma plné balení, co je na konci). Jako pokud je nějaká kyselinová maska, co nedělá vůbec nic, tak je to Elemis. Pupínky to neredukuje, regeneraci to nepodporuje. Konzistencí to spíš připomíná jílovou masku. Hezky to voní, to se musí nechat. Jinak to je dost zbytečnost. Ještě za ty peníze?

Oskia Renaissance Mask (plné balení si šetřím, protože stojí půl nohy, použito zatím tak 5x?). Oskia maska se mi dost špatně hodnotí. Strašně se mi líbí balení, fakt luxus. Zbožňuji nanášení, naprosto úžasná. K tomu ta vůně a vůbec konzistence! Ale ty výsledky... jsou. Regenerace určitě. Vyhlazení pleti taky. Ale Evolve je podle mě lepší. I tak Oskia určitě stojí za to a jsem ráda, že ji doma mám.


A jinak tedy jsem si uvědomila, že načasování tohodle článku není moc akurátní. V létě totiž kyseliny nepoužívám, dost se bojím pigmentových skvrn ze sluníčka... což by zrovna tyhle kyselinové masky mohly jenom podpořit. No ale tak si ji zatím jenom kupte a jdeme do toho na plné pecky zase v říjnu. Pro dokonalou pleť s Evolve!

20 komentářů:

  1. S recenzí jsi mě moc potěšila, protože po ní koukám hodně dlouho a pořád ne a ne si ji koupit. Nakonec si ji stejně pořídím. =D

    OdpovědětVymazat
  2. Bezva, že jsi na ni napsala recenzi. Dlouho jsem po ni pokukovala a chtěla ji koupit mamce (s tím, že jí budu občas krást :D). Teď je jasný, že jí to koupim, ale mám strach z toho druhého a třetího dne. Já se z toho vždycky tak psychicky rozhodim, že nevim jestli do toho půjdu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, jestli ti něco závidím, tak je to právě ta hroší kůže. Můžeš na sebe dát prakticky cokoliv bez následného sos použití kortikoidů nebo antihistaminik. To fakt není fér.
    A k té masce, vypadá fakt boží, pro mě sice není (já masky stejně moc nepoužívám), ale to nemění nic na věci, že je to velmi povedený výrobek. Tak si ji užij.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to je pravda, to můžu. nedávno jsem začala používat ten Origins... a tedy nevím, moje pleť tam žádné éterické oleje necítí, naopak je pěkně spokojená.

      Vymazat
  4. Tak presne toto budem po lete potrebovať, pretože sa znova vrátim do Brna a nato moja pleť zle reaguje! :)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem asi hrozná, ale já kyseliny používám kdykoli během roku, sluníčko, nesluníčko, používám je na noc a přes den dávám něco s UV a nevšimla jsem si, že by s tím byl problém....ale já obecně moc nedodržuji ta pravidla, jak bych měla.....
    no a obličej jsem si jednou šeredně spálila krémem Glyco-A, hned na začátku používání jsem nedodržela postup a lupla to tam do ráno.... obličej byl rudej a bolel několik dní jak čert, pak se celej oloupal, navíc se mi to stalo den před zkouškou....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. glyco-a mě taky jednou spálilo. to když jsem si ho mazala dvakrát denně (to bylo ještě v pohodě), ale pak jsem přidala bodově na nejškaradější místa... a to už v pohodě moc nebylo, to jsem byla dsot flekatá. a nedávno jsem se spálila, když jsem zapomněla, že už jsem se večer jednou mazala... šla jsem a umyla se podruhé a namazala jsem se podruhé supersérem... to taky nebylo ráno moc v cajku.

      Vymazat
  6. Ano, tato Evolve je super, ale nasla som este lepsiu...on Andalou tekvicovu.. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Měsíc jsem používala od kožního mast s vitamínem A, takhle hrozně červenej a oloupanej obličej jsem nikdy neměla, ale výsledek se mi líbí. Tady to zní jako méně drastická, přírodní varianta, ale více mě láká ta dýňová maska od Andalou, která je zmíněna výše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. heleďte (pro Smudlinku i Agnes), Andalou mám teď nově doma. na podzim se k ní dostanu, takže uvidíme... ale zase nechci mít nějak vysoká očekávání, protože podle mě Evolve nemůže předčít nic!

      Vymazat
    2. Ja mam tiez obe doma, a ta Andalou sa mi vidi lepsia. (pre moj typ pleti, nie citliva, zmiesana). No a je skoda, ze teraz bude musiet cakat do jesene :-(

      Vymazat
    3. no... a možná si andalou počká ještě dýl. v létě jedu pryč, tak to se sebou nepovezu ani jednu a až se vrátím, tak budu lásku spíš věnovat oskia masce... ale docela jsem teď napnutá, jaká ta andalou je.

      Vymazat
  8. Koupila jsem si ji na konci dubna na základě info z Tvého blogu a taky jsem moc spokojená. Pleť je taková...veselejší, haha. Taková spokojenější :) Takže díky za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jako laka me moc... ale ja si pekne pockam na podzim :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Aha kyselinky nejsou vůbec špatné malém množství,ale je pravda že ideálně přes léto vynechat. Maska vypadá velmi zajímavě, ale ted mám masek až až ale dávám ji na wish list :)))

    OdpovědětVymazat
  11. všem moc děkuji za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, je skvělá. Už bych o ní taky mohla napsat. Zatím jsem nenarazila na nic, co by mi vadilo. Je prostě skvělá!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jo, vypadá dost dobře, asi jí po létu vyzkouším. Jen jsi mě teda zarazila s tou dobou působení. Na naturisimo čtu, že by se to mělo nechávat 5 minut a ty 10-30 :D Já bych se asi bála, co to se mnou udělá, když tu dobu tak překročím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám ale hroší kůži a mám to ověřené asi tak patnácti lety zkušeností. a navíc jsem si vypěstovala zvyk naprosto nedodržovat doporučené působení masek. takže myslím, že jsem to měla na obličeji už i dýl než půl hodiny. ale tady fakt hodně záleží na typu pleti a co která pleť max snese.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...