středa 2. ledna 2013

ÜNT: Clearegen

* koupené na shopunt.com

Budu se muset k něčemu přiznat, právě teď mám k tomuto séru velmi neujasněný vztah. A ten vztah si už asi neujasním, protože mi došlo. Zrovna na Nový rok. Dlouhodobě to sérum zbožňuji. Ale buďto ztratilo v posledním měsíci tah na branku nebo to sérum není až tak úžasné, jak jsem si myslela.

Clearegen je sérum, správně by se mělo používat pod krém, ale je pravda, že často jsem si vystačila i bez krému, tak všeobecně moje pleť nemá se suchostí a hydratací problém a všechna ÜNT séra mi vyhovovala i jen tak samotná, ničím jsem se domazávat nemusela. Konzistence je tekutá, víceméně hustější voda, barva je lehce do žluta, jedno pumpnutí je akorát na jeden obličej, sérum se rychle vsakuje a docela dobře se na něj i nanáší makeup. Já se ještě mazala krémem s faktorem, což je při používání kyselin v kosmetice výrazně doporučeno. Že se mi líbí balení ÜNT kosmetiky, jsem vám už určitě říkala, takže popojedem k těm rozporuplným účinkům, ne?


Dlouhou dobu jsem považovala Clearegen za chemického bratrance Superséra. Vyhlazuje to akné, dokáže to zabránit pupínkům, pomáhá to k lepší regeneraci pleti. Při používání jednou denně nevysušuje, ale pleť je hladší, zářivější, čistější. Prostě zázrak. Svědčí o tom i to, že toto bylo moje třetí balení! Však říkám zázrak. Účinky jsou mnohem lepší a rychlejší, pokud se sérum používá i s příslušným tonikem. Ale v tom případě se připravte po několika týdnech používání a hladké pleti na zarudlé skvrny, suchá místa a podobně. Z toho důvodu jsem si naposledy objednala jenom sérum. A docela to fungovalo. Nástup byl pomalejší, takže hezčí pleť jsem začala mít až tak po měsíci používání. Další dva měsíce to bylo docela v pohodě (jen mi to trošku pokazily ty tři týdny používání bachovkové vody místo tonika). A další dva měsíce byla má pleť naprosto super. No a poslední měsíc moje pleť začíná být zase úplně strašná. To bude nejspíš tím, že jsem si myslela, že Dermalogica proslulý toner by mohl být to pravé pro mě... no není to tak a já vypadám strašně už asi tři týdny.


Happyend se moc nekoná, pleť se mi sice zase začala lepšit, ale sérum došlo, takže nevím, jaký přesně by měl být závěr. Asi snad ten, že Clearegen stojí za zkoušku. Pokud chcete účinky, kupte si ho i s Clearegen AHA/BHA Toner, používejte dvakrát denně a účinků se dočkáte. Jen se připravte na přesušenou pleť, po ruce mějte nějaký ten mastný krém a pořádně hydratujte. Pokud máte spíš suchou pleť, ale akné vás trápí, zkuste Clearegen sérum zařadit jedenkrát denně jako doplňkovou léčbu. Na mě to fungovalo. Jen bych asi příště měla dávat pozor i na tu tonizaci! Jo a jestli máte černé tečky, tak zapomeňte, na ty u mě Clearegen nezabral, i když to slibuje. Ale co, černé tečky mi až tak nevadí a naučila jsem se s nimi žít. Za normálních okolností je mám jenom na nose a to se prostě dá.

15 komentářů:

  1. Sérum vypadá docela dobře, asi se po něm podívám. Snad se ti pleť vrátí do normálu rychle :)
    svet-podle-klary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pracuji na nápravě. a určitě se podívej, clearegen je podle mě to nejlepší, co ünt prodává.

      Vymazat
  2. Super článek, děkuji za tip :) nojo, někdy se pleť prostě zblázní, ale určitě to není tak strašné jak píšeš, to se zdá určitě jen tobě samotné, že je to tak strašné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no taky jsem v to doufala, ale minule mi máma povídala, že vypadám fakt strašně a měla bych s pletí něco dělat (jak kdybych nedělala...)

      Vymazat
  3. Mám ukázkového beďara na bradě. Patrně si narazím pytel a nebudu příštích čtrnáct dní vylézat z bytu, abych někoho jemnocitného náhodou nepobuřovala. ;-) A když já dobře vím, že na to žádná kosmetika nezabírá, že antibeďarové přípravky jsou založené na vysušování a že čím zběsileji vysušuju, tím horší to je, protože mám strup a flek a pleť už se nedokáže tak rychle vzpamatovat jako v patnácti, kdy jsem mohla vyvádět, co jsem chtěla... S mizením pupínků nemám, s hojením po nenechavých rukách strašný. Aktuálně jsem se na to rozhodla jít jinak a vytáhla jsem doma heřmánkovou mast, zdá se, že na škrábance a odřeniny to míní alespoň zpočátku zabírat. No a pak je načase se vrátit k pitnému režimu, protože takovéhle parády mít na pleti už opravdu nechci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale prosím tebe jaký pytel? toho na bradě jsem já osobně už zlikvidovala, prostě mi to nedalo, sice tam mám teď strup jak něco, ale tak nějak jsem spokojenější. a mně třeba clearegen fakt viditelně fungoval, takže se musím zastat kosmetiky, že ano.

      Vymazat
    2. No víš, aby nás tu zase nějaký moudrý člověk nepoučil, že se sebou máme něco dělat. :-D No, když mám právě strup, to je minimálně věc na čtrnáct dní, když to vydržím a nebudu to dál podrobovat žádným zákrokům (tuhle fázi upřímně nenávidím, vím, že už jsem to pak dodloubala, jak nejvíc jsem mohla a nic na urychlení vyklubání pupínků už tomu nepomůže a nezbývá, než čekat) a s trochou štěstí mi nezůstane flek dalšího půl roku. :-) No, utěšuju se alespoň tím, že jsem do nového roku sice vstoupila s pokaženou pletí, ale alespoň si jako některé dámy nemusím dávat předsevzetí, že zhubnu, docela jsem to ukočírovala. :-D

      Vymazat
    3. tak nějaká dobrá duše by se mohla zastavit a povědět nám, že se máme o pleť starat a akné by nebylo. to je jasný ne.

      tak jasně, že je asi lepší do toho nijak nezasahovat, ale občas to prostě nevydržím.

      Vymazat
    4. Tak já tuším, že jsem pitomec, co se na pitný režim neměl vykašlat, protože mi to škodí. :-) Takže i uznávám, že si za to můžu tak nějak sama. Ovšem ráno u zrcadla se to přehlédnout nedá, tudíž mi to nikdo nemusí slavnostně oznamovat, žeano, slepé nejsme. Jak říkám, pytel na hlavu a nebudit veřejné pohoršení. :-)

      Vymazat
    5. mě řekla slečna vizážistka ze sephory, že mám akné, protože se nemyju

      Vymazat
  4. Zrovna včera jsem u tebe hledala recenzi, páč vim, že jsi Clearegen zmiňovala a hle, už tu je! Takže děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. asi by bylo vhodné říct, že tohle chci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak kupuj, broučku! zrovna ho mají skoro 50% off. ale musíš koupit dva kusy, takže asi ten toner k tomu.

      Vymazat
  6. Mohla bys prosim napsat, jake je slozeni, nebo co to obsahuje? Je v tom alkohol? diky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Water, Propylene Glycol, Citric Acid, Salicylic Acid, Ascorbic Acid, Tartaric Acid, Malic Acid, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract, Rosa Canina Fruit Extract, Viola Tricolor Extract, Saccharum Office Extract, Lemon Extract, Orange Extract, Pyrus Malus Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Grapefruit Leaf Extract, Sodium Lactate, Aloe Extract, Butylene Glycol, Gluconic Acid, Xantham Gum, Methyl Paraben, Allantoin, Disodium EDTA.

      alkohol to myslím neobsahuje.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...