pátek 25. ledna 2013

Omyl 2012: #6 theBalm BalmsAway

Přiznám se, že k tomuto odličovači mám zvláštní vztah. Který bych možná měla konečně vyjasnit. Na jednu stranu mi přijde, že oční makeup, hlavně ten odolný a voděodolný a dotekuodolný a stěruodolný a neodlíčitelný... tak přesně takové linky a řasenky BalmsAway odlíčí skvěle. Tam, kde si Bioderma vylámala zuby a po použití tří! odličovacích tampónů, ze kterých kapala micelárka proudem, zůstala oční linka naprosto netknutá (zdravím do Lumiere!), tak tam to BalmsAway zvládnul na první pošudlání, možná trošku důkladnější, ale stejně... první! Sice mi to mírně slepilo očka, ale to zase už napravila sprcha a něco čistící pěny. Takže na odlíčení očí, především těch voděodolných, je toto prostě bomba.



Bohužel na obličeji to až tak bombasticky nevypadá. Moc to neodličuje, spíš to ten makeup tak jako popatlá a vytvoří jeho novější a mnohem abstraktnější verzi. Pak to sice setřu tampónkem, ale stejně tam toho polovina zůstane... a tak to pokračuje, zatímco poločas rozpadu mi brnká na nervy, tak micelárkou napuštěné tampónky mají pré. Obličej to odlíčí mnohem lépe, pokud použiji něco s větší plochou na setření, třeba nějaký ten hot clean cloth nebo tak nějak, ale jsem líná večer tancovat s odličovacím hadříkem.

Takže to máme skóre jedna - jedna. Použitelné to je, nejsem sice příznivce speciálních odličovačů na oči, já raději všechno v jednom... ale lehce univerzální odličovač, který se stoprocentní spolehlivostí dokáže odlíčit fakt cokoliv... tak takový mám doma fakt ráda. Jenomže... a to je to, co mě na tom tak vytáčí... ona je to nejspíš jenom vytuněná vazelína. Vypadá to jako vazelína, voní to jako vazelína (nijak), má to konzistenci jako vazelína, chová se to jako vazelína... jen to tak nějak stojí mnohem víc. Bohužel jsem se nikdy vazelínou neodličovala, takže si nejsem úplně jistá, jestli i čistá vazelína z dm za dvacet bude mít stejné odličovací účinky, každopádně tato plechovka BalmsAway stojí $20... no čtyři stovky za odličovací vazelínu, to už vyžaduje řádnou dávku odvahy namarkovat. Navíc, nevím tedy, kde jsem k tomu přišla, ale měla jsem lehce dojem, že theBalm hraje na přírodnější strunu. Což tedy houbelec.


No škoda, že jsem vám zapomněla vyfotit složení, bychom se pobavili nad "že prý přírodnější vlnou"... tak jsem vám to složení našla na netu:
Mineral Oil, Octyldodecanol, Petrolatum, Ceresin, Microcrystalline Wax, Tetrahexyldecyl Ascorbate, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Caprylic/Capric Triglyceride (and) Linoleic Acid (and) Soybean (Glycine soja) Sterol (and) Phospholipids.

Při té příležitosti jsem našla i článek, jestli se odličovat s BalmsAway nebo vazelínou, a kupodivu BalmsAway zvítězil na plné čáře... z čehož plyne, že vazelínu si pro testy pořizovat nebudu. Tak nějak nelituji, že jsem to koupila, pamatuji si, že jsem před rokem platila docela málo, protože to bylo ve slevě možná za pět liber a navíc mi zůstane ta pěkná plechovka (no jo, už zase plechovka). Ale za ten WTF moment "a hele ho, vazelína" si BalmsAway vysloužil krásné šesté místo!


9 komentářů:

  1. Tedy na pohled to opravdu vypadá jako vazelína, ale kvůli plechovce rozumím :D už jsem si také pár věcí koupila především kvůli obalu 0:-)

    OdpovědětVymazat
  2. tímhle, že se dá odličovat? to mě opravdu překvapilo, podle fotek jsem si myslela, že se jedná o nějaký balzám :D ale taky mám radši univerzálnější odličovače, se kterým se dá odlíčit vše.. jen jsem asi ještě nenašla ten pravý..

    OdpovědětVymazat
  3. No, stát polovinu, jdu hned do ní, bo ten pravý odličovač na oči jsem ještě neobjevila.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem si nejdřív myslela, že je to něco na rty nebo tak. Já mám tyhle hutné věci na odličování ráda, teď třeba používám Take the day off balm od Clinique, odličuje jedna báseň, a protože se smývá vodou, nezanechává žádný mastný film. Ale obalem samozřejmě nemůže téhle plechovce konkurovat.

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji všem za komentáře.

    prune: tak to zase jo, obaly mají v thebalm fakt vychytané.
    lucifrid: zkus si to ohlídat, já jsem ho fakt kupovala za pět liber (na zuneta.co.uk)

    OdpovědětVymazat
  6. ja by som si s tymto oci neodlicovala.neviem ta konzistencia mi pride ako odlicovac :) ale balenie je krasne !

    OdpovědětVymazat
  7. Téda to vůbec nevypadá jako odličovat. To je fakt drsný a to složení ještě víc! Je to fakt hodně předražený, ale krabička moc hezká.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky občas udělám krok vedle kvůli desigenu...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...