neděle 27. ledna 2013

Omyl 2012: #4 Hluboko čistící maska na obličej - růže

Tuto masku jsem koupila na Fleru u prodejce Snílci. Byl to naprosto neplánovaný, skoro až nechtěný nákup, ale prostě když jsem na Fleru jen tak mimochodem narazila na hennový šampón, tak jsem ho musela mít. Syndrom jedné položky v košíku určitě znáte, takže i já podlehla a přihodila jsem do košíku masku... jílová maska se snad hodí vždycky ne. Navíc ten slib čerstvosti a tvorby na zakázku... no neber to!


Balení je ošklivé. Ale já to beru, vlastně když vám prodejce už v tom inzerátu tvrdí, že balí do recyklovaných materiálů... tak je jasné, že to bude zabalené ošklivě... do něčeho, co se náhodou vyskytlo doma... a nejspíš v tom bylo něco před tím. Takže vlastně v pohodě, i když tu růžovou pásku moc nechápu, k čemu slouží a proč tam je... asi že by pokus o design?


Kde to ovšem trošku hapruje, je konzistence. No fuj, tak si jílovou masku nepředstavuji. Jíl je totiž podle mě jakoby bláto, když naberete bláto tak se to pěkně rozetře, může v tom být trošku písku nebo to může být celkem hladké... ale docela určitě to nebude takové vazké a hladké. Navíc to jakoby nejde moc rozmazat, maska projevuje celkem silnou vůli zůstat v jednom kompaktním kuse, nejlépe s co nejmenším povrchem, což je trošku v rozporu s tím, co bych s tou maskou ráda udělala já... chci ji v tenké vrstvě namazat na obličej. Což moc nejde, takže mi to trvá dlouho, docela s tím bojuji, pak to tedy nějak zlehka nakydám na žádaná místa a čekám na ty zázraky po zaschnutí a umytí.


A není to tedy žádná sláva. Maska slibuje čistší pleť, vyhlazené póry, tonizaci, hydrataci, vypnutí... no slibuje toho fakt hodně. Ovšem nic z toho se moc nekoná, snad jedině ta hydratace, protože i když to je jílová maska, tak mě tedy nevysušuje. Ale jinak černé tečky to nechá černými, pupínky to zase nechá červené, nějaké čisté póry, tak to ani omylem. A navíc mi přijde, že mi to ještě podráždí pleť a já pak druhý ráno vypadám spíš jak debil než krasavice nesmírná!

22 komentářů:

  1. první,co mě napadla při pohledu na fotku byla gumovací maska od nobilisu - vypadá úplně stejně! Kdysi jsem o ní točila video. Nedá se rozetřít, musíš s ní šmudlat po tom xichtě tak dlouho, dokud se úplně nezcuckovatí a neogumuje ti obličej do krásy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi docela odvážná, že jsi od nich objednala :) Koukala jsem na jejich prodané položkyn na fleru a nic co mají v nabídce mě nepřesvědčilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je možná pravda, ale ten šampón je fakt boží... takže vlastně nelituji.

      Vymazat
  3. Poslední slova poslední věty mě pobavily :D Ne že bych byla škodolibá, to ne! Tuhle konzistenci bych taky nevydržela na sebe patlat. Ty máš úbytek ve skleničce značný, máš můj obdiv...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji. ale to je tím, že to vlastně nejde nanést v tenké vrstvě, takže to docela rychle ubývá... ale docela si zahrávám s myšlenkou, že ten zbytek vyhodím!

      Vymazat
  4. Syndromu jedné položky jsem odolávala včera a nakonec odolala. Jinak nejlepší domácí maska je podle mě droždí rozmíchané ve troše vody... Smrdí důkladně, ale pěkně stahuje póry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, drožďová maska je fakt dobrá, jen pokaždé zapomenu koupit kvasnice!

      Vymazat
  5. jezis fuj :DD
    ale jsi teda odvazna, zes to vubec koupila (a pouzila), to ja bych do niceho patlaneho doma na koleni a jeste plneneho do sklenicky, ktera se valela buhi kde, nesla ani velkym smykem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele víš co... kdo se bojí, nesmí do lesa!

      Vymazat
  6. Doma vyrobené kosmetice se na Fleru zatím vyhýbám. Po kosmetice sice pokukuji, ale docela se jí bojím. No po tomhle článku jsem možná ráda, že jsem zatím odolala. Asi bych ani nenašla odvahu masku vyzkoušet a hnedka by letěla do koše :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se jí nebojím, už jsem několikrát i vyzkoušela a zatím jsem byla vždy spokojená :) Ale uznávám, že to může být docela risk.

      Vymazat
    2. risk ne... říkejme tomu překvapení. nikdy nevíš, co ti vlastně přijde.

      Vymazat
  7. No dobrý, čisticí maska, která nečistí :-D Si myslím, že ten růžovej proužek na sklenici má zakrýt něco, co tam bylo dřív :-D Třeba pozůstatek nějaké ošklivé nálepky.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to off-topic, ale diskuzi níže jsem propásla. Chtěla jsem se zeptat, která je kočičková tvářenka? O sovičkách vím a mám je na seznamu.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak kočička je hned vedle
      http://www.ebay.com/itm/HOLIKA-HOLIKA-Hello-Holika-Blush-Highlighter-1-BREEZE-KITTEN-Made-in-Korea-/221131803086?pt=US_Makeup_Face&hash=item337c7b89ce

      Vymazat
    2. Jé. :-) Děkuji i za odpověď ohledně feelunique. Nemohu se rozhodnout, kterou značku si tam dát. Ale chtěla bych jednou i nějakou Rouge Automatique, tak to bude asi přece jen Guerlain. Pěkný večer.
      Rejčka

      Vymazat
  9. Tak ta opravdu nevypadá moc vábně!

    OdpovědětVymazat
  10. A za to chce opravdu někdo peníze? Ta konzistence je teda fakt úděsná :D.

    OdpovědětVymazat
  11. fuuuj to balenie je fakt hnusne :D a ta konzistencia bleeee. tak za toto by ti mali vratit peniaze !!!

    http://yvettamikulova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Nějak podobně vypadá maska od Yesto, co mám doma... Tak s tím vlastně ani nejde nic dělat...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...