pondělí 28. ledna 2013

Omyl 2012: #3 Balea Hand Gel


Tento že-prý-gel na ruce je čiré zlo. Hrozný. Nehydratuje ani omylem, že by se nějak postaral o pokožku rukou nebo nehty nebo kůžičku, tak to taky ani omylem, navíc lepí, smrdí, pomalu se vsakuje a v té tubě je ho snad nekonečné množství, takže i přes moje několikaměsíční úsilí tam pořád trošku zbývá!

Dneska to bude tak nějak krátký, nemám co víc bych dodala. Snad jen to, že jsem v nákupu krémů na ruce v posledních měsících trošku ujela a doma jich mám teď asi deset... přitom je skoro nespotřebovávám, jak jste si asi všimli v mých bilancích. Měla bych na sobě trošku zapracovat, dobrou zprávou ovšem je, že na minimálně další půl rok jsem ušetřena impulzivních nákupů špatných krémů na ruce.

Tak co? Kolik máte doma krémů na ruce? A který jsou ty špatný?




22 komentářů:

  1. Krémy na ruce mám doma tři, od Essence, L´Occitane a Karla Hádka. První nepoužívám, druhý nosím v kabelce už asi tři roky a Hádek má čestné místo na poličce, páč je opravu dobrý, ale na cesty se nehodí, je totiž sakra mastný.

    A tuto Baleu jsem zkoušela a nestojí za nic, po třech použitích letěla do koše a to téměř nic nevyhodím!

    OdpovědětVymazat
  2. Tento krém na ruky som mala a bol skutočne príšerný. Dopotrebovala som ho tak, že som ho zmiešala s hutným telovým mliekom, ktoré sa zle roztieralo a tento gel ho aspoň trochu zriedil.

    OdpovědětVymazat
  3. Odmítám výpověď!:-D (bych to počítala asi dlouho..taková krabička od bot to bude..O:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a jinak nějakej vyloženě špatnej asi nemám, nebo nejsem tak náročná- když je to mastný, tak to dám k posteli, když mám pocit, že to až tak nehydratuje, tak se to zase rychle vsakuje, takže to vezmu na stůl do práce.

      Vymazat
  4. Ten gel vypadá opravdu nějak divně... Já mám krémů na ruce docela dost, ale moc je nepoužívám, protože nemám ráda, když si ruce namažu a pak nemůžu sáhnout např. na papír, abych ho nezničila...

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám teda teď doma mazadel mraky. Nikdy jsem na to moc nebyla, ale trápí mě v poslední době suché lokty, kolena, popraskaná pusa. (Nevím, asi vzduch ve městě a panelákové bydlení udělalo svoje, nikdy jsem na podobný věci zásadně netrpěla.) Takže pořád hledám, co bude nejlepší. Zatím suboptimální Ozalin, hezky hydratuje, při pravidelném používání to má výsledky, ale vydržela jsem se mazat pravidelněji a déle a ve finále jsem od toho čekala asi lepší výsledky. Popravdě, drogerkovým věcem moc nevěřím, spíš brousím v lékárně, co hojivého a hydratačního si pořídit. (Protože si nějak nemyslím, že stálice Indulonu a Niveu může z drogerky ještě něco překonat. Ty praktikuju, když je mi tak nějak jedno, čím se namažu, protože momentálně cítím, že mám suchou kůži a potřebuju to nějak řešit. Třeba na popraskaný nos od rýmy je Indulona dokonalá. Když mám takhle dlouhodobý problém, který, očekávám, přejde až s jarem, snažím se najít něco trochu funkčnějšího.)

    OdpovědětVymazat
  6. Fuj, u mna by uz davno letel do kosa. Tolko masochizmu, aby som silou mocou pouzivala nieco, co "smrdi a lepi" v sebe nemam :)
    Ja v podstate speci kremy na ruky nepouzivam, vzdy ich natriem nejakym telovym kremom alebo olejom, ktorym sa prave natieram cela. Ale to suverenne najlepsie, co som specialne na ruky mala, bol Ultimate Hand Salve od Kiehl´s, ak by som si mala kupovat vyslovene nieco na ruky, tak toto (lenze u nas k dostaniu nie je )
    Inak neznasam kremy na ruky, po ktorych ma clovek pocit, ze strcil ruky do tekuteho parafinu...a dost hnusny bol aj taky ruzovy krem na ruky od Dermacolu, po nom ma normalne stipali.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem vyzkoušela na ruce 8h Ardenku, L´Occitane, Neutrogeny, Baley a nejlepší nakonec je ven dezinfekční indulona (nelepí a hned se vsákne) a večer před spaním heřmánková.

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám krémů na ruce doma taky dost, ale většinou je spotřebuju a špatné nejsou. A něco jako "gel na ruce" bych si asi v životě nekoupila, nelíbí se mi ani ta představa... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jako vždy jeden. Amia. za 17 kč z Alberta :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mam doma kremov na ruky pomerne vela lebo mam s nimi v zime dost velke problemy. Co sa Balei tyka uz mi doma pri postely lezi inak asi skoro rok taky z letnej kolekcie a nie a nie ho minut pocity mam z neho asi take ako ty z tvojho ale je mi ho luto vyhodit, mozno ho v lete predsa len miniem. Teraz pouzivam najma parafin od Bielendy ktory mi v celku pekne pomaha, ale najidealnejsia je asi predsa len klasicka vazelina.

    OdpovědětVymazat
  11. Ja si myslím, že celkovo krémy na ruky od balei nie sú žiadná výhra. Mala som jeden a snažila som ho minúť ale dala som ho len do polovice. Bohužiaľ mi vysušoval ruky a ako píšeš ty dlho vsiakal a bol jednoducho nanič. Napr. také essence sú o niečom inom . A krémy na ruky mám asi dokopy tri ! :)

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Minule jsem šla kolem něj a říkám si, mám to zkusit, nebo ne :D dobře jsem udělala .. Můj nejoblíbenější krém je Dermacol a hned za ním Essence :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mám dva a to od Balei a Isolda, obidva používam, Isolda nosím so sebou a Baleu používam na doma. Ale chcem si kúpiť ešte jeden a to od esence :)

    http://lillblogsk.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Jo jo, to víš že mám doma taky pořádnou zásobu krémů na ruce... a nejhorší z nich je asi ten od AB - děs, hrůza a smrad!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, na mém blogu je giveway.. Byla bych ráda, kdyby jsi se přihlásila.. :)
    http://beautyandcosmeticcz.blogspot.cz/2013/01/1-giveway.html

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  17. zboznujem gely na ruky, vzdy musim mat nejaky v kabelke! :)

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. L´Occitane, Neutrogena a Cien jsou moje nej krémy :)

    OdpovědětVymazat
  19. Já je teda většinou ukradnu mamce :D. Téda k čemu je dobrý takový gel na ruce? To má dezinfikovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. některé gely asi dezinfikují... tento nedělá nic.

      Vymazat
  20. všem moc děkuji za komentář!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...