čtvrtek 10. ledna 2013

Jen tak, protože jsem to nečekala...

Fakt ne! Nečekala!

Včera jsem šla na poštu, víte co, ten eBay Santa mi bude posílat balíčky nejspíš celý leden.... takže včera pět kusů. Zvláštní ovšem na tom bylo, že paní pošťačka chtěla po mně občanku, jeden balíček byl totiž z Česka. A ten byl fakt od Ježíška... že prý Veru. Což tedy já si nejsem jistá tak úplně, která Veru to poslala, myslím, že jedna z těch dvou. Nejspíš ta, co mi tím vyhrožovala. A jsem z toho prostě naprosto vedle jak ta jedle mimo a tak nějak nevím, jak moc bych měla poděkovat, protože mě to potěšilo hodně. Jen tedy není to tak, že bych měla preference na hořkou čokoládu, já spíš preferuji čokoládu jakoukoliv... to jen kdyby náhodou to někoho zajímalo. A tato čokoláda byla sice "jenom" z Tesca, ale je fakt strašně moc dobrá, už jsem jí půlku snědla, i když jsem původně plánovala, že si dám v osm večer, až děti usnou (to abych se nemusela dělit), jen jeden čtvereček! Nakonec jsem měla co dělat, abych to nesnědla na posezení všechno. Každopádně tuto čokoládu doporučuji, i když je hořká a vysokoprocentní, tak je taková jemně máslová, rozplývá se na jazyku, sice je sladká, ale nechá lehce nahořklou příchuť v puse, víte kterou... tu jak po kvalitní hořké čokoládě! Tý jo, víte, jaký by to bylo super: blog o čokoládě, psát recenze o jednotlivých druzích a dostávat ty čokolády k recenzi... no... budu nad tím ještě chvilku uvažovat.

(Ano. Pokud to někoho zajímá, tak přes Vánoce jsem ze vší té čokolády přibrala asi dvě kila... zatím mě to vůbec netrápí! Stejně je zvláštní, že asi z kila čokolády jsem přibrala dvě kila tuku... to neplatí zákon zachování hmoty a energie?)


Jinak v té poště nebylo nic až tak zajímavého. Nějaké ty tvářenky, balzám na rty a odličovací ubrousky pro cream hot cleansing, protože jsem nakoupila asi tři krémové čističe, tak potřebuji logicky ubrousky. Na těch mě nejvíc potěšila ta usměvavá kresbička ušatého miminka. 

Veru, ať už to byl kdokoliv a kterákoliv, moc děkuji. A neboj, čokoláda se u mě opravdu neztratí.

24 komentářů:

  1. Páni, tos musela být moc překvapená! To jsem ráda, že z toho máš radost, když ty vánoce stály za prd... :)

    OdpovědětVymazat
  2. jj, Veru je Verunka, je to zlatá holka:-)

    OdpovědětVymazat
  3. A pak že ježíšek neexistuje nebo co.... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. no krasne :))) to muselo fakt potesit :))

    OdpovědětVymazat
  5. no jo ... ježíšek asi fakt existuje nebo tak nějak.

    a ano potěšilo mě to moc. tak moc, že ta čokoláda už je v bříšku.

    OdpovědětVymazat
  6. Mily darecek, ja bych mohla poslat v tuto chvili maximalne ponozkosaura, marodim a musim lezet, cokoladu nemuzu, tak jen si dej do briska. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Sakriš, já si pro tu čokošku snad dojdu taky! :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem neměla číst, dostávám chutě na sladké. Měla bych se ovládat, přes svátky jsem se úspěšně držela. :-) Co mi to děláš, nemůžu ce přece cpát! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. vyvrhell, tak to se brzy uzdrav!
    veru: to bys měla, byla fakt dobrá.
    lilith: ale můžeš, já ti to dovoluji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Ti, mila trb:-) Nebyt Vas blogerek, kde bych byla, cist zakazano nemam. (Doufam)

      Vymazat
    2. no co by... ležela by si v posteli a četla si knížku nebo případně spala!

      Vymazat
    3. Ale mých pracně vydřených 55 kilo ne. :-P

      Vymazat
    4. 55 nebo 57 to už se ztratí... (to je tak moje váha a můj současný přístup k této problematice)

      Vymazat
    5. Uz mlcim a poslu do knihovny pro dalsi varku knih, ale spat uz, prosim, ne.

      Vymazat
    6. to já bych zase pro změnu spala... a spala... a spala... tak nic.

      Vymazat
  10. Ahojky, prosímtě, můžu se zeptat, kde jsi sehnala ty tvářenky Milani? Všude je sháním a když je najdu, tak se platí hrozně vysoké poštovné :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kupovala jsem na ebay od beauty joint. poštovné nebylo úplně nejlevnější, ale takhle u dvou kusů kombinovaně to bylo akceptovatelné...

      (jo a taky jsem to asi půl roku hledala, kde to vychází nejlevněji, až jsem si řekla, že když jsou ty vánoce a koupila jsem na ebay... ale stejně to bylo docela drahá sranda za obyčejnou drogérku)

      Vymazat
    2. Děkuji moc, určitě je to levnější než na cherryculture.com ;-).

      Vymazat
    3. na cherryculture mi přijde, že to poštovné nějak zdražili totiž. tolik peněz bych za obyčejnou drogérkovou tvářenku (i když až z ameriky) nedala! a možná je měli ještě levněji na amazonu, jestli si dobře pamatuji, ale tam neměli ty odstíny, co jsem chtěla, takže jsem si připlatila asi dva dolary a koupila na ebay.

      Vymazat
  11. :D No těpic, kdybys mi takhle poděkovala, tak to se mnou švihne. V balíčku nic moc zaímavého, čokoláda jen z Tesca :D
    Furt žebráš a když něco dostaneš, neumíš ani poděkovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelibosti, moc děkuji... a doufám, že to s tebou švihlo!

      Vymazat
    2. Tak to me pobavilo. :-D

      Vymazat
  12. Blog o čokoládě? Proč mě to nikdy nenapadlo? Já, která bych byla schopná sníst denně tuny čokolády (kdybych ovšem pak nevypadala jako vorvaň :(). Ale bacha! Je to jako s kosmetikou - jakmile poznáte lepší (kvalitnější, značkovou) verzi, ta obyčejná vám přestane vyhovovat :D Doneste mi Milku a otluču vám ji o hlavu :D Chudák můj přítel, který musí obíhat pralinkárny a specializované obchody, aby mi udělal radost ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako blog o čokoládě je skvělá věc. ale umíš si představit, jak by majitelka blogu tloustla a tloustla... a její sledovatelé taky postupně a nenápadně!

      jinak je to pravda, co jsem ochutnala lepší čokolády, tak taková nugátová pochoutka za deset mi nic neříká!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...