středa 9. ledna 2013

Do nového roku 2013...

No jo no, rok s rokem se sešel, tak jsem si nalistovala novoroční článek z minulého roku a je na čase rekapitulovat. Moc dobře jsem nedopadla, jen se podívejte. Moje plány pro tento blog a články roku 2012 byly následující:
  • minerální makeup Lumiere (vzhledem k tomu, že tento článek chci napsat už asi rok, tak by bylo na čase) - tak jo slibuji, že tento rok už určitě!
  • makeup Crushed Botanicals
  • srovnání typů rtěnek Silk Naturals
  • minerální makeup Joppa Minerals - doufám, že tento rok už to klapne
  • linky (tento článek si taky nosím už strašně dlouho, ale verze, kterou jsem si vysnila, vyžaduje spoustu času a pěkné světlo, tak nevím nevím) - něco málo o linkách bylo, ale já si ten článek vysnila trošku obsáhlejší
  • Orgasm a jeho duplikáty (haha... frajerka, jak kdybych ten pravý Orgasm měla teď doma (taky tam vidíte ten dvojsmysl?)) - haha, tak to se tady taky neobjevilo
  • srovnání BB krémů (myslím, že tento článek je jediný jistý ze seznamu... se dočkáte)
  • Sample Store (vzhledem k tomu, že jsem si tu objednávku nevyfotila a při stěhování se mi někde ztratila, tak ještě si nejsem jistá, jak se k oné problematice postavit)
  • práškové masky a jejich srovnání
  • nafotit všechny možné zbytkové tvářenky a minerální stíny, které mám doma (snad jsem toto už někomu i slíbila v komentářích a ten někdo pořád čeká...) - jo fakt? něco takového jsem slíbila? a víte, kolik to dá práce? tak já to tedy slibuji do nového roku znovu
  • odstíny tvářenek ze základní řady e.l.f. - ahaaha. teď už mám dokonce v plánu srovnání s MUA
  • minerální makeup The All Natural Face - tak taky zatím nic
  • srovnání - to si tedy nejsem moc jistá, co jsem tím myslela

No... tak to máme: z 13 veřejně slíbených článků jsem napsala 5, to není ani poloviční úspěšnost. Asi nic moc, já vím. A to ani nepočítám články, které jsem slíbila někde jinde, jakože třeba můj postoj k Bioderma micelárce a podobně. Proto s novým rokem přichází nový seznam plánovaných článků, jsem na sebe zvědavá, jestli si za další rok budu moci odškrtat všechny nebo jich bude zase pět a tak.
  • minerální makeup Lumiere
  • minerální makeup Joppa Minerals
  • minerální makeup Lucy Minerals podruhé
  • linky různých druhů
  • Orgasm a jeho duplikáty (tady ale fakt neslibuji, sice mám těch duplikátů doma víc než dost, ale ten článek se mi moc psát nechce, protože ten odstín moc nemusím a kupuji ho spíš jen ze sportu, ovšem tak nějak cítím blogerskou povinnost o Orgasmu něco napsat)
  • nafotit všechny možné zbytkové tvářenky a minerální stíny, které mám doma (haha... to mi spíš přijde jako plán z outer space... víte vůbec kolik toho mám doma? to nevím ani já!)
  • odstíny tvářenek ze základní řady e.l.f.
  • minerální makeup The All Natural Face
  • Bioderma micelárka
  • Darling Girl tvářenky a rtěnky
  • tvářenkový speciál aneb jaké všechny tvářenky jsem si koupila minulý rok a zatím nepoužila
  • rozjasňovač Illamasqua a Urban Decay
  • Guerlain meteority a levnější varianty
  • možná bychom si mohli dát další BB speciál
  • OCM (nojo, mám tak ucpané póry, že jsem sáhla po drastických opatřeních)
  • balzámy na rty
  • možná bych mohla pořádně obnovit rubriku MT?

Docela hodně bych toho chtěla, jsem na sebe zvědavá. Pokud máte nějaké ty preference, můžete mi to povědět do komentářů. Pokud naopak o nějaký článek na dané téma vůbec nestojíte, taky mi to napište. Je to sice můj blog, takže slibuji, že víceméně budu psát o tom, o čem chci já, ale třeba mě svým názorem přesvědčíte. Pro začátek se můžete těšit na top 10 za 2012 a low 10 za 2012, případně wishlist pro 2013.

Během posledních několika měsíců se na blogu občas v komentářích objevil názor, že bych měla psát víc o asijské kosmetice. A že bych měla psát víc o ručně vyráběné kosmetice. Což si tedy myslím, že to až tak moc neklapne. No což o to, já bych ráda, ale víceméně píšu o kosmetice, kterou používám. Používám kosmetiku, kterou si kupuji, případně občas nějakou dostanu. A opravdu nejsem tak bohatá, abych si mohla kupovat kosmetiku jen tak pro recenze, navíc mým cílem tento rok je spotřebovávat a tak nějak dále nerozšiřovat to kosmetické skladiště u mě doma. Proto v tomto ohledu se toho moc nedočkáte, ale nechme se překvapit.

Taky jsem tak nějak slíbila, že vylepším design a podobně. Tak k tomu nedošlo ani omylem a ani k tomu nedojde. Chcete dokonalé fotky a do posledního detailu vypilovaný vzhled? Omlouvám se, ale pro vás tady nic nemám a budete se muset poohlédnout u konkurence. V současné době už existuje tolik blogů o kosmetice v češtině, že na výběr má opravdu každý. Já to prostě líp neumím, nebo možná umím, ale moje líp je pořád dost hnusně, takže raději volím variantu hnusně hned ze začátku, aby si někdo nemyslel, že to neumím. A taky jste si mohli všimnout, že ta moje anglická verze tohoto blogu moc nefičí... jo tak tam už to asi moc nepofičí, ale s tím snad žít dokážeme.

Osobní plány raději vynecháme, asi tři týdny se potácím od vánoční deprese k novoroční depresi a tak nějak předpokládám, že během několika týdnů to zakončím jarní depresí, dokonce se mi o tom už i zdá a nemůžou za to ty dárky, které jsem vlastně nedostala, ani ty, které jsem bohužel dostala. Spíš je taková konstelace hvězd. Pomluvy a drby o mé osobě, které mě před měsícem ještě bavily, mi začínají lézt dost na nervy a nejraději bych se někam zahrabala a dala si půl roku poustevníka. Což moc dobře nejde. Jo a pleť mám zrovna teď naprosto strašnou, což moc nepřidá. Takže osobně pouze doufám, že v novém roku to bude prostě lepší! To samozřejmě přeji nejenom sobě ale každému z nás!


26 komentářů:

  1. Tak mě by nejvíc zajímaly ty balzámy na rty a jak pomluvíš Biodermu:-D
    A nebuj, bude líp! Musí!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty nemáš vlastní mozek, názor? Neumíš číst etikety, abys zjistlia, jak to s tou Biodermou je, nebo co?

      Vymazat
    2. to moc nechápu, jak etiketa a dejničky mozek souvisí s mým názorem na tu micelárku...

      Vymazat
    3. ironie, představ si, že nemám! Trb je moje modla a já potřebuju bezmyšlenkovitě přejímat její názory, nemusím nic řešit a krásně se mi pak žije;-)

      Vymazat
    4. fakt jo?

      jdu si najít velkou krabici, abych se jako modla mohla postavit na pořádně vysoký sokl!

      Vymazat
  2. Bioderma mě fakt zajímá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tiez som zvedava na clanok trb vs.Bioderma :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuju pro tvářenky. Cokoli týkající se tvářenek :)
    Určitě bude tento rok lepší!
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Já hlasuju pro Oil Cleansing Method. Postupně všechno krok za krokem. Hlavně mi není jasné, jak pleť ošetřit před touto procedurou a jak po ní.

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji za komentáře... a říkáte tedy, že bioderma jo?

    petro: tvářenky budou. na ty se těším asi nejvíc!
    jano: ocm taky bude!

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem taky pro Biodermu, moc ráda bych tu micelárku vyzkoušela, myslím, že nebude špatná. Bohužel se mi Bioderma naprosto znechutila tou jejich vlezlostí, jsou snad na každém blogu, v každém časopisu, za výkladem každé lékárny ... a tohle mi fakt vadí, takže u mě v koupelně asi nebudou nikdy. Prune

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně to je i můj názor na biodermu. navíc třeba jo, ta micelárka je fajn, ale vadí mi, že její odličovací schopnosti nejsou stoprocentní, i když se tak prezentuje.

      Vymazat
  8. Ahoj, ja hlasuju pro clanek o Lucy Minerals podruhe. Koupila jsem si nekolik vzorku a vubec mi to s nim nejde (coz je ovsem rukama). Takze bych si rada precetla recenzi od expertky na mineralni make up. Diky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no... já to s lucy minerals asi taky neumím, protože pro mě je toto zatím nejhorší mmu, co jsem kdy zkusila. hodlám to ještě prozkoumat, takže recenze bude tak za pár měsíců, ale sice je dobrý, že jsem z toho tentokrát neosypala... ovšem ten makeup na mně vypadá fakt strašně. ale má tolik oslavných recenzí, že to asi bude mýma rukama!

      Vymazat
  9. Zvítaj na moju giveaway: http://momosbeautydiary.blogspot.sk/2013/01/giveaway-ii.html

    OdpovědětVymazat
  10. Bioderma micerálka? WTF? To opravdu blogový svět potřebuje číst po 100000000000té.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no protože na ni mám trošku jiný názor (tedy negativní) než většina blogového světa, tak si myslím, že ano!

      Vymazat
    2. Už se na ten článek moc těším:-)!!!
      Taky hlasuju pro !
      A taky hlasuju pro meteority a vzhledem k tomu, ze nám oběma, a všem:-), přeju hezčí novy rok, tak bych hlasovala i pro ten Orgasm;-)!!
      Napodobeniny prosím zatím ne, jen ten nefalsovany:-)!!

      Vymazat
    3. tý jo a teď myslíš jakože nefalšovaný s velkým O nebo malým o?

      Vymazat
    4. no psala jsem to s velkým, protože čim větší, tím lepší ;-)

      Vymazat
  11. a já se zase pro změnu přikláním k článku minerálním make-upu Lumiere! prosím prosím :) A.

    OdpovědětVymazat
  12. Prosím o balzámy na rty, OCM a Meteority. Design a celý styl tohohle blogu je pro mě dokonalý, tak prosím neměnit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? no teda! děkuji.

      Vymazat
    2. Jo a design bych taky nemenila, líbí se mi takhle a jsem na to zvykla:-)

      Vymazat
  13. Lumiere prosííím :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě by kupodivu taky docela zajímalo co napíšeš o Biodermě, protože já jsem sice s jejími odličovacími schopnostmi spokojená, ale má u mě několik vroubků...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...