neděle 13. ledna 2013

10 věcí, které byste měli v roce 2013 vyzkoušet: #8 BB krém

Tak to je prostě bez debat. Je sice pravda, že v posledních měsících mě postupně opouští BB horečka, a s tím, jak v okolí zuří bouře BB krémů, tak já tak nějak začala opět kupovat makeupy. Vlastně ani nevím proč, ale zjišťuji, že makeupy prostě nejsou špatné... ale bez debat... jestli jste ještě BB krém nezkoušeli, ten pravý asijský, je na čase tak učinit! Moje v současné době nejpoužívanější BB krémy jsou Missha Cho Bo Yang Herbal a Marcelle BB Cream. 


Marcelle BB jsem koupila v Kanadě a musím říct, že tak jako to není zrovna ten nejlepší BB, který můžete mít. Vůbec nesmutněte, že ho nikde neseženete, protože jen potvrzuje tu teorii, že západní BB krémy za to nestojí. Celkem málo kryje, i když pořád docela hezky (a mnohem lépe než Garnier), má tmavý odstín a neobsahuje SPF, což je jedno velké wtf, protože kdybych to byla bývala věděla, tak bych si ho byla bývala nekupovala. Jako sorry, ale tmavý BB krém, který budu moct použít jenom v létě, je mi bez SPF dost na nic. Takže se tím mažu tak jakoby na doma. Ale musím říct, že fakt fakt jako fakt doopravdy se mi líbí to balení. Moc. Fakt strašně. Někde ty peníze prostě vidět jsou ... (no jo, bylo to drahé jak prase, za tu cenu jsem mohla mít dva až tři SkinFoody)

tak jestlipak poznáte barevně, který je který?

V případě, kdy se ráno maluji a netrávím den doma, tak používám ChoBo (mt). Nevím, co bych bez tohoto BB krému dělala. Neuvěřitelně kryje, sice to chce trošku dávat pozor při nanášení, může být na pleti vidět, díky krycím schopnostem to prostě není takový ten lehký krémový BB, co se vsákne a naprosto se na pleti ztratí, musí se dobře rozmazat. Ale vypadá krásně přirozeně, navíc po nějaké té hodině nošení stále hodně kryje, vypadá pořád přirozeněji, jakoby přilne k mojí škaredé vlastní pleti a vytvoří pleť úplně novou a mnohem krásnější. Až se občas na záchodě v zrcadle leknu, že kam se mi poděly všechny ty ucpané a zanícené póry. Navíc vydrží celý den. V posledních týdnech pro mě ráno existují pouze dvě možnosti: buďto ChoBo BB nebo minerální makeup... mnohem více sahám po ChoBo. (Jo a ChoBo se naprosto vyrovná variantě pytlíku na hlavu... taky není prostě nic vidět!)


Takže úkol je jasný, přestaňte skuhrat, že chcete vyzkoušet BB krém, přestaňte zkoušet nějaké ty náhražky západního typu, alespoň vyzkoušíte PayPal, který jste si předevčírem založili... a jdeme na to. Abyste v tom nebyli sami, tak já si zase dávám předsevzetí, že vyzkouším CC krém, zatím mě od toho odrazují ty ceny... aneb nad třicet dolarů, to kam na to přišli? že by to bylo až tak dobré?... 


37 komentářů:

  1. ChoBo Yang mě láká! Mám teď doma ale 4 BB krémy, takže ne, ne a ne.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna mám objednaný zkoušecí set od Skin79, takže pro dnešek mám taky splněno :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom úplně stejně :D

      Vymazat
    2. A kdepak jsi ho objednala? :-)

      Vymazat
  3. Trb, zabiju Tě!!! Ještě včera jsem náhodou pročítala článek o Cho bo Young, odolala jsem, s těžkým srdcem a naplněným nákupním košíkem. Dneska už pochopitelně ne :D Právě jsem na cosmetic-love.com objednala Cho bo, vzorky Lioele Triple the solution, zmizík na přečáraný linky a ještě papírky na čištění pórů na nose :D Nejhorší je, že toho člověk nakoupí nakonec vždycky víc. Nemáš zkušenost, jak dlouho to od nich chodí? Psali 10 - 25 pracovních dnů, to je rána...
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. říkáš tedy, že se mám bát vyjít z domu?

      chodí to tak za dva až tři týdny, ale třeba teď po vánocích mi balíčky chodí za týden. z cosmetic-love jsem neobjednávala, ale od ostatních prodejců z asie jsem měla balíček za týden doma... jinak těch 10 - 25 pracovních dnů je tak normální doručovací doba z asie.

      Vymazat
    2. Dík, těším se :) Objednala jsem tu Misshu v tom tmavším odstínu, tak snad sedne. Je to teprve můj druhý počin z asijské kosmetiky (první Skin 79 Oriental BB), ale začínám být celkem zaháčkovaná. A díky za blog, objevila jsem ho teprve před třemi dny a je super, už ho mám přelouskaný skoro celý...
      (Přišla jsem odkazem od Lili z článku o minerálním makeupu, začetla jsem se tu, a ještě jsem si objednala tři vzorky od EDM plus štětec, to máš taky na kontě :-))

      Vymazat
    3. Z Cosmetic-love to chodí do týdne, pokud se ti balíček nezasekne na vyclívací poště :)

      Vymazat
    4. přijde mi, že spíš to chodí tak za týden a půl až dva týdny... ale občas se někde balíček zdrží.

      anonymní: tak pokud sis objednala bb krém a ještě minerální makeup, to abych se fakt začala bát chodit po ulici! protože možná mě nezabiješ ty, ale tvoje peněženka?

      Vymazat
  4. Sakra to jsi mě zase na něco nalákala :D Ale pokukuju po Skin79

    FairyChain

    OdpovědětVymazat
  5. Tak kterej je kterej? Ani jeden nevypadá mrtvolně světle jako všechny ostatní BB....jak moc světlej je ten Cho? Ten mě totiž podle popisu strašně láká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten pravý je chobo, ten levý do oranžova je marcelle. není to úplně nejsvětlejší bb, který jsem kdy zkusila, dokonce jsem si chvilku myslela, že na mě bude moc tmavý, ale docela se přizpůsobí. jo a myslím, že se prodává ještě i odstín 2!

      Vymazat
  6. BB krémy používám díky tobě už víc než rok. Akorát ten,co mi vyhovuje úplně nějvíc, se asi přestal vyrábět :(
    O tom, že ne každý BB má automaticky SPF, jsem se loni v červnu přesvědčila na vlastní kůži. Když jsme se chystali na horskou túru, suverénně jsem odmítla nabízený opalovací krém. Tsss, mám přeci BB krém, budu krásná a zároveň chráněná. Teda! Puchýřky na nose a čele od spálenin jsem měla poprvé v životě. Od té doby si dávám sakra pozor, jestli má BB ochranný faktor či nikoliv.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no s tím spf... já si taky myslela, že prostě u bb krému to bude automatický... a ono houbelec!

      Vymazat
  7. Cho Bo Yang mám a je skvělý, dokonce jsem si objednala druhou tubu, protože tu první už jsem dodělávala. Ale jak odešlo léto, tak ejhle, je na mě prostě tmavý, takže teď leží v šuplíku a od té doby marně hledám BB, který by na mě nebyl tmavý. Jediná varianta je Missha Perfect Cover v odstínu 13, ale nevyhovuje mi složení. A Missha Signature Real Complete, taky 13, ale mám dost suchou pleť a úplně mi teda nesedne bohužel. :( Kdybys měla nějaký tip na opravdu světlý BB nebo přírodnější make-up, tak mi prosím poraď. Budu vděčná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mi ten chobo přišel, že je tmavý, ale nakonec mi sedí odstín dobře (mám jedničku), přijde mi, že se opravdu pěkně přizpůsobí.

      hodně světlé bb krémy mi přijde, že mají u baviphat a pak ještě the face shop. trošku nevýhodou je, že se moc neprodávají ve vzorku. ale zase nestojí moc.

      Vymazat
  8. Tak moc bych chtěla nějaký pravý BB vyzkoušet....
    A dříve nebo později ho prostě vyzkouším ;) :)

    OdpovědětVymazat
  9. Letos prostě pravý BB vyzkouším !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Vzorečky jsem si objednala před týdnem z cosmetic-love.com, tak už jen čekám, až pošťačka zazvoní a já budu moci zkoušet, který bude pro mně ten pravý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ha tak to jsem zvědavá. doufám, že tě bb krémy nezklamou!

      Vymazat
  11. Ja stále odolávam, pretože podla recenzii mi zatial ani jeden neprišiel, že áno, tento je ten pravý pre mňa. Ako vyskúšať raz určite vyskúšam, už len zo zvedavosti. No a make-up mi vôbec nevadí používať, pretože aj tak si krém na tvár dať musím, extra mattovanie nepotrebujem, najväčší problém vidím v odtieňoch, lenže tie BB krémy, ktoré si myslím, že mi mohli vyhovovať funkčne, tak tie tiež majú zrovna odtieň, ktorý by mi nevyhovoval, mno so mnou je to ťažké :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jo no, to je potom těžké... ale třeba odstíny se fakt přizpůsobí, já snad ještě nenarazila na bb krém, který bych nemohla mít. (nebo vlastně narazila, ale to jeden kus z těch několika snad desítek)

      Vymazat
  12. Nadšeně jsem přišla dneska na tvůj blog..co přijde za další produkt..ptž henna mě moc nepotěšila..a kamarádky z nás nebudou :D..ptž v dobách, kdy mi bylo -náct jsem toužila být oslnivě svůdná zrzka..a skončila jsem s oranžovou hlavou..doslova..jako mrkev..nekecám :D..druhou šanci jsem jí dala, kdy jsem byla zase drsnou černovlásku :D..říkám si: černou hennou se nic nezkazí..aspoň budu mít zdravější vlasy..omyl :D..moje vlasy zezelenaly!..
    Proto BB krém vítám s mnohem větším nadšením..přečtu recenzi..okamžitě přecházím na cosmetic-love..najdu Misshu..chci hodit do košíku..a bum..30dolarů?!..nevím..make-up si kupuju dražší..ale za něco, co nevím..jak mi bude sedět?..pořád jsem na vážkách :D..a od tebe, milá TRB, bych potřebovala nějak nakoupnout..jakože to za to fakt stojí :D..
    (jsem se nějak rozvášnila :D..komentář pomalu delší jak tvůj článek :D)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to velký baleni 30usd je fakt pálka já vím. (ale myslím, že až mi dojde to moje malé, tak to asi dám.) kup si jenom to malé, ale koukám, že ho na cosmetic-love nemají, takže na ebay... myslím, že 20ml vychází na 15usd, já si to před pár měsíci pohlídala v aukci a měla jsem ho určitě pod deset dolarů. (tak jsem se podívala a já kupovala za $8.68 od rubyruby76 v aukci)

      nebo můžeš nejdřív ve vzorku, ty na ebay taky najdeš.

      Vymazat
  13. Mám to podobně jako ty, čím víc se o bb krémech mluví, tím míň mě baví. Momentálně nemám doma ani jeden (a na cestě jen levný od Face Shop). Ale ne, že bych přestala chodit okukovat cosmetic-love, cosme-de a bobodave:) Všechny ty masky, séra a krémy bych chtěla vyzkoušet.
    Bibi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale je to zvláštní, já třeba za poslední tak čtyři měsíce nekoupila ani jeden bb krém, ale tři makeupy jo... což je určitě způsobeno tím boomem v české blogosféře (a především tou masírkou od nejmenovaného obchodu).

      ale krémy, masky a tak dál nakupuji bez omezení!

      Vymazat
  14. No,já už si minulý týden objednala Missha Perfect Cover v odstínu 21, tak doufám, že nebude tmavý.. Uvidíme, jak sedne, příště bych zkusila něco od Skinfood.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak vyzkoušej CC a pak dej vědět, docela mě to zajímá :)

    OdpovědětVymazat
  16. já nevim proč, ale toto nadšení jsem nesdílela :( BB cream jsem si objednala, pravý, asijský, nosila jsem ho v létě (tak jakože fajn), ale to je vše ... žádné juch juch neproběhlo ... kolikrát si říkám, jestli jsem si nekoupila špatný kus nebo mi nesedí nebo já nevim (mám růžový Skin79), dostala jsem k němu i nějaké vzorečky jiných BB, ale ještě jsem na ně nesáhla ... třeba se jednou dokopu a třeba poznám ten wow efekt ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat
  18. Splněno díky vzorku od Péti. A jako jo, na pleti je to příjemný a to všechno, ale mě to až tak nebere, furt to na mě má malý krytí a tak nějak nevím jestli vůbec ještě někdy něco porazí pudrový Manhattan clearface- když ho miluješ, není co řešit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha. já tedy pudrový manhattan zkoušela si před deseti lety... a vypadal na mně dost divně a nepřirozeně. ale tento chobo malý krytí fakt nemá!

      Vymazat
  19. Tak tento bod jsem si splnila již před rokem, hned po bodu 10. Miluju svůj Skin79, doteď jsem myslela že je pro mě ten pravý... a ty teď příjdeš s nějakým Čobo či co! Proč nám to děláš, proč?!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Nejlepší BB je Tónovací denní krém 2v1 od Dermacolu. Je na trhu už dlouho, stojí 130 korun, odstín Biscuit je i pro bledule a nevysušuje mi ksichtík

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele a normální bb jsi zkoušela? třeba nějakou tu misshu nebo skin food? protože to fakt není to samé. krom toho tónovací krém poskytuje tak minimální krytí, že to mojí pleti opravdu nestačí ani v okamžicích bez pupínků a jiných problémů. jo a tónovací krémy a já se nemáme rádi... takže asi tak! ale věřím tomu, že někomu může dermacol vyhovovat.

      Vymazat
  21. Mně teda touha po BB krémech nepustila a furt mě láká objednávat další a další. Mým posledním úlovkem je Holika Holika Essential Petit BB, na kterej jsem narazila u vienettky a ačkoliv měl být původně pro mamku, tak má chudinka smůlu, protože mě natolik přesvědčil o svých kvalitách, že ho z ruky nedám...
    A ty CC krémy. No, já ti nevím, vyzkoušela bych ho taky ráda, ale ta cena, ta mě zatím taky docela odrazuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě teď láká ten CC, hlavně by měl být totiž víc krycí než BB a prostě... to mi nedá spát! a pak bych chtěla ještě nejlépe všechny BB od skin food!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...