pátek 11. ledna 2013

10 věcí, které byste měli v roce 2013 vyzkoušet: #10

Rozhodla jsem se tu top ten pojmout trošku jinak. Aneb dočkáte se 10x toho nej, co jsem v roce 2012 používala a upřímně si myslím, že všichni !ale opravdu všichni! by to měli také vyzkoušet. (Ha tak teď... taky vám přijde tak vtipné, že v té předchozí větě mám měli s měkkým i a všichni, takže by to měli vyzkoušet i kluci, i když se třeba docela seriózně chystám psát o rtěnkách a linkách? Tak možná to přijde vtipné jenom mně.) Ale jako vážně... v deseti článcích vám představím 10 produktů, které by měly všechny vyzkoušet. Tedy odečteme ten dnešní, protože ten bude celkem specifický, a dočkáte se 9 kosmetických věcí, které prostě budete muset letos koupit. S tím, kdo nevyzkouší, se přestanu demonstrativně bavit! Tak a je to.

Jo a na desátém místě 2013 nutností je prostě PayPal. Fakt si ho už založte, pokud neumíte anglicky, tak ani to vás neomlouvá. A neomlouvá vás ani to, že nemáte platební kartu... PayPal účet jde totiž používat i jako normální účet, prostě si tam převeďte peníze nebo si tam nechte posílat kapesné, možnosti tu jsou, tak přestaňte hledat výmluvy. Jak postupně roste ten boom BB krémů, včetně blogovací PR masírky skvělého nejmenovaného slovenského šopíku, který pomůže nám všem českým  hodným lidičkám, co z té škaredé bakané cizinky prostě nakupovat neumí a proto ani nikdy nebudou... tak mě to začíná fakt nasírat. A proto si třikrát zopakujte "nejsem tak bohatá, abych mohla kupovat předražené věci", napište si to do dnešního deníčkového záznamu... a prostě jako něco s tím udělejte. Máte pravdu, trošku se opakuji, ale když musím... tak musím... 

Jo ale až se vaše výdaje na PayPalu budou blížit těm mým a budou mnohokráte vyšší než je akceptovatelné, tak si za mnou fakt nechoďte stěžovat. To já nic, já muzikant, já jen tvrdím, že kdybych asijskou kosmetiku měla nakupovat v těm našich e-shopech, tak ji nejspíš vůbec nekupuji a tento blog by byl o kousek chudší!

Jo a mimoto budete pro některé položky dalších dnů Paypal potřebovat. Nebo jste čekali něco jiného? Tak jo, jsou tam i věci, které koupíte normálně v naší drogérii, parfumérii nebo tak okolo... to jen zase aby nereptali ti, co ten PayPal fakt ale fakt ale fakt naprosto nikdy mít nebudou, protože by se z toho zhroutil svět. A krom toho... i v obyčejné české drogérii čas od času najdu něco, co za nějaký ten top článek stojí!


17 komentářů:

  1. Jo to fakt nechápu, že někdo radši koupí 3x dražší produkt z českýho eshopu, než aby věnoval ty dvě minuty založení paypalu a otevřela se mu tak brána nepředražených výrobků...

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první bod také splňuji, pořád jsem čekala na nějaký výrobek a nic, ale to nevadí aspoň nebudu dnes mít ten pocit, že si zase musím koupit něco úžasného bez čeho nepřežiji.

    OdpovědětVymazat
  3. Paypal si založím o víkendu, kvůli blížící se akci MUA! ;-) takže 10.bod skoro splněn.

    OdpovědětVymazat
  4. JDI PROSÍM K VOLBÁM!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé, první bod již dávno splněn a můžeš za to ty. Do té doby jsem patřila k těm, kteří se bojí nakupovat ze zahraničních obchodů. A o dost bych přišla, v životě bych za BB nedala tolik peněz za kolik je tady prodávají. A za to ti děkuji, ale moje peněženka tě od té doby opravdu nemá ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji všem moc za komentáře. jinak pravda, dneska to nebyl žádný produkt, ale zítra bude (i když ten bude tak jako docela specifický), takže pozítří!

    OdpovědětVymazat
  7. Nooo, ako tak čítam, môj účet čaká nákladných deväť dní... ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. založeno :D..už pár dní teda..takže jsem naprosto připravená na recenze..a odhodlaná objednávat :D..přeci ty peníze na účtu nenechám jen tak ladem ležet :D..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to chválím. máš hvězdičku!

      Vymazat
  9. Pay Pal jsem si založila ani jsem nevěděla jak, hrozně moc jsem si chtěla objednat BB krémy z Cosmetic-love, když jsem přešla k platbě, zadala jsem pár údajů, a potom se koukám na email, že mám Pay Pal.
    Jsem moc ráda, že jsi to o cenách BB krémů a ostatní kosmetiky z Korey prodávaných tady a v SR v e-shopech a na Aukru řekla konečně narozdíl od některých blogerek na "plnou hubu".

    OdpovědětVymazat
  10. ach ten paypal :D fakt je to nutnosť, lebo teraz vidím, o koľko super vecí prichádzam. s ebayom začnúc a mua a sleekom končiac

    OdpovědětVymazat
  11. Prosím vysvětlete mi, k čemu potřebuji paypal, když celý život všude platím normálně kartou. Mně zakládání jakéhokoliv dalšího účtu připadá pouze jako komplikace. Prune

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlastně pravda. je potřeba paypal nebo odvahu a odhodlání platit kartou. jinak výhoda paypalu je taková, že se nemusí pokaždé vyplňovat číslo karty + samozřejmě větší bezpečnost (číslo karty mi už dvakrát při platbě ukradli)

      Vymazat
  12. Já se PayPalu vyhýbala co nejdéle to šlo z jediného důvodu. Dokud nebudu mít PayPal nebudu utrácet. V českých e-shopech nenakupuju kvůli ceně - to je prostě děs. Ale tento víkend jsem už neodolala a PayPal založila + rovnou i nakoupila v jednom čínském obchůdku. Včera večer objednáno a dnes už je zásilka v letadle. Nemůžu se dočkat, a určitě to nebyl poslední nákup. Takže jen nás bombarduj typama na nákupy - ráda se něčemu přiučím ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...