pondělí 10. července 2017

3 fáze By Terry Hyaluronic Glow

* dostala jsem od čtenářky

Dneska je na programu jeden takový makeup, se kterým máme opravdu dost problematický vztah. Občas je na zabití, ale občas umí pohladit. Nevím tedy, jak to úplně cítí on, ale já jsem z toho dost rozpolcená... tak si pojďme o té rozpolcenosti povědět něco více.


fáze první: zamilujete se

Nebo možná odoláte, ale i tak si myslím, že prostě podlehnete. Tohle má totiž tak úžasně lehkou texturu. Při dotyku s pletí chladí, je to, jak kdybyste se mazali vodou. Trošku hustší a trošku barevnou vodou. Okamžitě se jakoby vsakuje do pokožky a celou tu dobu milujete jemnou nadýchanou texturu na vodním základě.

fáze druhá: nechápete
Bohužel ta zamilovaná fáze moc dlouho netrvá. Uznávám, že to je možná moje chyba, ale tohle je případ, který máte namazat v jedné vrstvě jedním tahem a pak nechat žít vlastním životem. Cokoliv dalšího je špatně. Chcete to víc rozmazat? Odrolí se to. Chcete to navrstvit pro lepší krytí? Odrolí se to. Chcete přidat jen, kde je třeba? Odrolí se to tam. Chcete si jen tak sáhnout na obličej? Odrolí se to. Bohužel. Na tohle nejsme doma moc zvyklí. Zaprvé si chci šmrdolit štětcem tak dlouho, jak chci. A zadruhé prostě proto. Poprvé jsem tedy makeup nanášela jen prsty a roztírala tak nějak standardně, první dvě sekundy fajn, pak se to začíná drolit. Myslela jsem si, že se štětcem je to lepší, dokonce jsem By Terry úspěšně několik dní nosila, až jsem si všimla, že se ve štětci hromadí takové pidi kuličky makeupu, jak se mi ten By Terry drolí při nanášení. Co je horší, tak on sice slabě kryje, s tím by se dalo žít. Ale bohužel jakákoliv horší místa, pupínky nebo suchá místa, mi prostě zvýrazňuje do bíla. Na celém obličeji lehce zoxiduje do tmava a na těch problematických místech zesvětlá. Až se vám nakonec skoro až hodí, že se to vlastně odrolilo, protože tohle na obličeji nechcete. Nejhorší ale je, že makeup si prostě nesedne a můžete ho odrolit vlastně kdykoliv během dne, kdy si sáhnete na obličej. Pokud zajdeme do extrémů, tak ani se večer není třeba odličovat a tak nějak to ze sebe odrolím...

fáze třetí: smíříte se

Jako prostě se smíříte. Sice to málo kryje, ale tak co už. Musí se to nanášet pekelně rychle a občas někde zůstane šmouha, ale tak co už. Nesmíte mít na pleti žádné problematické místo, ale tak co už. A nesmí se to nanášet moc dlouho, nebo se to odrolí. Jako bonus se to ani nemusí odličovat, stačí posbírat v koupelně na podlaze a ve výstřihu žmolky. Však nikdo není perfektní. Však nikdo není dokonalý. Však to stálo tolik peněz. Taky jsem to dostala, přece nebudu nevděčná mrcha. Je to ten By Terry, ze kterého snad všechny blogerky staršího věku učůrávají blahem. Má to úžasnou konzistenci, která je vám na obličeji tak příjemná. Jen je tak nějak nepříliš praktický pro každodenní život. A jsou chvíli, kdy mám silné nutkání to prohodit oknem. Blbé je, že balení je trapně z bytelného plastu, takže při pokusu prohození oknem by se tomu nejspíš nic nestalo...

No a tak spolu válčíme už rok. Na střídačku, zapnuto, vypnuto. Občas mám pocit, že vstupuji do čtvrté fáze a bezmezně ho miluji. Protože prostě ta konzistence je tak úžasná a ojedinělá a protože na pleti vypadá opravdu dobře, když ho nanesu rychle a moc se v tom nešťourám. Pak se ale většinou vlastní nepozorností dostanu opět do fáze dvě a pak třeba i do fáze tři a jedeme nanovo.





Začínám být trošku unavená z focení svého vlastního obličeje, který navíc kvůli různým stresům není zrovna v nejlepší kondici. Ale tak, když tady máme zase makeup (a další tady bude asi za týden a pak možná ještě jeden a pak ještě jeden, uvidíme), tak je tady i můj obličej.

Hlavně na poslední fotce jsou pěkně vidět přednosti i nepřednosti By Terry. Za prvé je na mě moc tmavý, foceno je asi půl hodiny po nanesení a prostě to zoxidovalo, jen porovnejte barvu pleti s krkem a ramenem. Za druhé na suchých místech, což je ten červený pupínek na bradě, to naopak mírně zesvětlalo a je to vidět. A za třetí vidíte ten jemný odlesk, který to dělá na tváři a při různých dopadech světla i na lícních kostech (to nevidíte) a vypadá to zdravě a pěkně. To se mi docela líbí. Za čtvrté, že to nezakrývá nějak výrazně póry, ale ani je to nezvýrazňuje, to se mi vlastně taky líbí. A za páté, to na fotce nevidíte, to už jsem byla líná fotit, ale přesně v tomto stavu to vydrželo až do večerního odlíčení.



No jo, sice to spotřebuji, ale myslím si, že za ty peníze to nestojí. I když jsem to vlastně neplatila.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...