pondělí 26. června 2017

Willow Tree Minerals: Satin Foundation Lace

* koupené na etsy, nakupovat můžete i na WTM

O minerálním makeupu jsem už dlouho nepsala. Má to svoje důvody. Prostě stárnu a ne vždy je mi minerální makeup (v plné vrstvě jako krycí makeup) na pleti příjemný. Jsou dny, kdy mi to nevadí, jsou ale také dny, kdy mi to vysušuje hlavně pod očima, a kdy kvůli tomu pak vypadám starší. A bohužel těch starších dnů stále přibývá. A tak jsem nějak emigrovala zpátky k tekutým makeupům, kde se stále snažím najít ten nej přírodní. Nebo tedy za poslední dva roky se snažím spíš spotřebovat všechny nahromaděné zásoby a nekupuji nic. Ale spousta mých makeupů se právě blíží ke konci a vypadá to, že za další dva roky možná budu moct zase nakupovat makeupy. Ke konci se blíží i tento WTM a myslím, že si recenzi zaslouží.

Jak můžete vidět dál na fotkách, tak balení je už dost jeté, opravdu ho mám už dlouho a používám ho intenzivně a bez zábran. Balení je klasické minerálně makeupové, má to sítko a taky zavírací mechanismus a funguje to docela fajn. Makeup je opravdu jeden z nejjemněji mletý, co jsem zkusila. Možná je i jemnější než JPM. Jeho hlavní výhodou je, že viditelně vyhlazuje a zjemňuje pleť. Ten efekt jsem opravdu viděla na první pohled. Tváře i čelo je jak vyhlazené a prostě mladší. Přesně tohle makeup i slibuje a opravdu to plní.



Makeup, pokud ho chci použít jako makeup, nanáším v tenkých vrstvách, nejlépe stippling nebo jiným dual fiber štětcem. S tím se mi v posledních letech pracuje nejlépe, můj oblíbený flat top na mmu mi přijde moc těžký a dělá příliš silné a u mě už viditelné vrstvy. Takže nanáším duo fiber štětcem, v tenkých vrstvách, případně vrstvím jen bodově, kde je potřeba, tak dlouho, dokud nedosáhnu požadovaného krytí. U WTM mají tedy i full coverage foundation, ale tu jsem nezkoušela, nemám dobré zkušenosti s full coverage mmu od jakékoliv značky. Satin verze má krytí spíše střední, dejme tomu od lehkého (v jedné vrstvě) až po vyšší střední (v pěti a více vrstvách). Vyšší střední krytí u sebe dokážu namalovat, ale bohužel v tom případě to moji pleti opravdu už vůbec nesluší. Takže vrstvím maximálně do tří slabých vrstev, krytí bych označila jako sjednocující, zvládne i menší nedokonalosti, něco jako menší střední.

Výdrž makeupu je opravdu skvělá, u mě dá bez problémů celý den. I když odpoledne už mám takový zdravější odlesk, není třeba, abych se pudrovala a makeup vydrží až do večera. Skvěle mi na něm drží i tvářenka. Jediné, s čím bojuji, že mi vysušuje okolí očí. Takže tam si musím dávat opravdu pozor a nanášet jen lehkou vrstvu, jinak mi vylezou vrásky, i ty které ještě nemám.

Díky lehkému krytí, přirozenému vzhledu, dlouhé výdrži a vyhlazujícímu efektu je makeup skvělý pro použití jako fixační pudr. Díky němu je konečný vzhled pleti vyhlazenější, líčení mi vydrží celý den, mmu se na pleti nijak nevrství a nedělá neplechu. A jako fixační pudr WTM opravdu miluji.



Na fotkách je moje pleť bez ničeho - moje pleť s Becca tónovacím krémem SPF20 - 3 tenké vrstvy WTM - nějaké to korektorování a tvářenka. Stav, který vidíte na dolní pravé fotce, vydržel na mojí pleti celý den, jen jsem se trošku odpoledne zaleskla, ale nic, co by mi extrémně vadilo a nutilo mě se znovu pudrovat.

Pokud jde o odstín, tak je to moje spíš zimní barva, Lace je nejsvětlejší se studeným/růžovým podtónem. Protože je krytí spíš střední, tak barva docela pěkně splyne s mojí pletí a vypadá na mě super. Ale loni v létě, když jsem se opálila, tak byl na mě světlejší a bylo to docela vidět při výraznějším použití. I tak ale stále to šlo jako fixační pudrv opravdu slabé vrstvě.

Za mě je WTM jeden z nejlepších minerálních makeupů, co jsem zkusila. JPM z pomyslné vítězné příčky tedy nesesadil, ale docela výrazně mu šlape na paty. Teď jsem ho používala skoro nonstop asi půl roku a po JPM se mi ani nestýskalo. Na druhou stranu teď když už mi WTM došel, tak se velmi ráda vrátím zase k JPM a nebudu se ohlížet zpátky.

Vím, že tady mám docela hodně příznivců JPM mmu, tak jen rychlé srovnání, jaký je mezi nimi rozdíl. Oba jsou hodně jemně namleté, WTM je více prášivý. WTM také více (jen o kousek) vysušuje, ale zároveň vyhlazuje. JPM spíš zjemňuje a rozostřuje. JPM méně kryje a díky tomu i lépe sedí odstínem, jakoby se úplně vpije do mojí pleti a najednou tam není, jen hezčí pleť. WTM je oproti tomu těžší, více matující. Ale ty rozdíly jsou tak minimální, že si teď večer odlíčená a namazaná krémem ani nejsem jistá, jestli si je náhodou necucám z prstu.

0 postřehů:

Okomentovat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...