neděle 4. června 2017

9 postřehů o mé současné péči o pleť: ČERVEN

Abych řekla pravdu, tak v tuto chvíli prochází moje péče o pleť několika milníky. Zaprvé jsem s pletí maximálně spokojená. To už se mi dlouho nestalo, loni asi někdy jo, už si nepamatuji, co to tenkrát způsobilo a jsem líná to hledat. A stejně si myslím, že letos právě teď je to ještě lepší. Kdybych měla říct, kdo za to může, tak je to Biologique Recherche a retinol od The Ordinary. Ale řekla bych, že vliv má i celková vyváženost péče, možná i snížení úrovně stresu v mém životě a důkladné rozmýšlení, co na sebe vlastně namažu. Výsledky se mi líbí hodně.

Další věcí je to, že doma nemám skoro žádnou zásobu péče o pleť, takže si můžu vybírat, co si koupím. Už dlouho jsem v této situaci nebyla. Třeba sérum nemám doma ani jedno do zásoby a mám asi tři měsíce na výběr nového, ať už retinolového, céčkového, nebo kyselinového a hyaluronového nebo jiného. Jsem přístupná návrhům. To samé vlastně platí i třeba pro odličovače, to mám tedy malou zásobu ještě tak na půl roku, ale jsou to spíš vzorky a jen dvě plná balení. Platí to i pro čisticí gely, i když tam mám v zásobě ještě kojak houbičku, stejně ale myslím, že tak do konce roku bude spotřebované všechno i včetně vzorků. Jsem na sebe trošku i hrdá. (A přitom taková blbost.) Kde rozhodně nepotřebuji nakupovat zásoby, je v oddílu masek a pleťových olejů, ale tak jinak jsem byla docela disciplinovaná a spotřeba mi jde dobře. Jo a taky si rozhodně nepotřebuji kupovat třeba krémy na ruce nebo tělová másla, ale to je jiná pohádka.

A jaké jsou moje další postřehy o současné používané pleťové péči?

1) Bez používání vitaminu C dvakrát denně si už snad ani svoji péči o pleť nedokážu představit. A je taková úleva na sebe mazat céčko, které mě ničím neštve. (ano, ukažme si bokem na The Ordinary, které mě štvalo hned dvakrát) - Serumpidity vitamin C sérum z iHerb

2) Potřebuji něco lepšího na oči. Současná kombinace mě dost otravuje a navíc mě štípe v očích a nic nedělá. - The Ordinary kofeinové sérum na oči + Laidbare oční krém

3) Pořád nedokážu přijít na chuť toniku od Cosrx. Dobré je, že to jsou slabé kyseliny, jak pro začátečníky. Takže ideál na léto. Špatné ale je, že to má milionovou pověst jako zabiják pupínků a dalších neplech. A to je podle mě dost podprůměrné v tomto ohledu.

4) Lokální sérum na černé tečky na sebe mažu už skoro dva měsíce a musím říct, že to snad funguje. Sice je určené na lokální použití, ale mažu na sebe celoobličejově. Opravdu mi přijde, že černé tečky se mi přestaly dělat na čele i na tvářích, na nose se mi jich dělá alespoň míň. - Nature Republic Blackhead Break

5) Po dlouhé době jsem se rozhodla vyzkoušet nějaké to sérum pro problematickou pleť. Milovala jsem MyChelle sérum, ale přišlo mi, že na mě přestalo fungovat. Nebo spíše moje pleť ho najednou už nepotřebovala. Ale mám doma vzorek z Balance Me a za zkoušku nic nedám. Po týdnu používání mi přijde, že to skoro nic nedělá, ale moje pleť to opět nepotřebuje, takže pohoda. Nadbytečnost? Možná.

6) Bez opalovacího krému ani ráno. Bohužel nejsem úplně spokojená s mým momentálním výběrem. Acorelle je prostě olej a nehodí se to každý den. Cosrx je hutný, asi fajn, ale do úplného horka si to představovat moc nechci. Ale mám na cestě nový objev!

7) Miluji Sukin retinolový olej. Fakt že jo, používám ho asi týden a kousek, smrdí mi, ale opravdu si přijdu po probuzení hezčí. (Pomohl tomu i šípkový olej, o kterém se rozepíšu ve spotřebováno, měla jsem vzorek a ten mě asi uchvátil.)

8) Vím, že bambucké máslo je prostě jednoduché a není to cool, na rozdíl od různých balzámů modrých, zelených, žlutých a jiných, organických, předražených. Ale já jsem zrovna naprosto spokojená jen s obyčejným bambuckým. Už tak půl roku.

9) Miluji kyseliny od Bravura. Nejlepší věc, co jsem letos vyzkoušela. Neříkala jsem to letos už o něčem? Možná. Ale Bravura jsou možná ještě lepší. Salicylic je nej, bez glycolic bych se obešla, lactic mi zatím přijde fajn.




14 komentářů:

  1. Ja si davam opalovaci krem 50 od Biore, uplna vychytavka (; strasne lahky, hydratuje a chrani. Za tu cenu (cca 7eur za 50ml) uplna TOPKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem si koupila jen etude house, četla jsem o něm tolik hezkého, že jsem neodolala. bioré chci taky vyzkoušet, ale jejich peeling a pěna mě skoro až zklamaly (prostě průměr), tak jsem se k téhle značce ještě úplně nedostala.

      Vymazat
    2. Mně prostě nejlepší ze všech připadal Eucerin (Oil control 50spf, s pumpičkou)a jestli pojedu k moři, asi ho zas koupím, protože byl opravdu lehký, účinný, téměř nevoněl a prostě dělal co měl, nezlobil.. Teď mám tu Kimberly a je fajn, je bez silikonů, což jsem chtěla, ale Eucerin byl zkrátka nejlepší :-). Nechválila sis loni nějaké korejce?
      Jo a na oči používám už druhým rokem prakticvky jen tentýž olej/hydratační sérum co na zbytek obličeje + dvakrát do roka koupím nějaký vzorek nejlepšího (nejdražšího) oleje pod oči, co najdu na stránkách, kde zrovna objednávám - a asi to tak budu dělat už věčně :-D.

      Vymazat
    3. jj loni jsem používala jen korejské vzorky a vlastně mi vyhovovaly skoro všechny, tak jsem se letos rozhodla upgradovat na korejce v plném balení. a nejlepší byli loni asi sulwhasoo a nature republic, a proto si logicky letos koupím něco jiného. ale eucerin snad taky vyzkouším, po tomhle popisu ho nutně potřebuji.

      Vymazat
    4. Třeba najdeš v lékárně i vzorek, je fakt skvělej, vpodstatě jsem o něm nevěděla - každej vždy sliboval vysoká ochrana i pro mastnou pleť a do Eucerinu to byla hrůza. Tak jsem si loni, vůbec nevím proč, koupila Clarins a fuj - nevoní, dobrej neni zdaleka tak, je mastnej a dopoužiju letos na dekolt a krk (páč je antiage). Jo, to zní logicky s těma korejcema - co když se někde ukrývá ještě lepší než ty nejlepší, žejo...

      Vymazat
    5. Klara, vdaka za tip. Eucerin Oil Control ma navnadil v nejakej reklame a teraz ty. Takze ho mam od vcera, i ked len vo variante SPF 30, ale to postaci, neopalujem sa cielene. Este nech sa dozvieme ten tajny zuzo objav od trb.

      Vymazat
    6. Bezva, věřím, že pro svou nekonfliktnost poslouží skvěle :-).

      Vymazat
    7. Klari, pouzivam Eucerin Oil control ako denny krem a je fakt prijemny. Hadkov opalovak mi bol na tvar prilis mastny. Dakujem a kludne pridavaj svoje tipy ; ))

      Vymazat
    8. a já už v něm taky jedu...

      Vymazat
    9. Mam SPFko od Bioree(chemicke) a od Etude House(fyzicke). Obe dost dobre. Lehoucke. Zadne mastne lepidla. Jen pro info, Etude je dost silikonovy. Diky za skvely clanek.

      Vymazat
  2. Mame podobnu skincare ; )) Retinol som kvoli nastupu letneho obdobia dala bokom, vit. C a lahsie kyselinky ponechavam a rano miesto kremu davam opalovak od Hadka. Ale jeho maximalne SPF je 15. Takze som zvedava na tvoj SPF objav.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem vyřadila denní krém, jak mám hutnější opalováky, tak to na mě bylo moc. retinol jsem nahradila tím retinolovým olejem od sukin, podle mě bude o dost slabší a jemnější. tak uvidíme.

      Vymazat
  3. Kde prosím Tě kupuješ Biologique Recherche Lotion50? A kolik stojí? Vypadá to, že cena je tajná, nikde jí nemůžu najít. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. platila jsem asi dva tisíce (myslím, že 1990, plus mínus) a koupit to jde špatně. jedině v salonech, kde se značkou pracují. já kupovala v praze na senovážném náměstím.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...