pátek 24. března 2017

Peeling do nové sezóny: cukr nebo kafe?

A opět je to tady. To období odhalených částí těla, posedlostí vlastním opálením a hlavně... hlavně období co nejkrásnější a nejhladší pokožky na všech možných částech těla. Takže je tady období tělových peelingů. Minulé léto, když jsem psala nějakou tu peelingovou recenzi, tak mi v komentářích přistálo, že peelingy se přece používají celý rok a že není třeba se omezovat. Tak to já jsem v tomto brutálně sezónní a peelinguji se vlastně výhradně v létě. V zimě tomu fakt moc nedám. A všechny tyhlecty (tři) peelingy mi zůstaly z minulého léta. Je na čase je vrátit do oběhu.

A je na čase odpovědět tu odvěkou otázku, která nás trápí pořád dokola. Cukr, sůl, nebo kafe?

Jasno mám v jednom. Sůl rozhodně ne. Tušila jsem to kdysi, věděla jsem to po pořádném ozkoušení prvního solného peelingu, můj názor nezměnil ani vychvalovaný Saloos a od té doby to jde se solnými peelingy u mě z kopce. Sůl za mě fakt ne. Takže trojjediná otázka se mění na klasické dilema: cukr, nebo kafe?


Scrub Love aneb láska pro káfu v peelingu
Kafové peelingy jsem objevila minulé léto. Uchvátily mě. Nebo teda jasně, že jsem kafové peelingy znala už před tím, peelingovat se lógrem je klasika (taky jste si všimli toho, že při pití dobré kvalitní brazilské kávy zbude vždycky trošku toho lógru? co s tím? no šup s tím do koupelny). Ale tyhle super cool in pytlíky získaly své místo na výsluní hlavně minulý rok. Takže takové znovuobjevení. A já proti nim nemůžu říct ani slovo. Konečně pořádně drsný peeling, který na sobě cítím. A voní to jako kafe, dávám přednost těm original verzím bez dalších přidaných vonných složek. Koneckonců tohle je moje už asi čtvrté balení. Ale... prostě ale... čím víc to používám, tím víc mě prostě vysírá to balení. Chci pikslu!



Cukrový peeling od Ceano
Miluji ho. Už jsem to říkala? Říkala. Vícekrát. Mnohokrát. Opakovaně. Je to láska na věky. Až na to, že mi umřela a už se nevyrábí. Tohle je moje poslední nasyslené balení. Až ho spotřebuji, něco málo ve mně usne a už se nikdy neprobudí. Ledaže bych se konečně praštila přes kapsu a koupila si plné balení Pure Fiji. Proč je Ceano boží? Je hodně drsný, takže opeelinguje kde co. Voní opravdu autenticky jako ovoce. A nechá pokožku prostě voňavou, jemnou, hladkou, namazanou, krásnou. A ta optimistická oranžová barvička...



Cukrovo kafový kompromis od Bodhi Spa
Ona cukrovo kafová fúze zní ideálně. Drsný cukr a drsné kafe, to by mohlo se zarostlými chloupky a vůbec zašedlou pokožkou zatočit maximálně. Jenomže tohle prostě nefunguje. Tohle je peelingová mastná pohroma. Sice v tom je kafe. A je v tom cukr. To jsou moje dvě nejoblíbenější peelingové složky. Ale zrovna tohle vůbec nepeelinguje. To mi tedy vysvětlete, kde se vlastně stala chyba. Tohle je jen zbytečně přemaštěný základ až moc jemných zrníček, která někdo mlel a mlel, až domlel (něco mi to připomíná), a já o tom tady melu, že to nic nedělá, protože prostě tohle jsou tak jemná zrníčka, že nedělají nic. Konec mletí.

* dostala jsem k recenzi od biooo.cz (právě nemají na skladě)


Takže závěr? Sypké kafové peeling jsou skvělé. Ale zrovna teď mě dost vytáčí tím, že jsou sypké a že mají to děsně praktické balení v pytlíku. Solné peelingy nebrat. Cukrové peelingy jsou skvělé, ale je tam hodně proměnných, které můžou být špatně (drsnost cukru, mastnota olejů, vůně, konzistence - třeba jako u Deep Steep, tam to neumí). A ten nejlepší cukrový peeling od Ceano, který bych si koupila bez mrknutí oka znovu, se už nevyrábí. Cukrovo kávová fúze od Bodhi Spa je katastrofa, kterou ve svém životě fakt nepotřebuji.

Takže jak? Já si snad budu muset ideální peeling udělat sama. Kdo zná mou averzi k jakýmkoliv DIY projektů, si umí představit, jak moc toužím po ideálním peelingu.

5 komentářů:

  1. Peeling na tělo si nekupuju, jsem děsně out a vystačím si s obyčejným cukrek krystalem:D Ne vážně, je to asi jediný kosmetický přípravek, který nekupuju a přijde mi to jako vyhozené peníze, když si to můžu udělat doma za 2 minuty a vždy „čerstvé“ a za pár korun. Nevím, jsem divná? :D Ale peeling na obličej ten už si normálně kupuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím, že to není divný. zrovna u peelingu na tělo to chápu, tam fakt není co vymýšlet. to jen já jsem spíš nakupovací tip a pořád si myslím, že ten nejlepší peeling někde někdy koupím za rozumné peníze.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Peeling těla teda dost flákám, ale když už, tak sahám po tom cukrovém, který mi vyhovuje i na obličej. Teď mě teda docela masíruje marketing a uvažuji i o tom kávovém.

    OdpovědětVymazat
  4. Já si asi taky budu muset našetřit na Pure Fiji...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...