středa 1. února 2017

Spotřebováno: May Lindstrom, Mad Hippie, Avene, Omorovicza, Peter Thomas Roth, Pure Fiji a Badger

Prosinec je samozřejmě měsícem hojnosti. Nakupuje se na Vánoce. Dostává se na Vánoce. Konečně dojdou balíčky nakoupené na Black Friday. A taky se nakupují vánoční kolekce. A tak jsem se trošku nechala strhnout. Se slevou opalovací krémy, medová kosmetika v akci, sváteční kule, rozjasňovač s tvářenkou, který se mi líbí jenom z poloviny. Asi tak nějak to v prosinci bylo s nákupy. Celkem nakoupeno 34 kusů.

Spotřebovala jsem 24 kusů, ale jen samé nezajímavosti. Spotřebovala jsem tedy něco málo kusů, které mám opakovaně a které jsem si hned koupila znovu. May Lindstrom už mám. Cicalfate už mám rovnou dvakrát nově. Mad Hippie si určitě ještě někdy pořídím, uvidíme. No a ten zbytek? Prostě nuda a šeď. Tak nebo tak, celková bilance byla v prosinci + 10 kusů.

No a taky jsem si prošla všechny loňské spotřebovací články a došla jsem k celkovému bilančnímu číslu: + 90 kusů. Což mě dost tedy vyděsilo. Vůbec nechápu, kam jsem to všechno doma narvala. Je to poněkud matoucí a děsivý pocit. Tak jsem prošla i předminulý rok a to jsem skončila na + 15. Pokud jsem to tedy dobře počítala, zas jako jsem to jen šudlila z hlavy a možná jsem něco málo vynechala, možná neumím sčítat. Ale stejně, je to brutálně děsivý. Opravdu v mojí domácnosti přibylo loni devadesát kusů kosmetiky? Jako chápu, takových alespoň třicet je dekorativka, tu spíš sbírám a tam se to nepočítá. A co ten zbytek? Nejzvláštnější na tom ale je fakt, že jsem měla dojem, že mi doma všechno dochází. Třeba nemám žádný odličovač do zásoby. Ani čistící gel nebo pěnu, to mám jen malá balení. Fakt nevím, kde jsem + 90 nasbírala. Nemůžete mě někdo uklidnit, že jsem normální?





May Lindstrom Problem Solver je nejlepší možná maska na problematickou pleť. To už jsem říkala, jednou dvakrát třikrát, tady v recenzi, na telefonogramu, snad i na twitteru. Ještě to nevíte, ještě jste to neslyšeli? Problem Solver je nejlepší možná maska na problematickou pleť. Čistí do hloubky, peelinguje, obnovuje, regeneruje. Nevím, co k tomu dodat víc... mám doma nové balení.

Mad Hippie Vitamin C Serum je nejlepší céčkové sérum na světě. A nové balení doma ještě nemám, ale někdy si ho určitě zase pořídím, mám tedy nejdřív v plánu vyzkoušet ještě jiné značky. Možná narazím na něco lepšího a třeba i levnějšího, ale dost o tom pochybuji. Naprosto nekonfliktní konzistence, co se hned vsakuje a je skvělá i pod makeup. A navíc to opravdu má výsledky, dokonce se na první známky fungování ani nemusí čekat dlouho, já to viděla snad už po týdnu.

Avene Cicalfate je nejlepší věc, co se prodává v lékárně. A já vím, že to složením není žádná přírodní hitparáda, ale prostě je to úžasné. Přírodně se možná k účinkům blíží Aromatherapy Associates Overnight Mask, ale ta stojí snad pětkrát víc, takže vítěz je jasný. Navíc Cicalfate působí na regeneraci i proti akné. Regeneruje, revitalizuje, obnovuje, pomáhá hojit, zlepšuje celkový stav pokožky, přitom ale neucpává, je v pohodě i na problematickou pleť, nedělají se po něm černé tečky a navíc je mi na pleti prostě příjemný.


Omorovicza Cleansing Foam asi nebyla ničím zajímavá. Nebo takto, pokud to vezmeme k průměru produktů Omorovicza, co jsem kdy vyzkoušela, tak tahle čistící pěna/gel je velmi dobrá. Jsem na Omo fakt neměla štěstí a jejich krémy a séra mě ucpávají, voda nic nedělala, maska mi přišla zbytečná... takže tenhle čistící gel je pro mě skoro to nejlepší, co u značky mají. Velmi dobře se používal, šel snadno smýt, nevysušoval, nenechával nějaký povlak, měl hodně příjemnou jak našlehaně krémovou konzistenci. Fajné to bylo. Jsem ochotná zaplatit za nové plné balení 60 euro? Ne, nejsem.

Peter Thomas Roth Rose Stem Cell byla lehká gelová maska, co měla hydratovat. A asi možná jo, trošku, ono žádná velká nálož regenerace nebo výživy to nebyla, zas jako si nebudeme nic nalhávat. Konzistenčně bych to přirovnala k čistému aloe vera gelu i na pleti se to chovalo podobně, jakoby se maska skoro vsákla a jakoby vypnula pleť. A pak se to smylo a žádný extra účinek to nemělo. To bych skoro i řekla, že čisté aloe vera funguje líp. Navíc je přírodní a nemusí se umývat, protože se beze zbytku vsákne.

Badger Cuticle Care jako vůbec to nebylo špatné. Ale zase, taky se vám to stává? Do půlky v pohodě, krásně tuhá konzistence, co při dotyku prstu roztála a nechala na prstu akorátní množství pro namazání jedné nehtové kůžičky. A pak po půlce se to začalo blemcat, nabíralo se toho hodně, mastné, olejové, bylo toho na prstech moc, až jsem byla ráda, že jsem to spotřebovala.

Pure Fiji Nourishing Exotic Oil tak úžasně voní. Chápu, že pro někoho může být vůně moc, ona je trošku umělá a možná až moc silná, ale já mám Pure Fiji prostě ráda. Voní mi snad všechno, navíc to voní nejen z produktu, ale hlavně potom i ze mě. A klidně to ze mě voní i druhý den ráno. Jinak je to prostě olej, asi nebude úplně 100% přírodní, Pure Fiji si na přírodu dost často spíš hraje a pak si klidně pomáhá silikonem, ale to nevadí. Protože mi to prostě voní. Je to olej, normálně se nanáší jako olej, vsakuje se to jako olej, je v tom kokosový olej, ale kokosově to nevoní. A ráno je pokožka jemná jako po kokosovém oleji.


Takže z + 90 kusů loni udělám letos - 90 kusů? Tak tři dva jedna start.

4 komentáře:

  1. sakra to je teda výzva! já tyhle statistiky nikdy nepočítala...pro jistotu,no možná by to ale bylo zajímavý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no výzva to je... ale tolik do mínusu stejně asi nedám. budu ráda, když skončím třeba na nule.

      Vymazat
  2. Páni, slušná "nadílka." :D Statistiku nevedu, ale vím jistě, že bych skončila maximálně u jedné třetiny z tvého výsledku. :D
    Problem Solver od May Lindrstrom jsem vyzkoušet prostě musela alespoň jako vzoreček z Ingredients a je fakt, že na lepší masku jsem zatím nenatrefila. Ale tedy budu muset zatím pouze snít, neb cena plného balení se se studentským rozpočtem nekamarádí.
    A přesně, jak píšeš u masky od Omoroviczy, tam jsem stála jak opařená a říkala si něco ve smyslu "A tohle tedy nedělá vůbec nic?"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omo jílová zelená? u té jsem si taky říkala, co na tom stojí tolik. prostě obyčejná jílová maska. ale podle všeho to svou cílovku má a spousta lidí omo miluje.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...