úterý 28. února 2017

Mažeme s Indulonou

* dostala jsem k recenzi od Indulony, koupíte normálně v obchodech

Indulona jsou krémy mého mládí. Pamatuji si, že modrá Indulona byla to první, co jsem si na obličej mazala v rámci jakože extra péče. Jasně měla jsem svoji péči pro mladou pleť, nějaké to Clean&Clear, ale když jsem si chtěla dopřát, namazala jsem na sebe tlustou vrstvu Indulony a chodila s tím doma hodiny a hodiny. Ach ta nostalgie, i když teď už bych si asi Indulonu na obličej nedala.

Ono totiž, když se nad tím zamyslíte, tak ta modrá klasická Indulona prostě není moc použitelná. Je strašně hutná, hodně špatně se rozmazává a navíc se skoro vůbec nevsakuje. Právě tohle všechno mi dávalo ten pocit bezpečí a extra péče. Ale v běžném životě není úplně praktická záležitost si mazat ruce modrou Indulonou. O to víc ale potěšila inovace sortimentu, kterým Indulona krémy prošly. A hlavně jich spousta přibylo. (No jo a taky vím, že si to doma syslím skoro rok, než jsem se přemohla k napsání této recenze.)



Indulona v tubě. Jsou klasika největší. A přijde mi, že zrovna tyhle jsou pořád stejný. Alespoň ta modrá je pořád stejná, stará dobrá klasika. Hutná a nevsakuje se, ale vlastně je příjemná. Vyzkoušela jsem ještě zelenou a nenápadně se stala mým skoro nejoblíbenějším krémem na ruce tuhle zimu. No dobře možná ne nejoblíbenějším, to by musela lépe vonět, na mě je vůně moc základní a bez nápadu. I když je docela uklidňující a nenápadně přívětivá. Ale konzistence je neuvěřitelně příjemná, rychle se vsakuje a je dostatečně výživná i na zimní suchou pokožku. Ochranná na nohy připomíná nejvíce modrou variantu, je hodně hutná i podobně voní a vůbec se nevsakuje. Takže ji používám jen na noc a jen občas, když si před spaním už v posteli ještě vzpomenu. (A pak musím pokaždé ještě na záchod a po cestě to dost klouže.)

Indulonové tělové mléko. Aneb moje momentální nejoblíbenější variace Indulony. Tahle tělová mléka jsou totiž naprosto geniální, nenechte se zmást starou dobrou modrou Indulonou, co se nevsakuje a co je skoro až na obtíž. Tahle tělová mléka jsou až neuvěřitelně lehká. Velmi dobře se roztírají, skoro hned se vsakují, přitom ale mají nějaký ten účinek, jsou výživná a bez problémů mi stačila i přes zimu. A navíc opravdu příjemně voní. Už jsem spotřebovala měsíčkovou i meruňkovou variantu a prostě mi to fakt voní fajn. Předpokládám, že stojí tak někde kolem stovky a myslím si, že tohle tělové mléko z drogérie za to stojí. Dokonce až lituji, že jsem si zakázala nakupovat cokoliv na tělo, klidně bych si měsíčkovou variantu koupila znovu hned teď.



Indulonové tělové máslo. Aneb poslední inovace, která mi ale moc nesedí. Hlavním problémem je konzistence, která je až tuhá, přitom to ale není přírodní máslo, takže v dlaních to netaje, naopak zůstane na rukách tuhá hutná konzistence. Ono je to asi fajn, když máte suchou pokožku, ale problémem je fakt, že to prostě nejde uživatelsky přívětivě distribuovat po celém těle. Mám pocit, že při mazání si úplně tahám za pokožku. Je to jako obyčejná modrá Indulona v tubě, ale ještě o kousínek a o stupínek hutnější. Dobré je, že po namazání je to cítit ještě druhý den. Prostě hebká a vyživená pokožka na celém světě. Ale namazat se tím je opruz týdne. Je ovšem možné, že zelená varianta bude lehčí, tělová másla by totiž měla být ve variantách modré original a zelené olivové. Já si nechala doma jen tu modrou pikslu.

Jinak složení samozřejmě není přírodní, ale to by od Indulony asi hned tak někdo nečekal. Na druhou stranu docela potěší jednoduchý design, který sice úplně není moderní, mi přijde tak jako tradiční induloňácký, opravdu mi tahle modernizace přijde dost super, přitom ale tak tradičně až staromilsky? Dávám vůbec nějaký smysl? Asi ne, ale to nevadí, myslím, že minimálně to tělové mléko s meruňkou nebo to měsíčkové potřebuje doma každý, složení nesložení a na designu přece nezáleží, důležité je to uvnitř.


14 komentářů:

  1. Hodně uvažuji o těch tělových mlékách :) Slyšela jsem už hodně chvály na ně, takže si myslím, že určitě stojí za to je aspoň vyzkoušet. :)
    Soutěž o pečující produkty

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli se Ti modrá Indulona nevsakuje, tak nevíš co je suchá pokožka 😀.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vím, že to není asi sranda... ale tenhle komentář je boží. nojo, nemám suchou pokožku, když tak jen přechodně a jen občas.

      Vymazat
  3. Ano indulona stará klasika. Tá modrá je naozaj riadne hustá a mastná, a napriek tomu, že ja mam napr. stále suché ruky a kremujem po každom umyti vodou, lebo bez kremu ich mám fakt vysušené, tak modrá je na mna priliš. Ale tá zelená tak to je moja topka už zopár rokov. Zatial ju ešte neprekonal žiadny iný krem na ruky a to som ich vyskúšala naozaj množstvo. A mne ani tá vona nevadi, dokonca už pár ludi mi povedalo, že čo to mám za krem, že tak pekne vonia. Ja naopak neznášam parfumované kremy na ruky, tie mi väčšinou nevyhovuju.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi ta zelená vůně nevadí, spíš mi přijde taková nijaká. když neutrální vůně, tak mi asi líp voní ta modrá. každopádně ale jako krém na ruce je ta zelená hodně fajn.

      Vymazat
  4. Kdo maže ten jede, indulona je krém mého dětství. Pamatuji, jak mě s ní máma vždy před vycházkou namazala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si pamatuji, jak se s tím mazala babička... indulona je prostě taková fajn tradice.

      Vymazat
    2. Ja si zas pamatuju, jak jsem byla asi v deseti letech na tabore u more a jedna holka se mazala jenom indulonou. A byla z nas vsech nejvic opalena :-)
      Jinak ja na ruce mivala rada mesickovou.

      Vymazat
  5. Fajn recenzia, ja používam modrú na ruky preventívne, natriem predtým ako budem pracovať, máčať ruky v saponátoch, funguje ochranne. Mamka kupuje rakytníkovú, nieje v tejto rade, je drahšia, kupuje ju v lekárni, ale je hojivá na ruky s ekzémom. Jana J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rakytníkovou jsem ještě nezkoušela, u nás ji snad ani nikde nemají. ale teď ji asi chci.

      Vymazat
  6. Bez modré Indulony nemohu existovat, vždy musím mít doma i v práci několik kusů, jinak hrozí absťák. Se vsakováním problém nemám, mažu ruce několikrát za den, chodidla před spaním, kožené boty taky.
    Jen se mi zdá nějaká jiná než bývala. I když výrobce tvrdí, že se receptura nezměnila.
    aangie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? mi přijde pořád stejná jak před dvaceti lety.

      Vymazat
  7. Ja pouzivam (idealne modru) indulonu na noc na ruky tesne pred spanim, takze mi nevadi, ze sa nevsakuje. naopak :) ale na bezny den pouzitelna nie je. od toho kelimku si slubujem modru indulonu, len vo vyhodnejsom baleni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mi ten modrý kelímek přijde ještě o stupeň hutnější. ale je to dost podobné, možná kdyby mi to někdo ukázal bez obalu, tak bych asi dlouho přemýšlela o rozdílu a která je která.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...