středa 18. ledna 2017

Spotřebováno: Urban Veda, Kimberly Sayer, Oskia, Pixi, Matis atd

Když jsem se teď znova do blogování malinko opřela, tak by se možná vyplatilo se trošku vrátit a zrekapitulovat měsíce, kdy jsem na vás na všechny kašlala. To ovšem neznamená, že bych nenakupovala a že bych nespotřebovávala. Takže dneska malá rekapitulace spotřeby za listopad, pokud se nepletu. Mám tady ještě někde v zápisníčku schovaný i prosinec, tak to zase příště, ju?

V listopadu to bylo docela divoký. Jak na to tak koukám, tak v listopadu to byla objednávčička tuhle na Cult Beauty, tuhle na Bravura London a támhle jednou dvakrát třikrát vicekrát v drogérii a v Praze. No naskládalo se mi to požehnaně. A něco jsem i dostala od čtenářek, děkuji moc! Jak se ale ukázalo, tak i spotřeba byla na vysoké úrovni, takže nakonec jakože šul nul. Nakoupeno 25 plných balení a 7 vzorků, spotřebováno 19 plných balení a 13 vzorků. Takže konečná bilance 0. Tak to je ale zase pěkný...

Pokud jde o tu spotřebu, tak v listopadu jsem spotřebovala docela velké množství oblíbených věcí, které jsem okamžitě nahradila tím samým. Začínám asi stárnout a mírnit se v rotaci a ve zkoušení novinek. Já ještě nechci, chci si uchovat svůj pel mládí...



Pixi Glow Tonic prostě mám ráda, to ale všichni dávno víte. A mám doma hned dvě lahvičky do zásoby. I když je pravda, že momentálně Pixi docela výrazně vytlačil z koupelny Biologique Recherche, ale pořád si ještě tvořím názor, jestli tedy BR P50 stojí za ty obrovské peníze, nebo jestli se potom vrátím zpátky k Pixi. Jo a že nevíte, co ten Pixi vlastně dělá? Je to velmi jemné ale účinné kyselinové tonikum, pomáhá odstraňovat odumřelou kůži, díky tomu jakoby peelinguje, působí to proti pupínkům, proti černým tečkám, pomáhá to s regenerací a s obnovou sjednoceného tónu pleti. Tohle je moje asi čtvrté nebo páté spotřebované balení. To asi svědčí o mnohém.

Matis BB Cream je můj další miláček. Myslím, že je to tak šesté až možná sedmé balení. Pořád nedokážu uvěřit tomu, že tohle byl BB, co jsem dostala v rámci spolupráce zdarma a že jsem ho skoro odepsala ještě před použitím, protože parfumérka a evropská značka... to prostě s kvalitním BB krémem nejde dohromady. A ono ejhle: dokonalé krytí, naprosto úžasná krémová konzistence, co mi nahradí i krém, celodenní výdrž bez kompromisů a jsem s ním prostě tak nějak hezčí. Jsem trošku nervózní, asi potřebuji doma ještě záložní balení a nemám ho.

Light Mountain henna je opět no možná i desáté balení, co mám doma. Potom, co zrušili hennu u TANF, je tohle pomalu jediná henna, co jsem ochotná používat. Je studená, velmi dobře namletá, tak se s ní i snadno manipuluje. Možná barví trošku víc, než bych ráda, raději bych to asi o dva stupně světlejší, ale jsme na sebe už za těch pár let dokonale naladění, takže jí tu přemíru barvení odpouštím. A mám doma ještě jedno balení do zásoby. Jo a říkala jsem, že je to až směšně levný? Aneb jedna krabička henny za 5 dolarů.


Urban Veda Purifying řada (gel a krém) a můžeme k téhleté zelené řadě pro problematickou pleť přidat rovnou i tu fialovou řadu pro rozjasnění. Mi obě dvě přišly prostě neskutečně podobné a jsem si snad nevšimla mezi nimi rozdílu. Tu rozjasňující jsem spotřebovala pak v prosinci, používala jsem obě sady na cestování, nakonec jsem je nastěhovala i do koupelny a spotřebovala, než se to zkazí. Čistící pleťové gely nevysušují, nenechávají výrazný povlak a umývají dost fajn. Krémy se zase rychle vsakují, nedělají pod makeupem neplechu a jsou taky fajn. Jako výrazných účinků jsem si nevšimla, ale ten uživatelský komfort byl podle mě až nadprůměrný. Takže k tomu přidejte i přírodní složení a dostupnou cenu... jako klidně zase někdy.

Reviva Labs Alpha Lipoic Acid Vitamin C Ester & DMAE Cream byl dost podobný krém jako ty od Urban Veda. Akorát Reviva Labs byl hutnější a používala jsem ho na noc. Úplně bych neřekla, že je to něco výjimečného a nějaká nutnost, ale neucpával mi póry, tak nějak i regeneroval, hydratoval, rychle se vsakoval. Za mě klidně ano. Jako jasně, třeba Mad Hippie, co mám teďkom, je lepší. Steamcream, co mám doma nasyslený, je taky lepší. Takže pravděpodobnost, že si Reviva Labs ještě někdy pořídím (stejně jako Urban Veda), je nula celá nula, ale jinak mu fakt nemám co vytknout.

Raw Gaia Bamboo & Pumice Exfoliant byl prostě boží. Opravdu jsem se do něj zamilovala. I když jsem k němu přistupovala docela s respektem a moc jsem od toho nečekala, tak nakonec mi vyhovovala drsnost, přitom ale jemnost částeček. Byly opravdu malinké, ale ne zas tak malinké, jako třeba mají občas micropeelingy, ty jsou mi skoro až nepříjemné. Ale tenhle nadrcený kamen od Raw Gaia byl vlastně fajn.

Therapi Honey Skincare Lip Nectar byl asi fajn. Tedy nejdřív jsme se seznamovali. Pak byl boží a měli jsme spolu lásku nebeskou. A pak začal měknout a strašně rychle mi to uteklo a najednou byl pryč. Tak teď nevím, Nuxe Reve de Miel asi lepší, a proto jsem si tento medový nekoupila, ale Nuxe už za mnou letí.


Joico Shampoo Smooth Cure byl opravdu velmi jemný a řekla bych i výživný. Ale zase mi ani nezatěžoval vlasy. Tak krásně mi je jakože vyčistil, uhladil, umyl a zjemnil. A pak je takové nechal třeba pět dní. Bez sulfátů, bez silikonů, myslím, že i bez parabenů a bůhví čeho ještě, už si to ani nepamatuji. Ale jo, Joico jako značka rozhodně zaujala.

Weleda Zklidňující tělové mléko (z dětské řady) tak nádherně vonělo. Už pro tu jeho vůni jsem se tím mazala fakt neskutečně ráda. A taky jsem si ho proto šetřila už od minulé zimy. Navíc je pravda, že v létě to bylo možná až moc hutné a nemazalo se mi tím dobře. Ale na podzim a v zimě je to jedno velké aaach. Úžasná jemná vůně, ta hutná konzistence, co se ale dobře maže, a naprosto jemná a hebká pokožka ještě druhý den ráno. Měli jsme se rádi moc.

Murad Daily Cleansing Foam byla naprosto zapomenutelná, a proto vám to sem taky píšu. Jako jestli máte tisícovku volnou a nevíte roupama, co by, tak klidně. Ale voní to docela alkoholově, i když to nějak nevysušuje. Na odlíčení to není nejlepší možná pěna, ale na ranní čistění jsme se docela sžily. Ovšem když to sečtu kolem dokola, tak to asi nepotřebujete a za ty peníze si můžete koupit mnohem lepší a nejspíš i levnější čistící pěnu.


Caudalie Moisturizing Mask mi přišla jako další pleťová maska dost zbytečná. Navíc jestli si to dobře pamatuji, tak mě to po nanesení štípalo, což je věc, kterou bych u hydratační masky nečekala. V tomto ohledu je určitě lepší třeba Aromatherapy Associates Overnight repair nebo třeba Mille Ulivi maska nebo z lékárny Avéne ta krémová hydratační. Caudalie moc nemusím, přijde mi to přestylovaná, předražená, převoněná pseudopříroda a tato maska u mě tuhletu nelichotivou image moc nevylepšila.

Kimberly Sayer Ultra Light Facial Moisturizer SPF30 je prostě úžasný. A já už si úplně nepamatuji, čím to bylo tak úžasné. Asi lehkou konzistencí, taky to nenechávalo skvrny, rychle se to vsakovalo a bylo to fajn pod makeup. Což jsou vlastnosti, které u přírodního makeupu aby s lucernou pohledal. Teď v zimě je pro mě určitě větší favorit Balance Me opalovací, ale na léto bych o tomto od Kimberly Sayer klidně uvažovala. Jo a taky myslím, že to fakt pěkně vonělo.

Oskia Restoration Oil byl naprosto zapomenutelný. Alespoň já si nevšimla během používání žádné změny. Prostě olej. Na zadek mě to neposadilo, ale nijak špatné to taky nebylo. Co víc k tomu dodat, vzorky jsem měla dva, dohromady to dalo snad 5 ml oleje, což je hodně. A z toho množství mi vyplynulo, že to v plném balení určitě nepotřebuji, i když lahvička vypadá pěkně, což.


- No a to je konec! - To mám přece říct já! - Tak to řekni!

11 komentářů:

  1. Ahoj, ma prvej fotke v nákupoch máš Caudalie beauty elixír, používaš ho? Mne to doma stojí na poličke a nejak neviem čo s tým, na tvári dosť štípe, a keď sa nedajbože dostane do očí... nejaký tip? Mám od Caudalie čistiacu penu, tá je fajn hlavne ráno, aj keď teda tá vôňa mohla byť lepšia.
    Máš skvelý blog, dobre že píšeš. Vďaka.
    JanaJ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. používám a nějak odvařená z něho nejsem. moc mi nevoní a je to jen průměrná voda ve spreji. používám na fixaci makeupu nebo pro rychlejší vsáknutí krému a oleje.

      Vymazat
  2. Wau, to je pěkná spotřeba. Já jsem na to vážně lenoch a mám otevřených hned několik produktů :D ale jako malé předsevzetí jsem si dala, že si nekoupím další když aspoň několik dalších nevypotřebuji. A plánuuji o tom napsat nějaký i ten článek, abych to dodržela. Protože jinak je to semnou strašné. Z těchto produktů jsem nezkoušela vůbec žádný a přiznám se, že o nich slyším také poprvé, ale hodně mě zaujala značka Pixi.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mozem sa spytat kde kupujes vzorky od May Lindstrom? Po vsetkych tych pozitivnych clankoch by som ich rada vyskusala:) dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já už ML vzorky dlouho neobjednávám, mám plná balení, nebo proč se ptáš. kdysi jsem si objednávala na contentbeauty. objednat jdou prý i na ingrediens, ale mně tam přijdou drahé.

      Vymazat
    2. V Ingredients jeden za pade, když se vyzvednou osobně, přijde mi to na vyzkušení ideál. Jinak si vtloukám do hlavy tu Kimberley! Tlouk, tlouk, tlouk! Pixi je teď ksoro nutnost, ale nakonečnou recenzi Bravury se těším!

      Vymazat
    3. no právě to za padesát mi přijde drahý. jsem mívala 5 za 3 libry a free shipping. ještěže už je nepotřebuji.

      Vymazat
    4. Ďakujem za odpoveď, len som sa po nich pozerala a nikde neboli, ale na Ingredients je tá možnosť, tak skúsim tam:)

      Vymazat
  4. Ja fakt musim vyzkouset ten Pixi glow tonic, vzdyt ho ma uplne kazdej a ja jeste neeeeeee! x

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych se zeptat na tu hennu, protože prostě nemůžu najít ideální, co by mi sedla... Zkoušela jsem zlatou od Khadi, ale nechávala mi načervenalé odrosty, které nejsem ochotná zkousnout.... Teď jsem zkoušela Ash blonde od Cosmetiky, ale moc mi to nechytlo... Mám světle hnědé vlasy a už mi začínají šediny, tak hledám něco, co neovlivní barvu hnědých vlasů a jen zatónuje šediny... Předem díky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...