pondělí 12. prosince 2016

Aromatherapy Associates: Overnight Repair Mask

* koupené na SpaceNK

Nemám krémové výživné masky ráda, protože moje pleť je až tak nepotřebuje. A kdybych si měla jednu jedinou krémovou masku vybrat na zbytek svého života, tak raději řeknu, že čistý jíl mi bude stačit. Ale časy se mění a potkala jsem tu nejlepší krémovou výživnou masku, bez které už snad nechci žít. Šťastně až do smrti nám kazí jen jediné. Cena přes padesát liber. Jsem ochotná to vydržet u Problem Solver od May Lindstrom, který je prostě pro mě zázračný a navíc mi jedno balení vydrželo dva roky. Jo jeho cena se mi zdá přijatelná. Ale dva tisíce za malou krémovou masku, která by mi při pravidelném používání vydržela třeba půl roku... může být zázračná horem dolem, ale stejně budu při utrácení trošku váhavá. Jako asi jo, možná si masku koupím ještě někdy ještě jednou. Když bude pěkná akce, sleva, dárek... opravdu bych chtěla mít plné balení brzy zase doma. Tohle je totiž na konci.


Přitom ze začátku to nebylo nic světoborného. Jako jo, líbila se mi konzistence od prvního máznutí. Je hodně neobvyklá na spací masku, ty většinou bývají gelové a lepivé, nebo naopak krémové a vstřebávací. Tahle ne, takhle má bílou krémovou konzistenci, která je skoro až gelová. K pleti lehce přilne, jakoby se vsákne, ale nechá na pleti povlak. Ten se chová skoro jak gel, třeba aloe vera, pleť vypne, zjemní jakékoliv vrásky a zprůhlední. Je to hodně příjemné na nošení, vůbec to nelepí, spíš to jakoby vytvoří na pleti druhou jakoby ochrannou vrstvu a dobře se s tím i spí.

Líbila se mi hned od začátku i vůně, vůbec to celé použití bylo hodně fajn. Ale výsledky nic moc, prostě mě nepřesvědčily. Chovala jsem se k tomu totiž jako k normální výživné masce. Takže nanést, nechat, umýt, pokračovat jako normálně. A to byla chyba. Nedělá to nic. Ono aby se to kouzlo ukázalo, tak si to fakt musíte nechat přes noc. Normálně hned na toner, místo všech možný krémů, sér, olejů a balzámů. Občas jsem tuhle masku používala i přes sérum a olej, ale uznávám, že mnohem lepší účinky to má, když masku plácnu hned na čistou pleť.


No a účinky? Prostě odpočatá pleť. Pokud jste si někdo nakoupil zásobu alverde masky, tak tohle je ještě o kousek lepší. (A není to limitovaná edice.) Ráno je pleť zregenerovaná, vyhlazená, jemná, sjednocená, napnutá a taková čerstvá. Prostě maska pro dospělé holky, co už mají právě s tímto problém. Potřebuji rychle nové balení, tady v tom si už suším poslední zbytky pro mimořádnou příležitost...

9 komentářů:

  1. Kedysi mali na HQ Hair cca za 35€ ten gift set(maska, enzym.peeling a olej do kupela) tak som to zo zvedavosti kupila. Maska je super a aj ten peeling pozitivne prekvapil.
    Lucc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je ale pěkná cena. to bych si koupila hned. peeling taky chci vyzkoušet.

      Vymazat
  2. to zní skoro jako pohádka...ještě by mě zajímalo složení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to taková menší pohádka. složení takto nějak:
      Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Oryza Sativa (Rice) Germ Oil, Aqua, Glycerin, Panicum Miliaceum (Millet) Seed Extract, Tannic Acid, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Microcrystalline Cellulose, Cellulose Gum, Algae Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Cetearyl Octanoate, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil , Dipalmitoyl Hydroxyproline, Fragaria Ananassa (Strawberry) Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Ethylhexyl Palmitate, Tribehenin, Sorbitan Isostearate, Palmitoyl Oligopeptide, Ximenia Americana Seed Oil, Rosa Canina Fruit Oil , Boswellia Serrata Extract, Mel (Honey) Extract, Rosa Centifolia (Rose) Oil, Boswellia Carterii (Frankincense) Oil, Santalum Spicatum (Australian Sandalwood) Oil, Pogostemon Cablin (Patchouli) Oil , Pelargonium Capitatum (Geranium) Oil, Commiphora Myrrha (Myrrh) Oil, Parfum , Xanthan Gum, Tocopherol, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Sodium Citrate, Benzyl Salicylate, Geraniol, Benzyl Benzoate, Citronellol, Farnesol, Limonene, Linalool.

      Vymazat
    2. To je pěkný! Naštěstí mám ještě jednu Alverde v zásobě, a pak... Pak si teda asi raději dám ten pořádný odpočinek :-)

      Vymazat
    3. A o které Alverde masce prosím mluvíš? Nějak mi to uniklo...

      Vymazat
    4. alverde pytlíková krémová maska, co byla v limitované edici letos na jaře... myslím, že jsem o ni psala někdy ve spotřebovaných a taky na instagramu.

      Vymazat
  3. Promin, ja jsem v na zahranicnim webu nakupovala pouze jednou na strawberry a jelikoz mi napocitali clo, které slibili vratit a nikdy nevratili, uz jsem to radsi nikde nezkousela. Koukala jsem ted kvuli teto masce na spaceNK a davaji mi na vyber jen UK a Ameriku. Jak to je s objednanim, poštovným, dorucenim atd do CR? Paradox je, ze v UK jsem byla loni dvakrat, hodila jsem dotazy na diskusni fora, po cem se tam mam z kosmetiky poohlidnout a nikdo mi neodpovedel...jenze uz se tam nedostanu takže musím nekde objednat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky jsem nakupovala na uk verzi. vlastně na té usa verzi jsem nikdy nebyla, takže ani nevím, jaký je rozdíl, asi to tam bude levnější? jinak clo a dph se zatím neplatí, poštovné se neplatí od nějaké přepálené částky, jako snad 150 liber nebo tak nějak, myslím, že to vozí ups, takže fakt za pár dnů doma a jejich kurýři jsou spolehlivý, volají, domluví se, všechno.

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...