středa 5. srpna 2015

Spotřebováno za červenec: Badeanstalten, Becca, Yes to Blueberries

Červenec byl miniaturní. Nebo tedy alespoň já nenakupovala skoro nic. Koupila jsem tvářenky do sbírky, protože proto. Koupila jsem balení henny, protože moje vlasy to už potřebovaly. Koupila jsem gel na obočí, protože mi došel. A to je vše. Jsem si říkala, jak jsem šikovná a že konečně jsem přestala nakupovat kosmetické blbosti. Sice jsem začala nakupovat domácí blbosti a taky trošku oblečení, ale to patří na jiný blog, který naštěstí nemám... takže vlastně jsem nakupovala rozumně. Z kosmetiky opravdu jen to, co jsem potřebovala. Jo a dostala jsem tři kousky Pure Fiji. Asi proto, že jsem byla hodná.

Jenomže pak mi přišel balíček od jedné ze čtenářek. Čekala jsem něco málo vzorků, možná i něco navíc, vždycky každý přibalí něco navíc, jen tak pro radost. Jenomže tohle navíc je fakt strašně moc navíc. To jsem nečekala vůbec. A opravdu odesilatelce, pokud toto čte, ještě jednou děkuji moc. Zvedlo mi to náladu, potěšilo mě to a těšit mě to bude ještě několik měsíců. Nejsem moc na tyhle plytké děkovačky čtenářům, pokaždé mi to přijde hrané a neupřímné, ať už to říká a píše kdokoliv. Ale toto mě trošku dojalo. Takže plytce ale upřímně, navíc opravdu ze srdce děkuji moc, takže vlastně ne moc plytce. Děkuji všem, kteří to tady čtou. Děkuji moc všem, kteří mi občas napíšou email, zeptají se na radu, nebo mi naopak radu dají. Děkuji za každý jednotlivý komentář. A děkuji i za každé shlédnutí nebo jen nahlédnutí.



Dohromady to dává 38 kusů do plusu. Což je tedy docela hodně. Ono vůbec, jak jsem to stěhovala a dělala v tom nový pořádek, tak jsem zjistila, že tolik toho fakt nepotřebuji. Nejvíc jsem se vyděsila svými rtěnkami. Zhruba před dvěma roky jsem totiž skoro přestala nosit rtěnky. Když už, tak sáhnu po osvědčené klasice (nejčastěji Illamasqua)... ale jinak mě to nebere. Blbý ale je, že můj mozek tak nějak v setrvačnosti rtěnky dál nakupoval a přestal teprve někdy před půl rokem. Což máme rok a půl nákupů rtěnek, které nikdo nikdy nenosil a u některých ani ten odstín nevyzkoušel. Stydím se. Pokud to chcete vědět v číslech, tak rtěnek nemám tolik co tvářenek, ale bohužel trojmístné číslo jsem napočítala. Neboli napočítala jsem 102 a určitě jsem na něco zapomněla.

Vzala jsem si ponaučení a rozhodla se víc nosit rtěnky. Taky jsem si dala předsevzetí, že každou jednu svoji rtěnku vyzkouším. A co bude zkažené, nebude se mi na puse líbit, nebude mít ten pravý odstín pro mě... půjde prostě do koše. Stejně zlikviduji i jiné věci, co nepoužívám a mám už víc než dva roky. Prostě to buď používat začnu, nebo to jde. V červenci jsem s tím vyhazováním začala a díky tomu se počet spotřebovaných kusů dostal až na 23.


Moje první krabička vyhazovaných věcí. Mohlo by toho být víc, ale se teprve rozjíždím. Vyhozené rtěnky Silk Naturals jsou skvělé, ale prostě jak jsou přírodní, tak se kazí. Stihla jsem je spotřebovat trošku víc než do poloviny. To samé platí i pro balzámy Willow Tree Minerals. Další přírodní zkažený balzám taky vyhazuji. ELF a essence jsou dost k ničemu. I když Glow odstín tvářenky byl fajn, ale rozbitý to prostě nefunguje. L’Oreal Professionnel Playball jsem taky nepochopila. Vzorky Biofáze jsem kdysi použila, nic to neudělalo, tak jsem zbytek schovala a teď to vyhodím.


**** L’Oreal Professionnel Mythic Oil Souffle D’Or šampon a kondicionér... ta vůně ve vlasech mi bude chybět a navíc šampon ani kondicionér vůbec nejsou špatné.
** Alterna Bamboo Kendi Oil Dry Oil Mist... i tato vůně mi bude chybět, zbytečnost vlasového oleje v mé koupelně už méně.


** Nuxe Bio Beauté micelární čistící pěna... sice jsem se s ní smířila, ale pak jsem otevřela novou pěnu (od Tromborg) a najednou opět velmi jasně vidím, co všechno bylo na Nuxe špatně (vůně, konzistence i účinky).
***** Pure Fiji Body Butter mango... voní a dostala jsem nové balení, které jsem velmi uvítala.
*** ebelin odlakovač... jsem spíš příznivce běžných odlakovačů, tyhle houbičkové mě moc netankují.
*** BioAroma jílová maska... prostě jílová maska, chová se to jako jíl, vypadá to jako jíl, voní to trošku líp než jíl.
** Acorelle Protecteur de Jeunesse... voní to pěkně, víc jsem toho ze tří použití nevyzkoumala.



**** Badeanstalten slupovací maska z řas
A víte co? I přes tu hrozivou cenu (násobte čtyřmi) bych si klidně koupila masku znovu. Je na obličeji opravdu moc příjemná. Balení mi vydrželo na tři použití. Barva masky je světle zelená, po zaschnutí ještě zesvětlá. Líbí se mi složení, řasa na řase... proč se takové masky nedělají i normálně? Proč všichni dávají do masek furt jen jíl a jíl, inovativně maximálně vymění zelený jíl za červený, k tomu lupnou nějaký ten olej. Nuda! Neříkám, že je jíl špatný, ale když chci jíl, tak si dám raději čistý. Kdežto taková řasa... jo klidně za to dám tu stovku, i když z toho budou jen tři použití. Maska má po smíchání s vodou jemnou a hodně hladkou konzistenci, při zasychání nevysušuje, spíš jakoby vyhlazuje pleť. Maska jde z pleti sloupnout. Nebo klidně i smýt, ale pak se stejně smývají spíš jenom takové dlouhé cáry a cucky. Po smytí je pleť hladká, jemná, přijde mi, že to funguje i na černé tečky. Jo klidně bych si ji koupila znovu.


**** Becca Brow Shaping Gel
Trošku průhledného gelu. Nebo trošku zabarveného gelu. Moje obočí víc nepotřebuje. Uznávám, že Benefit Speed Brow mi asi vyhovoval víc. Měl lepší kartáček, navíc dodal i trošku barvu. Ale ta cena... a vydrží to asi jenom půl roku... no ne díky. Becca vůbec nebyla špatná, navíc jsem ji koupila snad za dvě libry na fragrancedirect.co.uk. Měla trošku větší kartáček, ale velmi dobře fixovala ovšem bez toho, že by obočí zbytečně slepovala a nějak přehnaně natužila. Jen pročesala a obočí pak stejně vydrželo upravené celý den. Jako náhradu jsem si konečně pořídila alverde v odstínu Blonde, no a co myslíte? Becca byla o dost lepší. 


* Yes to Blueberries Anti-wrinkle Intensive Repair Serum
Možná je to moje chyba. Je pravda, že sérum mi doma leželo něco přes půl roku, než jsem ho otevřela a začala používat. Ale zase to má symbol, že vydrží otevřené 12M, takže si myslím, že půl roku domácího skladování a půl roku používání by to dát přece mělo. Takže možná to moje chyba není a to sérum je prostě a jednoduše hrozné. Smrdí. Mně to smrdí trošku jako žluklé bambucké máslo. Bambucké máslo sice v séru nenajdeme, ale smrdí to tak. Ale dejme tomu, možná mám jenom přecitlivělý nos. Horší je konzistence séra. Lepí to. Nevsakuje se to. A drolí se to z obličeje. Nanesete, opatrně přidáte makeup... a pak si najednou pozor nedáte, sáhnete si na obličej a najednou máte sérum i s makeupem odrolené, ani nevíte jak. Ale jak říkám, možná to je moje chyba, možná bylo sérum prostě jenom zkažené a nějaké prošlé, jako určitě byl nějaký důvod pro to, že se prodávalo v brutální slevě.


Takže? Proč se kosmetika musí kazit? To mi přijde nespravedlivé... hlavně ke mně!

21 komentářů:

  1. Taky pravidelně vyhazuju kosmetiku, co se mi zkazila. Někdy mě překvapí, jak je to rychlé a někdy zase přírodní věci, které se měly zkazit, vydrží. Strašně ráda bych vyzkoušela něco z řady "Yes to..." ale vůbec jsem to tu nesehnala :-(
    chválím záměr protřídit (nejen) rtěnky a nechat si jen to, co používáš. To je totiž chic :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako za mě spíš teď říkám, že yes to se raději vyhnout. mám doma ještě dva čistící krémy, takže možná se můj názor ještě změní, ale spíš si myslím, že to nebude nic skvělého.

      Vymazat
    2. mala som sadu 4 produktov Yes to carrots a bola som spokojna.

      Vymazat
  2. Poslední dobou mám pocit, že nakupuju kosmetiku jen na základě tvých doporučení. Von totiž nikdo jinej v čechosféře nějak rozumně nepíše... Nebo resp. všichni jedou na vlně chemky a mě to jakožto milovnici aspoň-trochu-přírodní kosmetiky moc nebere.
    Takže mám Loreal Mythic Oil (i když má sulfáty. Ale já jsem chtěla vyzkoušet, jak to voní.) A čekala jsem teda od vůně něco jiného, mně připomíná mýdlo s jelenem :-))
    Mimochodem, na obočí ti můžu všema deseti doporučit gel od Lorealu. Mám ten tónovaný a je super, má mini kartáček, obočí zafixuje, zabarví, zahustí a přitom ti z něj neudělá betonajdu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt jo? podle mě? tak to děkuji moc! a to mě tedy Mythic Oil voní moc, voní mi to tak zlatě... luxusně... a kytičkově.

      Vymazat
  3. Moc hezky si to napsala, vůbec to nevypadá od tebe neupřímně a čtenářka je super;-)
    A k tomu kažení..mi to tak připomíná těch pět balzámů od Figs and rouge...grrr... Hlavně, že měly vydržet 12 nebo 24 měsíců od otevření. Jo a pak přesně smrděl a měl lepivou konzistenci, tak to bude asi u všeho podobný:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, tak ale F&R jsou tím pověstné. malý jsem kdysi stihla spotřebovat, velký se mi zkazil v půlce a to jsem ho mazala i na ruce a tak.

      Vymazat
  4. Ta kazivost mi u přírodky taky dost vadí. Díky tomu se snažím o synchro mezi nákupem a spotřebou v péči (a syslím spíš konvenční věci), v péči se to snad s tou spotřebou i daří a u dekorativky nakupuju jen minimum pro přímou spotřebu, i tak ale občas letí věci do koše.
    Další bod je, že nesnesu plíseň v ničem (myslím zdravotně), reakce se dostaví na její eventuální přítomnost dřív, než se plíseň objeví vizuálně, naštěstí ji většinou ještě dřív cítím než vidím (třeba i v jídle - což ostatní moc nechápou, zkus třeba vysvětlit na návštěvě, že si nevezmeš pohoštění, neb ten sýr je zkažený :D ), je to kapku otravné pro život nejen v kosmetice.
    Takže nakonec volím často tu "polopřírodu".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo, tak k nám na návštěvu asi nechoď. nedávno jsem si zrovna říkala, že ten sýr už chutná nějak zeleně, vizuálně to ale bylo v pohodě, tak jsme ho snědly i s příchutí... a taky dobrý.

      Vymazat
  5. Konečně jsem se dostala k recenzi krému od BioAroma proti akné: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2015/08/proc-si-nekoupit-bioaroma-krem-proti.html.
    Už jsi ho zkoušela a byla jsi s ním spokojená ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nějaký BioAroma krém jsem zkoušela ze vzorku, už ale nevím který. jinak mně tedy konzistence vyhovuje, za poslední rok jsem si právě oblíbila takovéto hutnější balzámy na pleť, Decleor je tedy lepší, ale BioAroma mi přišla taky v pohodě. má dobře vyvážený poměr másel a olejů a éteráků, takže není tak přehnaně mastná, jako třeba čisté bambucké nebo kakaové. (třeba takový Saloos bambucký balzám bych na obličeji nesnesla)

      Vymazat
  6. Drzim palce so stahovanim. My sme sa stahovali pred 2,5 rokom a poslednu krabicu som vybalila a odlozila minuly mesiac...a ano, prestahovali sme strasne vela veci ktore som aj tak iba vyhodila (facepalm).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych toho chtěla spoustu vyhodit, ale zatím se mírním. jinak krabice už nevybaluji, protože ještě nemám nábytek... a krabicový systém je náhodou super.

      Vymazat
  7. Ach, Becca je ale moc drahá! Já mám tentýž Alverde, po letech jsem zkusila lehké obarvení hnědou na řasy i obočí a jsem nadšená, už se krom BB krému nelíčím vůbec, v těch vedrech labůžo! Obočí Alverdím jen učísnu, zpevním a na rty dám balzámortěnku - prázdninově vyspaná, to je boží část roku!

    Zásilku máš parádní, Inlightu bych se trochu bála - aby mě to jako příliš nerozdráždilo, zkoušela jsem odličovák a byl jedlej! Jo a dnes jsem si pořídila toner Martiny G. zázvorovej a moc se těším, co se mnou ten zázrak udělá (protože nikdy žádnej toner nic, ale TOHLE složení! to musí!). Máš už taky nějaký ozkoušený? (když už si mě do něj tak nějak samovolně uvrtala)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je pravda, Becca je strašně drahá. jako on ten Alverde asi nebude úplně marný, ale přijde mi takový suchý. jinak MG tonery jsem ještě nezkoušela. chtěla jsem zrovna ten zázvorový a oni ho v biooo prostě asi tři měsíce neměli, jenomže jsem nový toner fakt už potřebovala, tak jsem si nakonec koupila Argital. ale určitě, až mi Argital dojde, tak zkusím koupit MG. doufám, že to už bude!

      Vymazat
  8. Jaké vůně Pure Fiji scrubu jsi vyzkoušela? Jaké se ti líbily nejvíc? Asi si brzo zase nějaký koupím, jen nevím, do jakého jít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. peelingu jenom jeden. kdysi dávno a byl to asi kokos. tohle je tělové máslo mango. jinak v různých produktech (šampon, kondicionér, olej, máslo,) jsem zkoušela různé parfemace. mango mi voní pěkně, nejlíp mi voní asi bílý zázvor, ale jenom v některých variacích, třeba v šamponu nic moc, v tělovém mléku je to nebe v tubě. voní mi i plumérie, guava nebo karambola... jsou to hodně květinově sladké parfemace a docela výrazné. kokos mi přijde takový nijaký, spíš mi smrdí. ananas, mléko a med jsem snad nikdy nezkoušela. vlastně ananas jsem zkoušela od Reinu v peelingu a moc pěkné to bylo, ovšem jestli je ten od PF stejný... to nevím, i když asi bude.

      Vymazat
    2. Neměla jsem peeling, ale doporučuju očuchat. Já si loni koupila ta maličká balení olejů, nevonělo mi z toho nic, ale říkala jsem si, že asi na těle... Vzala jsem zázvor a mango tuším, smrděly mi děsně, lacině, chemicky, prostě fuj, ani WC čistič bych takovej nebrala ;-). Snad je to u jiných výrobků jiné, nechápu, ale za ty prachy - za mě děs!

      Vymazat
    3. fakt? to mi to voní. a vůbec ne chemicky. uznávám, že možná je to až moc silná a vtíravá vůně, ale prostě mi to voní. ale je tedy pravda, že se vůně liší podle výrobku. třeba zrovna oleje mi nejsou některé moc příjemné, jak je vůně silná, a třeba některé šampony mi zase přijdou navoněné jenom lehoučce.

      Vymazat
  9. Haha, ta poslední věta mě dostala :D mě nejvíce asi rozčilují jak se mi zničily všechny laky na nehty :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...