čtvrtek 14. února 2013

Tak tomu říkám GULE

Takže jsem se vrátila z Palladia. V Sephoře novou kolekci Meteoritů mají... ale nemají tester. Chvíli to vypadalo, že je vlastně nepotřebuji, že já je prostě po Praze nahánět nebudu a že na slepo je nakupovat taky nebudu. Jen tak pro formu jsem sešla i dolů do Marrionnaud... a tam tester mají! 

Tak tomu říkám koule! Taky rádi nakupujete kosmetiku s koulema? Ale odmítla jsem platit českou cenu, tedy už si nepamatuji, kolik za to chtějí, ale určitě to bude 1500+.

A proč vám to vlastně celé píšu. Protože já už je mám na cestě! Protože na Feelunique mají právě valentýnskou slevu 14%, a koule mě tak vyšly na mnohem příjemnějších 1100. A protože sleva platí jenom do této půlnoci.

AMORE14

Nemáte zač!

Jinak jsem obhlédla i EL a neříkám, že je ta tvářenka/rozjasňovač špatná... ale asi se bez ní obejdu. Zatím. Obejdu se i bez Lancome In Love nebo jak se to jmenuje. A když už jsem v té parfumérii stála... tak mám najednou pocit, že potřebuji všechno od Shiseido. Zvláštní. To bych do sebe nikdy neřekla!

30 komentářů:

  1. Blahopřeji ke stylovému úlovku, pravděpodobně ho budeš mít na celý život. Jsem zvědavá na recenzi!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. odolávám, odolávám, odolávám!!

    toto opakujte tisickrat a s mantrou na rtech zhasněte a jděte spát! :DDD
    to je levná varianta pro mě!

    tobe k lovku gratuluji, tesim se na recenzi!

    (a na cely zivot je budes mit i kdybys pulku nekde nedejboze vysypala;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach jo...
      tak mantra nefunguje:/

      Vymazat
    2. ale copak... taky už je něco na cestě?

      Vymazat
    3. na nic se neptejte! :DD
      jdu splnit teda aspoň tu druhou část - zhasnout a spát!!

      Vymazat
    4. no dobře, broučku, jdi spinkat... jsi z toho nakupování asi unavená!

      Vymazat
    5. pěkný blog Color Beam, já bych založila spolek anonymních koulofilů :-D

      Vymazat
    6. Koukám mezitím, co jsem sladce spinkala a zdalo se mi samozřejmě o čem jinem než zase o těch proklatych kuličkách:-))), tak jste si tady ze me nemístně utahovaly!!!

      Ano je pravda, ze mi vcera adrenalin vylitl- přece jen akce byla jen do půlnoci a zbyvaly pouhé dvě hodiny!!!:-)))

      Za pochvalu mého blogu zde v komentářích děkuji:-)!!

      A prosim v kulovem spolku bych poptavala čestné místo:-)!!!

      Vymazat
    7. vidíš... mě to včera svědilo celý den a nakonec jsem prostě u večeře už musela... jinak bych asi neusnula.

      jinak kulkový spolek zní pěkně, taky mi tam rezervujte místečko!

      Vymazat
  3. Taky jsem využila valentýnské slevy na feelunique :-D ...doufám že kuoule dorazí co nejdřív :-P nemůžu se dočkat

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ja ti nevim...zatim jsem meteority nepolibena a netusim, jestli by zrovna tahle limitka byla tim nejlepsim uvodem do problematiky...Ale na druhou stranu, kdyz jsi jim dala zelenou ty, tak asi budu muset taky! A nevyzkousela jsi EL v akci? Ono to totiz na pleti vypadalo tak hezky sveze, perfektne ruzove, se zajimavym odleskem plus multifunkcnost v podobe rozjasneni oci...no neber to=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, ale je možný, že tato limitka je spíš tvářenka než pravé meteoritky... asi to fakt není to nejvhodnější jako úvod do kurzu "dívejte, co meteoritky umí" ale zase na druhou stranu, toho za svoje peníze dostaneš bezkonkurenčně nejvíc. a navíc ty KULE jsou fakt velký! to se jen tak nevidí.

      a ne, nezkoušela jsem el na tváři. a nebudu a nebudu a nebudu. jak to říkala color beam... pětsetkrát si to zopakovat, nadechnout se, zhasnout a spát!

      Vymazat
  5. A co je EL? Já jsem věčně pozadu.
    Blahopřeju ke koulím, mám je na seznamu.
    Rejčka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já myslím totok ale raději to ani nezkoušej, aby si neskončila jako Talka... já blbá nad tím zase už od večera uvažuji. jo a kdyby náhodou, tak v marrionnaud mají 40% na druhý výrobek! to kdyby někdo toužil po el i kulích.

      Vymazat
    2. Tak jsem si to já chytrá samozřejmě taky otevřela, ale tady mě nedostanou! EL manii mam snad za sebou, nehledě na to, ze petiodstinovy bronzer z letní kolekce mě vyloženě trochu zklamal:-//

      Vymazat
    3. Tak to jsme klidní. EL míjím, zato nad roztomilostmi od Clarins každý rok vzdychám:
      http://www.escentual.com/clarins/clarins-make-up/paletteeclat001/
      Ale momentálně je na seznamu "tochcuahned" hodně vpředu Coco a ne jedna:
      http://www.frontrowbeauty.com/chanel-coco-rouge-shine-lipsticks-2/
      http://www.frontrowbeauty.com/chanel-rouge-coco-shine-lipsticks/
      Co mám dělat... Coco je prostě krása.
      Rejčka

      Vymazat
  6. tywe, di někam, teď abych si je koupila už taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mooro, kdo s těma koulkema začal? Hmmm? :-D Fakt dík, moje peněženka ti je vděčná :-P

      Vymazat
  7. V prvy moment som z nich bola na vetvy, ale ked si tak uvedomim, ze k tym mojim iba pravidelne pricuchavam. Asi by to bol drahy spas :)

    OdpovědětVymazat
  8. Takže se ti ty koule nakonec zalíbily. No 53g tvářenky se hodí. :D Těším se na recenzi. Já jsem také využila slevy, koupila jsem si ten kompakt. Docela bych chtěla zkusit i Voyage, pro začátek asi jen refill, nezahlídla jsi ho náhodou někde na internetu? Na feelunique ho nemají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se těším, až mi dojdou domů. doufám, že to stihnou příští týden.

      voyage: mi přijde, že feelunique ho občas mívají. ale jistá si nejsem, voyage mi nikdy lákavě nepřipadal. ale zase nikdy neříkej nikdy, že ano...

      Vymazat
  9. Ja som vcera hrdinsky odolala a nekupila nic :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já taky kód využila, i když na něco jiného (YSL Teint Eclat) a Sephoru mi ani nepřipomínej... chtěla jsem vzorek právě toho makeupu, i jsem něco kupovala a slečna mi vzorek velkoryse dala...až doma jsem zjistila, že to není ani na jedno použití...a pak si ho mám tam koupit za 1150?!

    OdpovědětVymazat
  11. Hani mas me na svedomi!! Dneska vedly vsechny cesty misto do Rima do Marionnaud a po vyzkouseni jsem okamzite podlehla...jsou jako rafinovanejsi, sofistikovanejsi, sametovejsi verze EL. Ptala jsem se pani na cenu, kterou ze zahadnych duvodu nemaji nikde uvedenou. Pani ji nenasla, ale usoudila, ze baleni je plast, takze to bude kolem 1200 a stejne uz je nemaji. V Sephore uz byly trochu informovanejsi, tam mi bylo receno, ze kolem 1800, ale ze uz jsou taky vyprodany...takze tak. Ale ja je chci, ted hned!! A btw, oko za oko, zub za zub, takze si mazej zkusit EL, at v tom nejsem sama=)

    OdpovědětVymazat
  12. A jeste jeden dotaz, jak dlouho asi k nam putuje balicek z feelunique?

    OdpovědětVymazat
  13. hahaha... já ten el zkoušela na ruku a nějak mi fakt přišlo, že se bez něj obejdu. i když uznávám, že jeho konzistence je naprosto úžasná. ale jak říkáš... přišlo mi to dost podobné těm kulím, takže pro mě byla volba jasná! ale zajdu ho tedy vyzkoušet ještě jednou, až půjdu v pátek do školy...

    balíček chodí tak za týden. možná deset dnů, občas je to i míň, ale naposledy jsem čekala na ten nuxe balzám asi tři týdny, což už bylo fakt maximum. zase to bylo o vánocích, tak možná tím? každopádně moje kule byly odeslané v pátek, tak nějak by bylo pěkné, kdybych si je v pátek mohla vyzvednout!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak už mám gule doma :-) , ale pozor až je budeš otvírat - měla jsem v krabičce hodně rozsypaného pudru, asi nic moc přeprava. Hodně jsem ho i vdechla budu mít glovy nudle :-D

      Vymazat
    2. no vidíš. já ještě nebyla na poště. zítra to taky nestihnu... tak doufám v pondělí. chci mít taky dewy holuby!

      Vymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...