neděle 20. ledna 2013

10 věcí, které byste měli v roce 2013 vyzkoušet: #1 Just Pure Minerals

Hlavní podmínkou pro zařazení do mého topten bylo to, že jsem danou věc koupila v roce 2012. No... trošku to nesouhlasilo u YR 24hodinové péče, protože tu jsem si poprvé koupila před lety, ale zase to nové balení jsem kupovala loni... takže vlastně v pohodě. U PayPalu to neplatilo už vůbec, ten já už používám roky. U henny to platilo tak ... dejme tomu ... nakonec tu svoji momentálně nejoblíbenější TANF jsem vyzkoušela až loni. BB krém jsem už taky vyzkoušela dávno, ale ty dva, co teď používám, jsou loňské. No a dneska je to taky s odřenýma ušima... JustPureMinerals makeup používám snad dva roky, ale ty nové neutrální odstíny jsem koupila ve vzorku teď v prosinci. Takže asi tak!



Tak nějak mám pocit, že tomuto makeupu jsem věnovala na blogu velmi málo prostoru. A přitom by si zasloužil veškerou naši pozornost, kterou máme a pošetile ji věnujeme jiné kosmetice. Protože je boží. Taky je skvělý. A neměla bych zapomenout na to, že je úžasný! Má to své důvody:
  1. Je velmi jemně namletý a k pleti přilne bezchybně tak lehce.
  2. Není rozjasňující ve smyslu třpytek, ale lehce vyhladí pleť.
  3. Takže pleť vypadá odpočinutější a svěžejší.
  4. Dokonce půjdu v tvrzení tak daleko, že efekt přirovnám ke Guerlain kulím (ale bez třpytek).
  5. Na pleti prostě drží.
  6. A drží.
  7. Nevysušuje. Ani v létě ani v zimě ani nikdy.
  8. Barevně mi sedí, ať už ten růžový nebo nový neutrální podtón.
  9. Pleti se přizpůsobí a vypadá neviditelně.
  10. Navíc s tímto makeupem není hezčí moje pleť, jsem tak nějak hezčí celá já.


Obrovská nevýhoda je, že moc nekryje. Takže ho používám pouze v dobrých dnech nebo spíš častěji jako fixační pudr. A JPM makeup je tak skvělý, že se naprosto bez výčitek přenáším přes fakt, že fixační pudry nepoužívám. Pokud jste si mysleli, že meteoritky nepotřebujete (no fuj)... nebo, že je nechcete, protože mají třpytky... nebo, že si je nemůžete dovolit, protože jsou mastné jako prase... nebo cokoliv jiného... tak toto potřebujete. Makeup je lehký, vyhlazuje pleť, rozjasňuje bez třpytek. Možná to není ani rozjasnění spíš vykouknutí pěkné pleti, tak nějak, nemůžu najít vhodný výraz, který by odpovídal mému rozjásanému psychickému stavu po nanesení tohoto makeupu. Navíc je to levné... ve vzorku určitě. Za čtyři vzorky zaplatíte na Etsy $6 i s poštovným, v oficiálním eshopu vás to přijde na $7. (Nechápu sice, proč je Etsy levnější než oficiální e-shop, když se tam musí platit ještě navíc poplatky z prodeje, ale kvalitám makeupu divná obchodní strategie neubere ani kousek.) Za nějakých těch 130 korun získáte minerální makeup, který vám vydrží minimálně měsíc, spíš měsíce dva. Dobře, 130 korun jsou sice peníze, ale pořád je to o dost míň než za prosincový Senzabox, ze kterého jsem toho zatím moc nevyužila a nejspíš to tak i zůstane.

Pro zachování určité korektnosti cítím za nutné uvést, že ne každému tento makeup vyhovuje. Nechápu to... to je jak kdyby někdo řekl, že nemá rád čokoládu.

Takže jaká je vlastně ta moje desítka nej za rok 2012:
  1. JustPureMinerals minerální makeup
  2. zapečené linky
  3. meteoritky
  4. rtěnka Kate
  5. beauty spray
  6. YR 24hodinová vitalizační péče
  7. tvářenky MUA
  8. BB krém
  9. henna
  10. PayPal
A jak se líbila moje desítka vám?

28 komentářů:

  1. Bezva, jsem ráda, že na prvním místě se umístil minerální makeup! Zrovna po nějakých pokukuju, takže tenhle určitě vyzkouším, chci být hezčí celá já :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jenom v rámci korektnosti dodám, že mi přijde, že tím celkově zkrášlujícím účinkem disponují spíše ty světlejší odstíny s růžovým podtónem (jinak pod celou recenzi se podepisuju). Ale jsem o dost tmavší jak trb (což je asi kdekdo) a navíc mám žlutý podtón pleti. Neutrální odstíny jsem ještě, bohužel, neměla, ale prostě ty s růžovým podtónem vypadají ve výsledku tak nějak líp. Nakonec jsem to řešila tak, že jsem nanesla jednu vrstvu toho žlutého v mém odstínu (už si nepamatuju název) a použila Cameo místo fixačního pudru a bylo to super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha. tak to jsem si ani nevšimla. sice jsem tmavší odstíny měla, měla jsem i ty žluté... ale tak nějak mě štvalo, že vypadám jak přisolárkovaná číňanka, takže jsem je sice vypotřebovala (pro ten pocit lehkosti na pleti), ale raději jsem se v zrcadle moc neprohlížela.

      rozhodně odstín cameo... hledám správný český výraz... nenacházím... takže... rulez! alabaster mi přijde úplně stejný, osobně na pleti nevidím rozdíl mezi alabastrem a cameo. došlo mi plné balení cameo, měla jsem za to, že jasně... koupím si teď alabaster to bude lepší jakože neutrální. ale teď fakt nevím... asi si koupím oba, jeden v refillu a jeden s pikslou. jen si počkám, jestli jpm nebudou mít nějakou pěknou slevovou akci.

      Vymazat
  3. Ok. Taky jsem MMU propadla. Sice mám na cestě zrovna zásilku z Lucy Minerals (Ty její akce nelze nevyužít a odolat se dá asi leda, když má člověk alergii, že.) No ale MMU asi nikdy není dost. Nějak si nedokážu představit, že bych na sebe ještě plácala něco tekutého, zvlášť když mi většina ucpává póry, což mi s Lucy absolutně nehrozí. A protože ty jsi má minerální guru a protože to balení je tááák roztomilé a protože chci být taky krásná a protože mám paypal (díky Tvému kdysi vyzývacímu článku)... Haló, Etsy ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéjejééé, to poštovné mě sice málem zabilo, ale balíček vzorečků makeupu, tvářenek, rtěnek i očních stínů je na cestě ;). Uff, tak třeba ten topten letos splním ;).

      Vymazat
    2. jo to máš pravda, že když si nakoupíš větším množství vzorků... tak se to poštovné nasbírá. tvářenky mám doma taky a moc mě tedy neberou. rtěnku mám ve vzorku, ale ještě jsem nezkoušela, možná bych měla, nedávno jsem narazila na jednu recenzi, která tuhle rtěnku naprosto vychválila. pak mám doma ještě korektory a ty mi přijdou suprové.

      Vymazat
  4. A jen pro pořádek - nemám ráda čokoládu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Keď budú prachy vyskúšam :)Toto ma celkom nalákalo. A mua lícenky idem objednávať tiež :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty to umíš tak krásně popsat! já teď zkouším EDM, včera si mě přítel obdivně prohlížel a říkal, jak pěkně vypadám, takže to asi funguje :) jen mám pocit, že by mi na obličeji nevydržel celý pracovní den...no, zatím testuju jen o víkendu. Pokud se mi osvědčí, tak vyzkouším i tento!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak, z celá top 10 mám jenom MUA tvářenky a Paypal! Hennu nechci, BB krémy mi nesedly, YR, beauty sprej a zapečený linky jdou mimo mě, kule bych sice brala, ale kvůli ceně si (zatím) musím nechat zajít chuť. Když jsem naposled stála v drogerce u Kate, tak se mi zdálo, že žádný z těch odstínů nepotřebuju, no ale beztak ji vyzkouším, když je všude tak chválená. A na minerální make-up jsi mě úplně ukecala!

    OdpovědětVymazat
  8. Shrnu to, aby sis mohla udělat pořádek v černých puntíkách.
    paypal - mám
    henna - používám
    bb krémy - mám několik, používám, miluju
    tvářenka mua - příležitostně možná zkusím...
    YR - ne
    beauty spray - ne
    rtěnka Kate - mám jednu, nepoužívám, nemám ráda
    meteority - ne, já na pudry obecně nejsem
    zapečené linky - možná zkusím
    JPM - ne; zkoušela jsem mmu lily lolo, silk naturals a lucy minerals; mi přijde, že s mou suchou pletí mmu prostě nekamarádí, navíc je moje pleť ještě ke všemu dost citlivá a občas ji po použití nějakého make-upu (nebo krému, pěstící kosmetiky obecně) musím celý týden zklidňovat a dávat do pořádku, takže zůstanu o bíbíček, které ji nedráždí.

    Petra


    OdpovědětVymazat
  9. všem moc děkuji za komentáře. myslím, tedy doufám, že ten, kdo si koupí tento mmu, zklamaný nebude. já ho totiž fakt miluji.

    Petro: děkuji za shrnutí, už si to znamenám!
    S: alespoň, že minerální makeup jo!
    Meduňka: jpm je lepší než edm. jen bohužel míň kryje. takže možná občas je lepší edm.
    FairyChain: doufám, že bude vyhovovat.
    Adriana Stoklasová: na mua jsme se dočkaly 50%, takže v pondělí zvesela kupujeme asi všechny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, že je to asi úplně debilní otázka, ale dáváš přes minerání makeup ještě pudr? nebo spíš dělá se to?
      Já zkouším ten matte a už tak po 2 hodinách se lesknu na T zoně...

      Vymazat
    2. dělá se to, ale já to nedělám, přijde mi to zbytečné. lesk pleti většinou není můj problém.

      může to být způsobeno tím, že ti ten matný nesedne. jakože tě vlastně vysušuje, takže se pleť brání větší mastnotou. ale nevím, lesknutí pleti jsem nikdy extrémně neřešila, takže ani nemám řešení.

      Vymazat
    3. škoda :) vyzkouším ten pudr, ještě mám vzorek toho semi matu, tak vyzkouším i ten, uvidíme

      Vymazat
  10. Jo, tohle nebude problem... spis me zabije Guerlain, jak se tak znam, urcite nezustanu jen u meteoritu :( :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tak dobrý, celý seznam jsem projela a co jsem neměla, to stejně plánuju :). JPM make-up je skvělý, ted jsem sice nějakou dobu používala TANF, ale chci něco jemnějšího, takže vzorečky JPM to jistí.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak já ty vzorky teda někde vyhrabu a zkusím... Svého času jsem testovala ty tvářenky, ale nebavilo mě to, mě totiž obecně moc nebaví používat vzorky z těch hloupých pidi krabiček (a ještě horší jsou sypké věci v pytlíčcích), takže ač se mi to doma válí, nemám na to vlastní názor, což je asi škoda...

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se Tvoje desítka moc líbila, BB krémy už mám na seznamu přání pro tenhle rok a PayPal si taky zařídím :)))

    OdpovědětVymazat
  14. Teď mě mrzí JPM makeup ještě víc. Dokonce mě tenhle článek donutil vytáhnout ty poloprázdné kalíšky a znovu ho na sebe navrstvit, že když je ta zima, tak to bude fungovat určitě líp než v létě a... pořád nic. A přitom na něj na všech blozích pějí ódy. Asi jsem divná:)
    Bibi

    OdpovědětVymazat
  15. Just Pure Minerals jsem nezkoušela, i když na ně u Tebe četla jen chválu. Pamatuju si, že mně přišlo nějaké komplikované objednávat je přes etsy. Tak třeba někdy :) Minerální makeup je podle mě nejlepší vynález posledních let, co se kosmetického průmyslu týče, k tekutému makeupu se vracím jen občas.

    Co se týče desítky, používám jen PayPal, ostatní věci kromě jedničky se nevejdou do mého přírodního rámce... :)

    Zrovna dneska jsem dopsala článek taky o MMU, od Meow Cosmetics.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele... ale tak šípkový olej by se vešel. a zapečené linky se taky dělají v přírodní variantě.!

      Vymazat
    2. Linky moc nemusím, abych se přiznala, kór ne tmavé. Když už mám náladu, tak mám v zásobě linky v prášku od LM. A šípkový olej určitě! Jednu dobu jsem po něm strašně prahla, pak touha ustala. Ještě BB cream by se dal sehnat v přírodní variantě, ale cena je nestoudná...

      Vymazat
    3. jo bb krém. ty přírodní jsou fakt mastné. a navíc mi přijde, že ty přírodní ani nejsou stoprocentně přírodní, protože na to si v asii nehrají (ale tady těžko říct, protože složení je většinou jenom v obrázcích... je ovšem pravda, že jsem se po tom moc nepídila). takže to je pak většinou spíš jakýsi paskvil sice přírodní, ale ne tak moc bíbíčkový.

      Vymazat
  16. děkuji všem za komentáře. a pokud jste někdo koupili, tak doufám, že budete stejně spokojené jako já.

    OdpovědětVymazat
  17. Objednáno :-) Mám ráda tvoje postřehy na přírodní produkty a značky. O těch ostatních jsou zhruba všechny ostatní blogy a tak ráda sleduji zrovna ten tvůj ;-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  18. Vypadá to úžasně, ale škoda toho krytí. To bohužel fakt potřebuju, ale jako fixační pudr bych ho možná taky využila, takže ho nejspíš objednám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...