sobota 1. prosince 2012

Yves Rocher: 5 minutová čistící maska

* koupená v Yves Rocher kamenném obchodě, určitě s nějakou tou slevou 40% a jak koukám do e-shopu, tak tam ji mají ještě levněji, určitě jsem tenkrát platila přes tři stovky



Pro začátek bychom si to měli ujasnit. Řada Cure Solutions se v YR mimořádně povedla. Zbožňuji krém z této řady. Pokud bych měla z YR cokoliv doporučit, byl by to tento krém. Doufám, že Talka je s ním stále spokojená. Věrnostní systém je jediná věc, která mě vlastně nutí v YR pravidelně nakupovat, teď už skládám druhou kartičku a plánuji si, jak si s ní koupím to Cure Solutions sérum nebo elixír. Cure Solutions a Tradition de Hammam je nejspíš něco, pro co se budu do Yves Rocher vracet. Sice vždycky silácky tvrdím, že nemám žádný holy grail, ale kdyby mi ten krém zrušili, byla bych asi smutná... tak se nedivme, že od masky jsem čekala mnohé. A víte co? Ta maska je naprosto ale úplně a totálně k ničemu. A to mě stála tři stovky, plná cena je přes pět set... bych čekala, že mi z pórů vypotí čisté zlato a ráno se probudím jak po plastice. No nestalo se... no... tak co už naděláme.



Zastavíme se chvilku u konzistence. Ta je totiž příjemná. Medově krémová s hladkou texturou, pleť pohladí, trošku to připomíná gel, ale není to úplně gel. Maska není lepivá, snad se i trošku do pleti vsakuje. Pěkně voní, nedokážu vůni moc identifikovat, ale voní to lépe než krém z té samé řady. Barva je tmavší žlutá až oranžová, po rozetření skoro až bezbarvá. Doporučená doba působení je 5 minut a maska se opravdu lehce smývá. Ale to je asi tak všechno.



Ta maska s mou pletí totiž nedělá vůbec nic. Ale fakt nic. Po použití pleť vypadá úplně stejně jak před tím. Měla by pleť zklidňovat... tak dejme tomu, možná. Měla by působit proti stresu... to neposoudím. Měla by čistit, však to má i v názvu... tak to ani omylem. Dokonce mám snad pocit, že ta maska mi pár pupínku do rána přidá. Jasně, může to být ta jakože detoxikace, ale na to já vám fakt dost dlabu. Pochybuji, že by maska s doporučeným použitím jednou až dvakrát týdně, nějak významně ovlivnila detoxikaci organismu. Jakože se jeden den detoxikuji, pak dalších šest dní zase toxikuji (ale pleť se mi vyčistití a odpupínkuje), pak si dám jednou týdně zase detoxikační masku, zase se z toho opupínkuji a můžeme začít nanovo... tak to fakt ne. Díky.

22 komentářů:

  1. Naprosto jsi vystihla můj názor na tenhle výrobek, líp bych to fakt nenapsala!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s maskama je to většinou na prd, moc efekt nenadělají,největší snad udělají čistící. kde fakt je vidět, jak z porů odsají tuk-můj svatý grál je himalaya neem a podobně dobrá je avokádová Freeman.Jinak teda slupovací mě otravují , jak se trhají, nemám ráda ty jakože hydratující, které akorát pusu přemastí, jak po bramborácích.Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Nevím proč, ale kupované masky mi vždy přijdou tak nějak na prd.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je dosť nanič. Ja som mala od nich iba jednu masku a tá bola celkom fajn. Ale po čase mi prestala účinkovať.

    http://oh-thanks-i-am-woman.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za komentáře.

    evelins a stoker: mi tak nějak přijde, že prostě v yves rocher neumí udělat pleťovou masku. jediná dejmetomutřebai funkční byla ta čistící z řady pure system (nebo jak se to jmenuje)... a všechny ostatní jsou úplně na nic.

    petra: ten neem ještě pořád nemám vyzkoušený, ale freeman, co si pamatuji, dělá super masky.

    kejtyna: a tak některé fungují, třeba ten freeman, mom od lush a nově teď kopu za ice lift od mary cohr.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten krém jsem si po tvé recenzi koupila a nelituju, už mám třetí balení :) Na masku tedy kašlu a počkám si, zda ti bude vyhovovat to sérum či elixír :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já tedy nejsem spokojená ani s krémem, na který odkazuješ. Koupila jsem si ho na základě tvé recenze, občas se k němu zkouším vrátit, ale nic se mnou nedělá. Fakt absolutně nic. Jen si všímám suchých míst na pleti, a to se s tímto problémem normálně nepotýkám, neb mám spíš opačný problém. A pozoruju i množící se pupínky. Ale to přisuzuju podzimu :-), jakože přirozená očsta a reakce na počasí.
    Masku mám v minibalení, odzkoušela jsem třikrát a mám totožné pocity. Nula nula nic.
    Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  8. Tak problém u masek bude asi ten, že kdo má sklony k rozšířeným pórům (který se pak následně zanášejí), tak s nima nic moc nenadělá. Takže možná něco někdy z toho krátkodobě cosi vytáhne, ale efekt v globálu nic moc. Já používala masky na aknózní pleť v pubertě, mno, efekt tak nějak žádný, akorát mě bavilo, že s tím zeleným slizem na obličeji můžu strašit náhodnou příchozí návštěvu. :-D Možná nějaký zklidnění u toho, kdo trpí na pleť podrážděnou, suchou, ale na pupínky mi v zásadě nic takovýho nikdy nezabralo. Když jsem si jakoukoli masku opláchla ledovou vodou, póry mi sama o sobě uměla ta voda zatáhnout i tak a chvíli pleť vypadala líp. Na tyhle antistresový kouzla nevěřím, na mě nejvíc antistresově působí, když žádný stres zkrátka nemám. Když mám, je a bude to na mě vidět a nic s tím nenadělám. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. lilith: tak já nevím, ale jsem v tomto optimista. i když je pravda, že většina masek toho až tak moc nedělá... ale to je vlastně moje vina, protože si pořád kupuji blbé masky (i když dávno vím, že prostě ty od yves rocher stojí fakt za nic).

    vlaďka: no vidíš, tak to mi je líto. s tím krémem je to u mě pokaždé fičák. taky už mám druhé balení, což už je co říct.

    lc: já se teď úplně bojím, že to sérum nebo elixír budou stát za nic... a to pak asi už do yves rocher nepřijdu naprosto nikdy! tak slibuji.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj trb. Narazila jsem na tuhle kosmetiku http://www.nakedcos.com/. Napadlo mě, že by Tě to mohlo zajímat.

    OdpovědětVymazat
  11. ou.. dát tolik peněz za masku, která je úplně k ničemu, tak asi teď mlátím hlavou o zeď :D :D
    já jsem v těchto věcech věrná Mask of magnaminty, samohřejivé zinkové masce od Garnieru (taková ta pytlíčková) a nebo obyčejnému zelenému jílu. tyhle věci mi vyčistí pleť jako nikdy.

    OdpovědětVymazat
  12. šárka von dracula: jej děkuji, ale musím tedy říct, že mě to moc nezaujalo.

    natálje: a tak ta cena je ještě v pohodě. i když na yves rocher je to už docela hodně. spíš mě dostává, že od té masky pořád něco čekám, tak si ji dám... a druhý den zase vypadám jako magor. já jsem prostě v tomto nepoučitelná.

    OdpovědětVymazat
  13. Tu masku som mala, nic vynimocne. Krem Cure Solutions je ale vyborny.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je ten druhý med :). Já mám ten krém, který tak zbožňuješ, ale kupodivu nic moc...asi je na mě moc mastný, nevím...nemám z něj dobrý pocit. Dám mu ale ještě čas :).

    OdpovědětVymazat
  15. ajajaj, tak to se koukam YR moc nepovedlo. Ja zacinam byt nejak obecne zklamana z jejich veci :-(

    OdpovědětVymazat
  16. lučiak: to jsem ráda, že ještě někdo má rád ten krém.

    INF: no jo, to je ten druhý med. a že tak ale fakt vypadá?

    Blondýna: jo tak tato maska byla pro mě obr zklamáním!

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá :). Vůbec bych od čistící masky nečekala vzhled medu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě, já taky ne. i když naposledy jsem měla medovou kůži vyžírající masku http://denjekrasny.blogspot.cz/2011/11/crushed-botanicals-honey-wild-oat-face.html
      ... tak nakonec proč ne, ale tou barvou a konzistencí jsem byla fakt překvapená!

      Vymazat
  18. Recenze mě pobavila, i když to jako moc vtipné není...že to nic nedělá! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem si ji měla v tom Cure Solutions mini testovacím balíčku (maska + sérum) a nejvíc mě na ní bavila ta barva a to, jak se hned vsákla, ale výsledky žádné! A krém stále vede...po menší pauze jsem ho opět nasadila a ráno se nestačím divit!! A máš ozkoušené to sérum? Já jsem se k němu pořád nedostala.

    OdpovědětVymazat
  20. boruvko, to jsem ráda, že jsem tě pobavila.

    talka, sérum ani ten elixir ještě ozkoušené nemám, ale určitě kupuji, jen co nasbírám kartičku! jen se pořád nedokážu rozhodnout, které z těch dvou tedy...

    OdpovědětVymazat
  21. Mě tahle maska naprosto vyhovuje. Nejprve jsem jí vyzkoušela ze vzorečku a hned první použití masky mi krásně stáhlo a vyčistilo póry a vyhladilo a projasnilo pleť. Takže nakonec jsem do masky investovala a využila jsem tehdy v létě kupon s 50% slevou. Vždycky jsem měla mastnou pleť, bez akné, ale s černými a rozšířenými póry. Teď je mi přes 40 let, pleť se mi mění, není už mastná, naopak je sušší, ale rozšířené póry zůstávají. Tahle maska mi v mém případě vyhovuje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny komentáře!

Nestyďte se a řekněte mi cokoliv, pochvalte nebo zkritizujte, na tom až tak ani nezáleží. Pokud ovšem toužíte jen zveřejnit odkaz na svůj blog, raději s tím jděte... někam jinam, veškeré komentáře s odkazy, pokud ty odkazy nejsou k věci, budou smazány.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...